Jerez testtopic

Gestart door gloudiesaurus, 29 januari 2015 - 22:07:44

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Aanstaande zondag is het al zover, de eerste echter officiële wintertest. Hieronder alvast het overzicht wie/ wanneer rijdt.

Mercedes
1 feb Nico Rosberg
2 feb Lewis Hamilton
3 feb Nico Rosberg
4 feb Lewis Hamilton

Red Bull
1 feb Daniel Ricciardo
2 feb Daniil Kvyat
3 feb Daniel Ricciardo
4 feb Daniil Kvyat

Williams
1 feb Valteri Bottas
2 feb Valteri Bottas
3 feb Felippe Massa
4 feb Felippe Massa

Ferrari
Vettel/ Raikkonen

McLaren
1 feb Fernando Alonso
2 feb Jenson Button
3 feb Fernando Alonso
4 feb Jenson Button


Force India
rijdt niet

Lotus
Pastor Maldonado/ Romain Grosjean

Toro Rosso
1 feb Carlos Sainz
2 feb Max Verstappen
3 feb Carlos Sainz
4 feb Max Verstappen

Sauber
1 feb Marcus Ericsson
2 feb Felipe Nasr
3 feb Felipe Nasr
4 feb Marcus Ericcson
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Het was echt totaal aan me voorbij gegaan dat het weer ging beginnen. Ik was verbaasd toen afgelopen week in een keer allerlei liveries naar buiten kwamen. Maar goed, ben nu wel stiekem benieuwd.

rafael25


Jehoentelaar

Citaat van: Perton op 30 januari 2015 - 12:59:19
Het was echt totaal aan me voorbij gegaan dat het weer ging beginnen. Ik was verbaasd toen afgelopen week in een keer allerlei liveries naar buiten kwamen. Maar goed, ben nu wel stiekem benieuwd.

Haha ja ik zat ook een beetje gek te kijken dat het ineens alweer 'zo ver' is.

Maikel0230

Ja de winterstop is dit jaar echt wel snel voorbij gegaan vind ik. Het voelt aan alsof het vorige seizoen nog maar net voorbij is.

Maar goed, we gaan weer beginnen en klagen doe ik zeker niet! ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Damn de teams staan er zelfs al! Zo dichtbij is het alweer  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

ik moet zeggen dat het voor mij ook best snel ging. Maar misschien komt dat omdat ik 2 maanden in een Hamilton kampioenschapsroes heb gezeten ;D:D

Franky R.

Citaat van: FolkertE op 30 januari 2015 - 16:42:55
ik moet zeggen dat het voor mij ook best snel ging. Maar misschien komt dat omdat ik 2 maanden in een Hamilton kampioenschapsroes heb gezeten ;D:D


Hahaha, jij ook al! ;D

FolkertE

Citaat van: Franky R. op 30 januari 2015 - 17:09:38
Citaat van: FolkertE op 30 januari 2015 - 16:42:55
ik moet zeggen dat het voor mij ook best snel ging. Maar misschien komt dat omdat ik 2 maanden in een Hamilton kampioenschapsroes heb gezeten ;D:D


Hahaha, jij ook al! ;D
Jaa, weet je hoelang dat al weer geleden is voor mij. En dat was slechts 1 jaar. Daarvoor was het ook 99 dat ik met een fijn gevoel de winter in ging ;D.

Nee, ik lieg. 2007 en 2008 waren prima. En 2006 was gelukkig ( sorry Enzo) geen Schumacher, maar Alonso was niet mijn keus :P
In 20 jaar dat Ik F1 kijk, zijn slechts 7 voor mijn favoriet geweest. Bijzonder mager ;D. Laat Hamilton maar domineren tot 2020. ;D;D;D

Jozef

Als je één favoriet aanduidt uit >20 coureurs, is 7 titels in 20 jaar best veel eigenlijk. ;)

Bij mij is het dan 1 of 2 in 15 jaar (hangt ervan af of ik 2014 meetel of niet, ben McLarenfan met een zwak voor Hamilton).

Sabai

Dan ben ik een mazzelaar 10 titels voor mijn favorieten in 14 jaar  :D

FolkertE

Citaat van: Sabai op 30 januari 2015 - 19:31:38
Dan ben ik een mazzelaar 10 titels voor mijn favorieten in 14 jaar  :D
Daarom gaat Hamilton ook komende 9 jaar domineren. In Mercedes, Mclaren en Ferrari. ;D. Alleen om mijn gemiddelde even om hoog te halen. ;D.

SDG

Ik heb al sedert vele jaren geen favoriete coureur meer, dus ik kan sowieso niet teleurgesteld worden, haha.  :)

0634

Dat geldt voor mij ook, al was ik eigenlijk altijd voor degene die met Schumacher voor de titel vocht. Alleen verloor diegene meestal, dus dat was wel teleurstellend. Tot Alonso kwam. Daarom hou ik een zwak voor hem ;).

Jehoentelaar

Einmal Alonso, immer Alonso. Ik heb wel een zwak voor coureurs als Bottas en Nasr die ik in het verleden in Zandvoort zag en die nu F1 rijden, maar echt 'fan' van die lui ben ik niet.

Zolang Alonso niet weet te winnen vind ik het verder vooral leuk als er af en toe nieuwe namen opstaan. Afgelopen jaar pakte Ricciardo z'n zeges, ik hoop dat Bottas op termijn de volgende wordt die zich de meest recentste nieuwe winnaar mag noemen. Afwisseling aan de top is leuk.