Carmen Jorda ontwikkelingscoureur Lotus

Gestart door gloudiesaurus, 27 februari 2015 - 00:39:49

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

In drie jaar GP3 geen enkel punt scoren, maar wel ontwikkelingscoureur worden bij Lotus...

Nee dit heeft niet met publiciteit of looks te maken  ;)




GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

En ik wacht op een reactie van onze vriend Franky R.  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Ergens verwacht ik dus nog steeds dat ik morgen wakker word en blijkt dat dit slechts een gekke droom is...

Perton

Tsja dat het Lotus niet zozeer om talent gaat bij dergelijke rollen bleek in het verleden wel met de aanstellingen van Valsecchi en Prost, en die van Palmer dit jaar. Maar bij twee ervan kon tenminste nog het excuus van een GP2-kampioenschap worden gebruikt om te verdoezelen dat ze om hun geld zijn aangetrokken. Bij Jordá kan ik, net als bij De Villota en Wolff, geen enkele andere reden bedenken dat ze zijn aangetrokken behalve dat het PR-technisch leuk is om een vrouw in je team te hebben. Waarbij die laatste ook nog het voordeel had dat ze met d'r beentjes wijd ging voor de toenmalige baas. Hoe dan ook, echt serieus nemen kan ik Lotus niet. Maar goed, ze moeten het zelf weten.

Matthijs

F1Fanatic omschreef het wel treffend: "Jorda moved to Koiranen for 2014, but cut short another point-less season with four races to go. Her car was taken over for the final four races by Dean Stoneman, who took a pole position, two wins and a second place in it."

Need I say more.

Fabian

Ziet er leuk uit en that's it. Zelfs in een simulator rijdt ze die Lotus Totall Loss.

Sabai

Citaat van: gloudiesaurus op 27 februari 2015 - 00:50:00
En ik wacht op een reactie van onze vriend Franky R.  ;)

Franky wil graag een diepgaand interview met deze dame  ;)

Matthijs

Ok, ik wil het even nuanceren. Ze rijdt in de GP3, dus ze zal waarschijnlijk beter zijn dan wij allemaal bij elkaar. Maar op basis van haar resultaten totaal niet geschikt als F1-coureur.

Jozef

En sinds wanneer is het forum van GPPits het referentiepunt om talent van F1-coureurs mee te ijken? ???

Miguel

Carmen Jordá heeft in geen enkel kampioenschap ooit iets laten zien dat van enig talent getuigt. Ik durf dan ook wel te stellen dat als wij dezelfde training als haar zouden hebben, wij wel degelijk net zo goed kunnen zijn als zijn. Voor de rest nieuws om te negeren.
Peace out yo.

Kootje

Lekker ding, en ik kn niet wachten om haar in actie te zien. Niet op de baan, want daar heeft ze eigenlijk weinig te zoeken, maar wel in 'n lekkere zomerse commercial.  :P

Perton

Citaat van: Matthijs op 27 februari 2015 - 09:45:02
Ok, ik wil het even nuanceren. Ze rijdt in de GP3, dus ze zal waarschijnlijk beter zijn dan wij allemaal bij elkaar. Maar op basis van haar resultaten totaal niet geschikt als F1-coureur.
tsja dus? Maldonado wordt ook elk weekend afgezeken, terwijl hij ook een miljoen keer beter is dan wij, maar daar klaagt niemand over. Dus waarom moet deze nuance nu plots worden  vermeldt? Omdat het een vrouw is? Dat ze GP3 rijdt komt overigens, als ik het goed heb begrepen, omdat ze een nogal rijk vriendje heeft die dit allemaal voor haar betaalt. dus laten we nou niet doen alsof haar carrière is gebaseerd op talent en laten we dus ook alsjeblieft niet zeggen "ze rijdt GP3 dus ze kan wel wat" want dat kan ze dus niet.

Hamilton#44

Als het om simulator werk gaat, why not? Slim bedacht van de leiding, die engineers rollen nu waarschijnlijk over elkaar heen om de meeste tijd in dat saaie hok door te brengen.  ;D

Als ze echt testcoureur of laat staan racecoureur wordt is het wel raar ja.  ???

Maar ze ziet er wel echt uit als model man.   :o

Hamilton#44

Citaat van: Perton op 27 februari 2015 - 12:40:24Maldonado wordt ook elk weekend afgezeken

Ik moet hier toch een lans breken voor Pastor, die heeft echt wel wat gepresteerd in zijn carriere hoor.  :)

Dat die pegels heeft en af en toe een domme actie betekent niet dat ie niet kan sturen.

Perton

Dat ben ik dan ook volledig met je eens. Het gaat mij er alleen om dat wanneer het om Maldonado of Pérez of welke coureur met een crashreputatie dan ook gaat, er blijkbaar geen nuance gemaakt moet worden dat hij meer heeft bereikt dan wij allen bij elkaar, maar wanneer het om een vrouw gaat plotseling wel. Dat valt me vaker op, op dit forum maar ook erbuiten, dat er altijd wel mitsen en maren bij kritiek op vrouwelijke coureurs moeten worden geplaatst. Ik snap dat niet zo goed. Ik vind iemand goed of ik vind iemand niet goed, en in het geval van Jordá vind ik het een belachelijke beslissing dat zo iemand in dienst wordt genomen, zelfs al is het maar voor simulatorwerk. Al was het Carlos Jordá geweest, dan had ik hetzelfde gevonden.