gp australie

Gestart door robbert, 10 maart 2015 - 21:48:18

« vorige - volgende »

Van Wijk

Hoeveel ronden zou hij extra kunnen rijden ( tov soft banden ) ?

Sabai

Citaat van: Van Wijk op 15 maart 2015 - 06:34:02
Hoeveel ronden zou hij extra kunnen rijden ( tov soft banden ) ?

Hij zal wel voor 1 stop strategie hebben gekozen.

Van Wijk

Inderdaad tactisch goed, hoop dat hij de race uit kan rijden met de softs. P5
Smoke in the car ??

FolkertE

Jammer. Hijnhad echt kans op goede punten. Dammit.

Sabai

Ja Renault heeft echt stappen gemaakt dit jaar..

KVDracer

Nog één uitvaller en McLaren is zeker van een puntje.

Pff, vorig jaar had Ferrari ook al zo'n problemen om banden vast te zetten.

FolkertE

Wat een onzin dat Kimi nu stop and go kan krijgen in Maleisië.

FolkertE

Ik bedenk me net ook waarom meer auto's nu ook gewoon beter zijn dan minder. Punten worden anders te makkelijk.

KVDracer

De eerste race is gereden. Ik zou zeggen, we staan voor een spannend seizoen, maar na hetgeen ik vandaag gezien heb....
Nog nooit zo hard zitten aftellen tot het einde van een race, niks actie op de baan.

Sabai

Kwam denk ik ook doordat er maar 15 auto's aan de start stonden en de twee Lotussen ook gelijk uitvielen. Dan blijft er weinig over

Van Wijk

En toch ondanks de matige race, interessante dingen gezien voor het verdere verloop van het seizoen:
Max Verstappen, heel volwassen ( anders als Pa vroeger ), Saintz snel, maar  kan hij ook gevechten aan?
Nassar,super!, Rosberg kan Hamilton aan. Maclaren, dit gaan Ron Dennis en Honda niet laten gebeuren, hier zal snel verandering in moeten komen.
Iemand anders die interessante visies heeft?

KVDracer

Citaat van: Van Wijk op 15 maart 2015 - 08:07:23
En toch ondanks de matige race, interessante dingen gezien voor het verdere verloop van het seizoen:
Max Verstappen, heel volwassen ( anders als Pa vroeger ), Saintz snel, maar  kan hij ook gevechten aan?
Nassar,super!, Rosberg kan Hamilton aan. Maclaren, dit gaan Ron Dennis en Honda niet laten gebeuren, hier zal snel verandering in moeten komen.
Iemand anders die interessante visies heeft?

Dat Rosberg Hamilton aankan, hiervan ben ik toch niet overtuigd. Buiten dat hij soms wat dichter kwam en Hamilton irect terug uitliep heb ik er weinig van gemerkt.

gloudiesaurus

Leek er toch op dat Verstappen op de medium-banden toch sneller was dan Sainz. Zonde hoor Max had hier punten kunnen pakken.

In Maleisië is Lotus en Bottas er weer bij en wordt het weer een stuk moeilijker.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

rafael25

Het is ook nooit goed hey .als Mercedes wint.ze hebben gewoon hun huiswerk goed gedaan .dus laat die andere maar hun best doen om Mercedes te verslaan.over die jaren die Schumacher reed hoor je niemand dat was pas saai
In Maleisie wordt het racen nog beter. Bekijk het eens positief.

Sabai

Citaat van: rafael25 op 15 maart 2015 - 08:23:31
Het is ook nooit goed hey .als Mercedes wint.ze hebben gewoon hun huiswerk goed gedaan .dus laat die andere maar hun best doen om Mercedes te verslaan.over die jaren die Schumacher reed hoor je niemand dat was pas saai
In Maleisie wordt het racen nog beter. Bekijk het eens positief.

Dan heb je zeker je kop in het zand gestoken in die jaren.Ze klagen er nu nog over.