WEC + 24 uren van Le Mans 2015

Gestart door gloudiesaurus, 31 december 2014 - 15:44:22

« vorige - volgende »

0634

Geweldig die Hulkenberg.  Voor het eerst sinds Herbert in 91 wint een actieve F1 rijder LeMans.  Al hebben er de laatste jaren ook niet veel meegedaan.

Prima race trouwens. Echt veel gezien,  zeker de helft, en volop genoten. Top ook dat Porsche een 1-2 pakt.

Jehoentelaar

Fraaie race, leuke uitslag. Genoten van uiteindelijk 18,5 van de 24 uren van Le Mans. :)

gloudiesaurus

Gave race hoor! En zeker mooi dat Hulkenberg hem pakt. Het combineren wordt beloond.
Hopelijk gaan meer F1-coureurs dit doen  :)

En het gevecht tussen Porsche en Audi was mooi...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: Jehoentelaar op 14 juni 2015 - 15:36:24
Fraaie race, leuke uitslag. Genoten van uiteindelijk 18,5 van de 24 uren van Le Mans. :)

Oei, dat is veel. Gisterenavond ook nog uit geweest, ik denk een uurtje of 12. Vanmorgen vanaf half zeven weer aan de buis gezeten met de nodige koffie en broodjes. Maarja ik ben dan ook een echte Le Mans fan hè. 
Some things are too important to be left in the past.

0634

Ik denk toch 10-12 uur. En ik ben geen Le Mans fan van huisuit, al vind ik uiteraard iedere autosport leuk tot op zekere hoogte.

Sphinx

Ik heb zo'n 20 uur gevolgd en de meeste opvallende momenten meegekregen. Van drie tot ruwweg 7.30 geslapen. Dat ga ik nu overigens weer doen ;)
Was een leuke week om te doen

http://www.racingnews365.nl/category/le-mans/
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

janke

Trouwens ook de overwinning van KCMG met hun auto die zijn debuut maakte was een uitstekende prestatie. Was ik vergeten. :-[
Some things are too important to be left in the past.

Sabai


janke

Maar wat ook een resultaat voor Earl Bamber. Winnaar Carrera Cup 2013, winnaar SuperCup 2014 en nu deze magistrale overwinning op Le Mans. Een mooie Porsche CV.
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

Citaat van: janke op 14 juni 2015 - 17:46:42
Maar wat ook een resultaat voor Earl Bamber. Winnaar Carrera Cup 2013, winnaar SuperCup 2014 en nu deze magistrale overwinning op Le Mans. Een mooie Porsche CV.

Alle 3 rookies en part time WEC rijders  :) Een indrukwekkende prestatie van hun..

janke

Citaat van: Sabai op 14 juni 2015 - 18:04:38
Citaat van: janke op 14 juni 2015 - 17:46:42
Maar wat ook een resultaat voor Earl Bamber. Winnaar Carrera Cup 2013, winnaar SuperCup 2014 en nu deze magistrale overwinning op Le Mans. Een mooie Porsche CV.

Alle 3 rookies en part time WEC rijders  :) Een indrukwekkende prestatie van hun..

Dat is het, helemaal met je eens. CEO Martin Winterkorn van het VAG concern zal wel blij zijn met dit podium:

Some things are too important to be left in the past.

SDG

#176
En ook Mark Webber is na al die jaren alsnog op het Le Mans-podium geraakt.  :)

janke

Citaat van: SDG op 14 juni 2015 - 18:40:04
En ook Mark Webber is na al die jaren alsnog op het Le Mans-podium geraakt.  :)

Nou ja, Mercedes was een drama. Airborne gaan, die kennen we wel. Vorig jaar debuut Porsche, en nu 2de met dat team is natuurlijk uitstekend. Er zijn coureurs die doen het voor minder in 4x Le Mans. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Matthijs

De commentator was gisteren de F1 aan het bashen: Formulle 1 is niet voor echte mannen... Beetje kansloze opmerking nu Hülkenberg en Webber twee grote smaakmakers waren en uiteindelijk als 1 en 2 finishen.

Perton

Citaat van: janke op 14 juni 2015 - 17:46:42
Maar wat ook een resultaat voor Earl Bamber. Winnaar Carrera Cup 2013, winnaar SuperCup 2014 en nu deze magistrale overwinning op Le Mans. Een mooie Porsche CV.
Was ook al erg indrukwekkend in de A1GP destijds, maar geen idee waarom zijn carrière nooit van de grond is gekomen (wat singleseaters dan). Zal wel een geldkwestie zijn geweest.