Presentatie nieuwe auto's 2015!

Gestart door Sabai, 30 december 2014 - 11:25:58

« vorige - volgende »

Welke vinden jullie de mooiste?

Mercedes
1 (10%)
RBR
0 (0%)
Ferrari
2 (20%)
McLaren
0 (0%)
Force India
2 (20%)
Williams
2 (20%)
Torro Rosso
2 (20%)
Lotus
1 (10%)
Sauber
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

Poll gesloten: 04 maart 2015 - 21:19:43

Maikel0230

Er zijn inderdaad geruchten opgedoken dat Force India op de laatste vergadering van de Strategy Group gisteren waar ze dit jaar ook deel vanuit maken heeft laten weten op het punt van instorten te staan.

Het zou zowel om financiële als juridische problemen gaan.

Renault zou naar verluid vinden dat het teveel gebonden is aan Red Bull en zou weer een  eigen team willen hebben. Ze zouden zich daarom richten op bestaande renstallen en Force India zou een gemakkelijk doelwit zijn nu voor overname.

http://f1-insider.com/formel-1-force-india-vor-pleite-hilft-renault/

Maar goed eerst zien en dan geloven, zoals Janke al stelt zijn er nog contracten met onder andere Mercedes die in de weg zitten.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Hoezo zitten die in de weg? Bij faillissement zijn die contracten niets meer waard en hoeven openstaande schulden niet overgenomen te worden.


Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 28 januari 2015 - 22:12:02
Hoezo zitten die in de weg? Bij faillissement zijn die contracten niets meer waard en hoeven openstaande schulden niet overgenomen te worden.

Tuurlijk!

Dat hangt natuurlijk volledig af van de plannen van Renault, gaan ze voor een overname of wachten ze totdat het team failliet is, maakt toch wel een verschil denk ik niet?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230

Overigs zou ik niet zitten wachten op een Marlboro-style McLaren

http://www.reddit.com/r/formula1/comments/2tzwl0/matthew_easton_a_mclaren_design_engineer_just/

Het ding zou gewoon grijs zijn...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: Maikel0230 op 28 januari 2015 - 22:16:26
Citaat van: Jeroen op 28 januari 2015 - 22:12:02
Hoezo zitten die in de weg? Bij faillissement zijn die contracten niets meer waard en hoeven openstaande schulden niet overgenomen te worden.

Tuurlijk!

Dat hangt natuurlijk volledig af van de plannen van Renault, gaan ze voor een overname of wachten ze totdat het team failliet is, maakt toch wel een verschil denk ik niet?

Uiteraard. Renault zal bestuderen wat voor hen het voordeligst is. Maar voor het geval van overname door aantoonbare financiële nood zal er ook ongetwijfeld wel iets ontbindends te vinden zijn. Beide kanten op.

Zou overigens desastreus zijn voor Red Bull (en Max) mocht Renault een eigen team beginnen.  Alle vier de fabrikanten zijn dan voorzien van een topteam. Vraag me af wat er voor hen dan overblijft.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Haha, daar zijn ze altijd wel goed in, bij McLaren ;D.

BMW.WilliamsF1

Hoe laat is de presentatie? Ik kan er niets over vinden.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 29 januari 2015 - 06:45:16
Haha, daar zijn ze altijd wel goed in, bij McLaren ;D.
Geniale films en erg leuk filmpje.

Overigens vraag ik me af wat Mclaren had gedaan als de orginele tijdmachine was gebruikt in de films, hadden we nu een Mclaren-Honda power rijdende koelkast gezien? ;D.

Hamilton#44

Citaat van: Jeroen op 28 januari 2015 - 18:17:48
Je zegt het zelf eigenlijk al: er was geen andere optie voor Red Bull, althans geen betere optie. Dus dan kan je wel heel boos worden als Horner zijnde,

Horners plannetje heeft prima gewerkt, Renault is nu prive motoren bouwer voor Red Bull. Dat was de insteek van Horner met zijn kritiek, om dat voor elkaar te krijgen.

Citaat...maar het slechtste wat je kan doen is weggaan bij Renault.

Als de situatie niet veranderd was in 2015 en Red Bull net als in 2014 gewoon een normale klant was van Renault, was Horner overgestapt, dat durf ik wel te wedden.

Hamilton#44

Citaat van: Jeroen op 28 januari 2015 - 22:51:57
Citaat van: Maikel0230 op 28 januari 2015 - 22:16:26
Citaat van: Jeroen op 28 januari 2015 - 22:12:02
Hoezo zitten die in de weg? Bij faillissement zijn die contracten niets meer waard en hoeven openstaande schulden niet overgenomen te worden.

Tuurlijk!

Dat hangt natuurlijk volledig af van de plannen van Renault, gaan ze voor een overname of wachten ze totdat het team failliet is, maakt toch wel een verschil denk ik niet?

Uiteraard. Renault zal bestuderen wat voor hen het voordeligst is. Maar voor het geval van overname door aantoonbare financiële nood zal er ook ongetwijfeld wel iets ontbindends te vinden zijn. Beide kanten op.

Zou overigens desastreus zijn voor Red Bull (en Max) mocht Renault een eigen team beginnen.  Alle vier de fabrikanten zijn dan voorzien van een topteam. Vraag me af wat er voor hen dan overblijft.

Dat hadden ze in het verleden toch ook?

FolkertE

Citaat van: Hamilton#44 op 29 januari 2015 - 13:00:30
Citaat van: Jeroen op 28 januari 2015 - 18:17:48
Je zegt het zelf eigenlijk al: er was geen andere optie voor Red Bull, althans geen betere optie. Dus dan kan je wel heel boos worden als Horner zijnde,

Horners plannetje heeft prima gewerkt, Renault is nu prive motoren bouwer voor Red Bull. Dat was de insteek van Horner met zijn kritiek, om dat voor elkaar te krijgen.

Citaat...maar het slechtste wat je kan doen is weggaan bij Renault.

Als de situatie niet veranderd was in 2015 en Red Bull net als in 2014 gewoon een normale klant was van Renault, was Horner overgestapt, dat durf ik wel te wedden.
Maar waarnaar waren ze over gestapt? Honda is al uitgesloten. Mercedes? Ferrari? No way dat Mercedes RBR van motoren voorziet. En Ferrari? Was nou ook niet de beste motor in 2014. De kans dat ze met Ferrari beter waren is volgens mij erg klein.

FolkertE

http://www.gpupdate.net/en/f1-news/321314/mclaren-presents-honda-powered-mp4-30/
Ik dacht dat ze het morgen zouden doen? Of was Mclaren 29ste en Ferrari 30ste?


Ik moet zeggen dat ik het een erg gave auto vind. Echt heel gaaf.

Fabian

Ferrari en Sauber zijn morgen.

Ik moet er erg aan wennen en vind de livery op het eerste oog niet erg geslaagd. FF afwachten hoe ie er in het echt uitziet.

Hamilton#44

Citaat van: FolkertE op 29 januari 2015 - 13:22:54
Maar waarnaar waren ze over gestapt? Honda is al uitgesloten. Mercedes? Ferrari? No way dat Mercedes RBR van motoren voorziet. En Ferrari? Was nou ook niet de beste motor in 2014. De kans dat ze met Ferrari beter waren is volgens mij erg klein.

Waarom zou Mercedes dat niet doen? Denk dat ze daar niet zo moeilijk over doen als er genoeg betaald word.
De Ferrari motor was inderdaad ook niet geweldig maar wel weer een pak beter dan de Renault motor.