Presentatie nieuwe auto's 2015!

Gestart door Sabai, 30 december 2014 - 11:25:58

« vorige - volgende »

Welke vinden jullie de mooiste?

Mercedes
1 (10%)
RBR
0 (0%)
Ferrari
2 (20%)
McLaren
0 (0%)
Force India
2 (20%)
Williams
2 (20%)
Torro Rosso
2 (20%)
Lotus
1 (10%)
Sauber
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

Poll gesloten: 04 maart 2015 - 21:19:43

FolkertE

Als ik me niet vergis is dit de nieuwe STR10.

Sabai

#256


Mooie auto!

robbert

ja een hele mooie wagen. Gelukkig dat zij ook wat kleur in in hun wagen steken. Veel beter dan die saaie grijze-witte livery's

janke

Is Jumbo en HSF Logistics geen sponsor meer van Max? Vooral die laatste was prominent op zijn F3 racewagen aanwezig. Front en rearwing, sidepods enz.

Some things are too important to be left in the past.

FolkertE

Erg mooie wagen, maar net als Sauber ook voornamelijk omdat er veel kleur in de auto zit. Maar ik hoop dat Mclaren met een gave livery komt.

Maikel0230

Citaat van: janke op 31 januari 2015 - 18:18:02
Is Jumbo en HSF Logistics geen sponsor meer van Max? Vooral die laatste was prominent op zijn F3 racewagen aanwezig. Front en rearwing, sidepods enz.



Een plekje op een F1 wagen is dan ook pakken duurder dan een kleine F3. Denk niet dat Jumbo en HSF Logistics zo'n kost kunnen verantwoorden aan de raad van bestuur.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Jumbo blijft nog gewoon sponsor voor zover ik gelezen had.

Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

0634

Zeker.  Erg fraai qua livery. En dat vind ik zelden bij Red Bull wagens.

janke

Het schijnt niet eens de definitieve auto te zijn.
Some things are too important to be left in the past.

Sabai



Als deze kleuren in de livery gaan terug komen dan word rood wit dus....

janke

Citaat van: Maikel0230 op 31 januari 2015 - 18:31:13
Citaat van: janke op 31 januari 2015 - 18:18:02
Is Jumbo en HSF Logistics geen sponsor meer van Max? Vooral die laatste was prominent op zijn F3 racewagen aanwezig. Front en rearwing, sidepods enz.



Een plekje op een F1 wagen is dan ook pakken duurder dan een kleine F3. Denk niet dat Jumbo en HSF Logistics zo'n kost kunnen verantwoorden aan de raad van bestuur.

Zou kunnen, maar dat heeft die twee toch ook rond de miljoen gekost, denk ik. Voor dat geld krijg je toch wel een sticker op de auto? Of zie ik dat verkeerd.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Sabai op 31 januari 2015 - 19:28:31


Als deze kleuren in de livery gaan terug komen dan word rood wit dus....

Ik vind het een mooie helm van Jenson.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Jongens, let even op brede afbeeldingen.

Mooie auto verder. Zelfde als altijd qua livery, maar ik vind 'm wel leuk.

Kootje

Citaat van: janke op 31 januari 2015 - 19:36:18
Citaat van: Maikel0230 op 31 januari 2015 - 18:31:13
Citaat van: janke op 31 januari 2015 - 18:18:02
Is Jumbo en HSF Logistics geen sponsor meer van Max? Vooral die laatste was prominent op zijn F3 racewagen aanwezig. Front en rearwing, sidepods enz.



Een plekje op een F1 wagen is dan ook pakken duurder dan een kleine F3. Denk niet dat Jumbo en HSF Logistics zo'n kost kunnen verantwoorden aan de raad van bestuur.

Zou kunnen, maar dat heeft die twee toch ook rond de miljoen gekost, denk ik. Voor dat geld krijg je toch wel een sticker op de auto? Of zie ik dat verkeerd.

Weet ik niet, maar die vlieger gaat sowieso niet op. Althans ... niet voor Jumbo. Zij hebben er namelijk bewust voor gekozen om wel Max, maar niet Sauber te sponseren. Zij zullen dus ongetwijfeld op z'n helm prijken. Wat HSF Logistics doet weet ik niet. Wellicht dat ook zij persoonlijke sponsor blijven, wellicht dat ze daarmee gestopt zijn. Ik heb geen idee.