gp australie

Gestart door robbert, 10 maart 2015 - 21:48:18

« vorige - volgende »

janke

Goede morgen, bocht 1 schijnt voor wat coureurs een klein probleem te zijn.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Waarom staat Verstappen als VES in de tijdenlijst? Ik snapte dat vorig jaar in de trainingen nog wel, want toen had je Vergne, maar nu heb je toch geen andere coureur meer die met VER begint of vergis ik me?

Sabai

Waar is de nieuwe livery van McLaren nou?

KVDracer

#48
Citaat van: Perton op 14 maart 2015 - 07:08:41
Waarom staat Verstappen als VES in de tijdenlijst? Ik snapte dat vorig jaar in de trainingen nog wel, want toen had je Vergne, maar nu heb je toch geen andere coureur meer die met VER begint of vergis ik me?

Mss omdat Vergne testrijder is bij Ferrari en men zich hierop al voorzien heeft voor moest hij toch invallen.

Het zal moeilijk zijn voor Ricciardo om zijn podium van vorig jaar te evenaren.

MCLaren en Honda zullen het zich toch ook anders voorgesteld hebben. Ik snap niet dat je een jaar wacht met in de F1 te komen om u deftig voor te bereiden en dan nog zo moet debuteren. Ze hebben toch tijd genoeg gehad om un zaakjes op orde te hebbe;n

Perton

Kan, maar dan lijkt het me toch dat je de racecoureurs voorang geet boven een testcoureur? Maakt me ook verder niet uit, het viel me alleen op.

McLaren lekker bezig.

janke

Verstappen netjes, McLaren inderdaad goed bezig. Sauber met de hakken over de sloot.
Some things are too important to be left in the past.

FolkertE

Verstappen inderdaad netjes. 4 de net achter Massa. Verstappen reed op soft, net als Ferrari, maar welke band reed Massa? Ook Medium toch?

Maar man wat stelt Mclaren teleur. Ik hoop dat ze op maar 75% ofzo rijden want dit is echt dramatisch.

LucvanDijk

Citaat van: FolkertE op 14 maart 2015 - 07:26:05
Verstappen inderdaad netjes. 4 de net achter Massa. Verstappen reed op soft, net als Ferrari, maar welke band reed Massa? Ook Medium toch?

Maar man wat stelt Mclaren teleur. Ik hoop dat ze op maar 75% ofzo rijden want dit is echt dramatisch.

Waarom zou je in de kwalificatie op 75% rijden? Lijkt me dat ze gewoon niet beter kunnen.

Sabai

Vettel er ook weer lekker bij  :) STR sneller dan de RBR  :D

LucvanDijk

Citaat van: Perton op 14 maart 2015 - 07:08:41
Waarom staat Verstappen als VES in de tijdenlijst? Ik snapte dat vorig jaar in de trainingen nog wel, want toen had je Vergne, maar nu heb je toch geen andere coureur meer die met VER begint of vergis ik me?

Officiƫle F1-twitter:
END OF Q2 - DROPZONE DRIVERS:
11 Nasr
12 Vestappen
13 Kvyat
14 Hulkenberg
15 Perez
#AusGP #Quali #F1DownUnder

Denk dat ze zelf gewoon niet weten dat er een r tussen zit. ;-)

Sabai

En wat vinden jullie van de nieuwe vonken?  Vind het weinig toevoegen

janke

Ericsson helemaal niet gezien??
Some things are too important to be left in the past.

FolkertE

Zoals verwacht, verstappen valt enorm tegen, gewoon overhypt ;D.
Jammer, had een momentje in bocht 5. Jammer, want STR lijkt echt goed te gaan. En het lijkt er op dat STR stuk beter is dan jullie dachten. HA!!!
Ferrari zit goed en Vettel en Kimi zitten echt dicht bij elkaar. Al brak Vettel zijn snelle ronde af.

Citaat van: LucvanDijk op 14 maart 2015 - 07:31:57
Citaat van: FolkertE op 14 maart 2015 - 07:26:05
Verstappen inderdaad netjes. 4 de net achter Massa. Verstappen reed op soft, net als Ferrari, maar welke band reed Massa? Ook Medium toch?

Maar man wat stelt Mclaren teleur. Ik hoop dat ze op maar 75% ofzo rijden want dit is echt dramatisch.

Waarom zou je in de kwalificatie op 75% rijden? Lijkt me dat ze gewoon niet beter kunnen.
Ik bedoelde ook niet dat het zo is, maar dat zou nog wel wat verklaren. Maar een reden zou kunnen zijn is dat ze nog niet op 100% kunnen rijden omdat ze dan hoe dan ook uitvallen.

Sabai

Citaat van: janke op 14 maart 2015 - 07:46:15
Ericsson helemaal niet gezien??

Hij lag er in q1 al uit.

janke

Citaat van: Sabai op 14 maart 2015 - 07:50:25
Citaat van: janke op 14 maart 2015 - 07:46:15
Ericsson helemaal niet gezien??

Hij lag er in q1 al uit.

Oke, was me niet opgevallen.
Some things are too important to be left in the past.