gp australie

Gestart door robbert, 10 maart 2015 - 21:48:18

« vorige - volgende »

robbert

nee voor nederlanders zal het de duitse rtl zijn en betaaltv sport 1 en voor belgen zal het rtbf zijn

Zeeuw

http://tunein.com/radio/BBC-Radio-5-live-909-s24943/

BBC zal het verslag via radio uitzenden. Beelden van RTL en radio van de BBC dus mocht Sport 1 geen optie zijn  :)

BMW.WilliamsF1

Doen jullie ook mee met het spelletje wat ik organiseer?? Gok de Pole :) Zie dit topic: http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,13527.0.html

Jehoentelaar

Radio 5 Live wordt geloof ik wel afgesloten voor buiten de UK tijdens dergelijke uitzendingen, dus een trucje uithalen met je IP-adres zal wel nodig zijn.

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 12 maart 2015 - 12:40:08
Radio 5 Live wordt geloof ik wel afgesloten voor buiten de UK tijdens dergelijke uitzendingen, dus een trucje uithalen met je IP-adres zal wel nodig zijn.
kan je via pm uitleggen wat er moet gebeuren met het ip adres?

SDG

Citaat van: Edwin90 op 12 maart 2015 - 11:46:05
Nope, Malseisië wel weer.  :)

Gelukkig is er altijd nog plan B.  ;)

KVDracer

Citaat van: robbert op 12 maart 2015 - 12:03:31
nee voor nederlanders zal het de duitse rtl zijn en betaaltv sport 1 en voor belgen zal het rtbf zijn

Het Duitse RTL kunnen we in België ook ontvangen, maar men Duits is evengoed als men Chinees....
Maar heb net een mail gekregen van Telenet dat je een proefabonnement voor 3 maand kunt nemen voor 3€/maand. En na de GP van Australië zenden ze Rush uit. Voor de geïnteresseerden.

Arthur

Citaat van: KVDracer op 12 maart 2015 - 21:03:10
Citaat van: robbert op 12 maart 2015 - 12:03:31
nee voor nederlanders zal het de duitse rtl zijn en betaaltv sport 1 en voor belgen zal het rtbf zijn

Het Duitse RTL kunnen we in België ook ontvangen, maar men Duits is evengoed als men Chinees....
Maar heb net een mail gekregen van Telenet dat je een proefabonnement voor 3 maand kunt nemen voor 3€/maand. En na de GP van Australië zenden ze Rush uit. Voor de geïnteresseerden.

Die aanbieding is alleen in België mogelijk vrees ik... ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Citaat van: robbert op 12 maart 2015 - 14:34:39
Citaat van: Jehoentelaar op 12 maart 2015 - 12:40:08
Radio 5 Live wordt geloof ik wel afgesloten voor buiten de UK tijdens dergelijke uitzendingen, dus een trucje uithalen met je IP-adres zal wel nodig zijn.
kan je via pm uitleggen wat er moet gebeuren met het ip adres?

Ik ben helaas niet zo handig daarmee, anders had je inderdaad wel een pm gestuurd. ;)

Jozef


Perton

Huh? Men is modern geworden?

Perton

O toch niet. Alleen met credit card betalen. Tsja dan niet, dan krijg ik die content wel via een bepaalde site binnen. Maar goede stap, dat wel.

Jozef

Het is idd een heel modern ontwerp maar ik vind niks meer terug voorlopig. Ik probeerde de resultaten van de kwalificatie van Melbourne 2014 te vinden, maar geen idee waar...

Gelukkig betaal ik sinds kort voor Autosport en heb ik nu daar alle statistieken. :)

KVDracer

Ziet er een leuke race uit. Manor rijdt wrs een heel weekend niet (zoals verwacht), de Saubers zullen ook wel niet rijden en McLaren en Force India hebben precies hun zaakjes ook nog niet op orde.

Laat ons dan hopen dat de race wat meevalt en Max op het podium eindigt  ;)

robbert

mercedes terug vanouds de snelste. Met williams daarachter. Toro rosso is wel verrassend. Ferrari staat terug waar ze geeindigd zijn, weer een volle seconde achter mercedes