WEC + 24 uren van Le Mans 2015

Gestart door gloudiesaurus, 31 december 2014 - 15:44:22

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Best kans dat Eurosport2 er sowieso de hele race bij is.

Miguel

Ga er maar van uit dat Eurosport 1+2 de hele race uitzenden. RTL7 ver vandaan blijven.

Citaat van: SDG op 02 mei 2015 - 12:32:30
Nog forumgangers ter plaatse aanwezig, zoals ik?  ;)

Uiteraard! Deze keer enkel als toeschouwer, en dat was erg demotiverend om nog wat met de camera te doen. Toch nog wat leuke plaatjes van mij en vooral mijn vrienden: http://www.gt-report.com/2015/05/03/tables-turned/ en http://www.gt-report.com/2015/05/05/behind-the-fence/
Peace out yo.

Edwin90

Mooie foto's Miguel (en vrienden)! Gaaf om te zien dat je als toeschouwer zulke foto's kunt maken. Op Assen en Zandvoort ben je door de hekken kansloos voor écht mooie foto's.

Miguel

In Spa heb je ook overal een hek voor je snufferd. Juist dan ben je op je skillz en creativiteit aangewezen om er nog wat moois van te maken.
Peace out yo.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Zeeuw

Met interesse gelezen en bekeken. Inderdaad fraaie foto's :)

SDG

De highlights van Spa staan online!  :)



Van Wijk

Wie van de forumleden gaan er naar Le Mans?, zelf ga ik naar de trainingen woensdag/ donderdag.

Edwin90

Dit jaar niet. Maar het staat zeker hoog op m'n to do lijst!  :) Het schijnt allemaal trouwens best betaalbaar te zijn om naar Le Mans te gaan.

-Nino-

#114
Citaat van: Jehoentelaar op 04 mei 2015 - 01:38:46
Best kans dat Eurosport2 er sowieso de hele race bij is.


De 24 uur van Le Mans, 100% live op Eurosport

Op 10 t/m 14 juni zendt Eurosport de 24 uur van Le Mans in zijn totaliteit uit. En dat betekent niet alleen dat u geen minuut van de wedstrijd hoeft te missen maar ook op woensdag en donderdag live de vrije trainingen en kwalificaties kan meemaken en zelfs op zaterdag morgen de warm-up sessie en de Le Mans Legends race, de wedstrijd voor de iconische GT's en sportscars uit de jaren vijftig en zestig kunt zien. Daarnaast wordt u geregeld bijgepraat in het magazijn 24Minutes waarin de belangrijkste momenten nog een keer op een rij worden gezet en de hoofdrolspelers aan het woord komen. Eurosport zendt dus de 24 uur van Le Mans voor de volle 100% live uit!


Namens Nederland staan Jeroen Bleekemolen, Ho-Pin Tung en Xavier Maassen aan de start terwijl Laurens Vanthoor de Belgische honneurs waarneemt. Deze coureurs en vele anderen, van teammanagers tot voormalig winnaars van deze iconische wedstrijd zullen gedurende de week aanschuiven bij commentatoren Nelson Valkenburg, Peter Baert en Ronald van Dam in de Eurosport commentaarpositie rechtstreeks op het circuit van Le Mans.

Maar u als kijker kan ook ,,aanschuiven" door via twitter in contact te blijven met de commentatoren en vragen stellen aan de gasten in de studio. Gebruik daarvoor de hashtag ‪#‎eurosportLM24‬

De belangrijkste endurance-race van het seizoen staat dit jaar in het teken van de strijd tussen Audi, Toyota, Porsche en nieuwkomers Nissan aan kop van het veld terwijl de strijd in de LMP2 klasse met in totaal acht grote kanshebbers even spectaculair zal zijn. Maar ook bij de GT's nemen de grote merken het tegen elkaar op en is het de grote vraag of Aston Martin, Corvette, Porsche, Ferrari of Viper als winnaar het Circuit de la Sarthe verlaat. Mis dus niets van de 24 uur van Le Mans, natuurlijk op Eurosport!

In hetzelfde weekend zendt Eurosport de MotoGP, Moto2 en Moto3 wedstrijden op het circuit van Catalunya uit. Deze zullen op Eurosport 2 worden uitgezonden zodat beide evenmenten volledig te zien zullen zijn.

Bron: Facebook Nelson Valkenburg



Voor degene die niet gaan: Eurosport (Eurosport HD en Eurosport 2 HD) verzorgt een uitgebreide verslaggeving van het evenement, RTL 7 HD zendt alleen de race 24 uur uit:
(tijden onder voorbehoud)

                                                             Eurosport HD                                     Eurosport 2 HD                                                      RTL 7 HD

Maandag:     Le Mans 24 minutes             21.00
                             
Dinsdag:      Le Mans 24 minutes              01.00 & 08.30 & 21.30                        00.15 & 03.00 & 07.30 & 15.00
                             
Woensdag:   Le Mans 24 minutes              03.00 & 08.30 & 21.30 (LIVE)              01.00 & 05.30 & 13.30 & 15.30
                   Kwalificaties:                        22.00 (LIVE)                                       16.00 (LIVE)         

Donderdag:  Le Mans 24 minutes              21.15 (LIVE)                                       03.00 & 06.30
                   Kwalificaties:                        19.00 (LIVE) & 21.45 (LIVE)

Vrijdag:        Le Mans 24 minutes              21.30                                                 03.00 & 06.30 & 22.15

Zaterdag:     Le Mans 24 minutes              14.15 (LIVE)                                       03.00 & 06.30
                   Warm Up:                            08.45 (LIVE)
                   Le Mans Legends                   09.45 (LIVE)
                   Aston Martin Race (10.55 uur LIVE op de Eurosport Player)                                                                   

Zat/Zon:      Race 24 uur:                         14.45 (25 uur LIVE)                             21.00 - 21.30   08.30 - 09.00 (LIVE)                        14.00 (25 uur LIVE)
                                                                                                                        (tijdens Le Mans 24 Minutes op Eurosport HD)

Zondag:       Samenvatting                        19.30
Maandag:     Samenvatting                        08.45
Dinsdag:      Samenvatting                        10.30 & 14.30 & 20.30                         12.30 & 18.00
Woensdag:   Samenvatting                                                                                  02.00 & 04.45 & 19.00

http://tv.eurosport.nl/

Ook zal het via de Eurosport Player te zien zijn (zonder reclame). Vlak voor het evenement zal de Eurosport Player aanpassingen ondergaan: http://derotsmedia.com/2015/06/04/vernieuwde-eurosport-player-lanceert-10-juni/



janke

Citaat van: Van Wijk op 03 juni 2015 - 20:43:19
Wie van de forumleden gaan er naar Le Mans?, zelf ga ik naar de trainingen woensdag/ donderdag.

Ben er zes keer naar toe geweest, maar dit jaar niet. Ik heb gekozen voor het DTM gebeuren op Zandvoort en de F1 race op Spa-Francorchamps.

Enne volgens mij doet RTL ook wat.
Some things are too important to be left in the past.

-Nino-

RTL doet ook wat, zie schema boven jouw post.

janke

Citaat van: -Nino- op 05 juni 2015 - 09:23:58
RTL doet ook wat, zie schema boven jouw post.

Had ik gelezen. Tis de moeite. Geen qualie enz.  ;)
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Voor de niet-autosportzender RTL is het heel wat dat ze dik 25 uur reserveren hiervoor.

gloudiesaurus

Dit weekend is het zover  8)

Ben wel benieuwd naar het verhaal van je bezoek Janke.
Het bezoeken van de race staat ook nog echt op mijn lijstje.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is