Presentatie nieuwe auto's 2015!

Gestart door Sabai, 30 december 2014 - 11:25:58

« vorige - volgende »

Welke vinden jullie de mooiste?

Mercedes
1 (10%)
RBR
0 (0%)
Ferrari
2 (20%)
McLaren
0 (0%)
Force India
2 (20%)
Williams
2 (20%)
Torro Rosso
2 (20%)
Lotus
1 (10%)
Sauber
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

Poll gesloten: 04 maart 2015 - 21:19:43

Perton

Het is McLaren in ieder geval gelukt de meest lelijke livery van de afgelopen jaren te presenteren. Gelukkig dat Honda nog ooit dat Earth-ding heeft gehad, zijn ze in elk geval niet de állerlelijkste. Natuurlijk onder voorbehoud van hoe het op bewegende beelden eruit gaat zien, maar ik hou mijn hart vast. Verder wel mooie auto.

Leuke nieuwe hoofdsponsor ook die ze hebben gepresenteerd. Oh, wacht..

Sabai

Citaat van: Perton op 29 januari 2015 - 17:34:42
Het is McLaren in ieder geval gelukt de meest lelijke livery van de afgelopen jaren te presenteren. Gelukkig dat Honda nog ooit dat Earth-ding heeft gehad, zijn ze in elk geval niet de állerlelijkste. Natuurlijk onder voorbehoud van hoe het op bewegende beelden eruit gaat zien, maar ik hou mijn hart vast. Verder wel mooie auto.

Leuke nieuwe hoofdsponsor ook die ze hebben gepresenteerd. Oh, wacht..


De nieuwe livery word op een later moment gepresenteerd had ik begrepen.

Wel weer een super mooie auto. Ik ben blij dat ik me dit jaar niet meer hoeft te storen aan de verschrikkelijk lelijke neusen.

Sabai

Citaat van: Sabai op 30 december 2014 - 11:25:58
Het is bijna weer zover  :) de nieuwe auto's komen er weer aan. De meeste teams zullen hun auto's wel bij de eerste test presenteren.  Maar wellicht dat er ook al andere data's bekend zijn?

Data onthullingen:


Red Bull Racing: datum onbekend

Mercedes: datum onbekend

Ferrari: 30 januari

Lotus:
   

McLaren:



Force India:


Sauber: datum onbekend

Toro Rosso: datum onbekend

Williams: datum onbekend




De onthullingen van tot nu toe op een rij.

SDG

Citaat van: Perton op 29 januari 2015 - 17:34:42
Het is McLaren in ieder geval gelukt de meest lelijke livery van de afgelopen jaren te presenteren. Gelukkig dat Honda nog ooit dat Earth-ding heeft gehad, zijn ze in elk geval niet de állerlelijkste. Natuurlijk onder voorbehoud van hoe het op bewegende beelden eruit gaat zien, maar ik hou mijn hart vast. Verder wel mooie auto.

Leuke nieuwe hoofdsponsor ook die ze hebben gepresenteerd. Oh, wacht..

Ik had verwacht dat ze van dat zilver gingen afstappen dit jaar, omdat dat toch altijd iets geweest is dat een link legde met Mercedes...

FolkertE

#184
Onduidelijke foto, maar dit zou de Mercedes zijn. Op deze foto zie ik niet veel verschil met vorig jaar. Mooi, maar vind de mclaren net iets mooier. Jammer dat die neuzen toch nog een aardig taart schep gehalte hebben. Maar ergens vermoed ik dat het nog de auto was van vorig jaar met de motor van dit jaar.

Wallie

Citaat van: Sabai op 29 januari 2015 - 18:02:39
Citaat van: Perton op 29 januari 2015 - 17:34:42
Het is McLaren in ieder geval gelukt de meest lelijke livery van de afgelopen jaren te presenteren. Gelukkig dat Honda nog ooit dat Earth-ding heeft gehad, zijn ze in elk geval niet de állerlelijkste. Natuurlijk onder voorbehoud van hoe het op bewegende beelden eruit gaat zien, maar ik hou mijn hart vast. Verder wel mooie auto.

Leuke nieuwe hoofdsponsor ook die ze hebben gepresenteerd. Oh, wacht..


De nieuwe livery word op een later moment gepresenteerd had ik begrepen.

Wel weer een super mooie auto. Ik ben blij dat ik me dit jaar niet meer hoeft te storen aan de verschrikkelijk lelijke neusen.
Ik had toch wel een wat mooiere livery verwacht, dus goed om te horen dat die nog gaat veranderen. Want dit is gewoon een McLaren uit 1998/99.
Voor de rest inderdaad een mooie wagen!

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Perton

Citaat van: Sabai op 29 januari 2015 - 18:02:39
De nieuwe livery word op een later moment gepresenteerd had ik begrepen.
Gelukkig maar.

Perton

Deze foto's zijn trouwens door Mercedes zelf op Twitter gezet:




Jehoentelaar

Zijn er ook teams die niet iets in de range van wit t/m grijs en zwart hebben als hoofdkleuren? Hoef niet te investeren in een kleurentelevisie op deze manier.

Wallie

Mooie auto die Mercedes! En Epson weer terug bij het team ook wel leuk om te zien, is lang geleden ;)

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

gloudiesaurus

Opvallend die 2 vleugels op de monocoque van de Mercedes.
Verder bijna dezelfde livery...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Bedoel je de camerapods? Die zijn toch niet echt nieuw...

janke

Citaat van: Perton op 29 januari 2015 - 17:34:42
Het is McLaren in ieder geval gelukt de meest lelijke livery van de afgelopen jaren te presenteren.

Helemaal mee eens, slaat werkelijk op niks en doodsaai.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Wel aardig die McLaren. Redelijke neus en zo. Ze worden langzaamaan weer beter, visueel gezien.

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 29 januari 2015 - 21:23:49
Bedoel je de camerapods? Die zijn toch niet echt nieuw...

Niet helemaal nieuw, maar wel wat groter/ prominter

2014:


2015:
GPPits.net: als Formule 1 een passie is