Boycot op komst in Amerika?

Gestart door Maikel0230, 01 november 2014 - 10:30:44

« vorige - volgende »

Maikel0230

http://www.telegraph.co.uk/sport/motorsport/formulaone/11202873/US-Grand-Prix-2014-Lotus-Force-India-and-Sauber-all-threaten-to-boycott-race-as-F1-enters-financial-turmoil.html

Blijkbaar is de nieuwe achterhoede van de F1 samengekomen om een boycot te bespreken maar de teams hebben al gezegd dat het niet waar is...

...en dat in Amerika of all places ;D

Wat jullie?

Liegen ze over de boycot of is het gewoon bewust uitgelekt als bluf?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 01 november 2014 - 10:30:44
http://www.telegraph.co.uk/sport/motorsport/formulaone/11202873/US-Grand-Prix-2014-Lotus-Force-India-and-Sauber-all-threaten-to-boycott-race-as-F1-enters-financial-turmoil.html

Blijkbaar is de nieuwe achterhoede van de F1 samengekomen om een boycot te bespreken maar de teams hebben al gezegd dat het niet waar is...

...en dat in Amerika of all places ;D

Wat jullie?

Liegen ze over de boycot of is het gewoon bewust uitgelekt als bluf?
Wel een prima manier om Bernie onder druk te zetten; die wil graag voet aan de grond krijgen in de USA en het laatste wat hij wil is weer een drama.

Breaktest

Het lijkt me sterk dat het waar is, maar ik vind het wel grappig. Zelf heb ik een half jaar geleden de kleine teams opgeroepen een vuist te maken tegen de grote jongens. Hoewel ik elders klaag dat er nooit naar mij geluisterd wordt doet het me deugd dat ik de kleine teams onder mijn lezers mag scharen.  :D

Pancake Shield

Denk niet dat zoiets gaat gebeuren, want ik denk dat Bernie dan heel snel met strafmaatregelen dreigt en dan de 'verloren' schaapjes weer snel in de rij lopen.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Breaktest

Citaat van: Pancake Shield op 01 november 2014 - 11:34:18
Denk niet dat zoiets gaat gebeuren, want ik denk dat Bernie dan heel snel met strafmaatregelen dreigt en dan de 'verloren' schaapjes weer snel in de rij lopen.
Oppergod Bernie. Pleegt ie niet zelf contractbreuk door een uitgekleed startveld van 18 wagens aan televisiestations te verkopen? Wie vaardigt er eigenlijk strafmaatregelen tegen dat strafblad afgekochte heerschap uit?

SDG

Citaat van: Pancake Shield op 01 november 2014 - 11:34:18
Denk niet dat zoiets gaat gebeuren, want ik denk dat Bernie dan heel snel met strafmaatregelen dreigt en dan de 'verloren' schaapjes weer snel in de rij lopen.

Wat gaat hij dan doen? De 'rebellen' uitsluiten voor de rest van het seizoen? Wordt mooi dan, 12 starters in die met veel bombarie aangekondigde seizoensfinale in Abu Dhabi met dubbele punten.

Tuesday

Citaat van: Breaktest op 01 november 2014 - 12:08:46
Citaat van: Pancake Shield op 01 november 2014 - 11:34:18
Denk niet dat zoiets gaat gebeuren, want ik denk dat Bernie dan heel snel met strafmaatregelen dreigt en dan de 'verloren' schaapjes weer snel in de rij lopen.
Oppergod Bernie. Pleegt ie niet zelf contractbreuk door een uitgekleed startveld van 18 wagens aan televisiestations te verkopen? Wie vaardigt er eigenlijk strafmaatregelen tegen dat strafblad afgekochte heerschap uit?
als ie contractbreuk pleegt dan lijkt me daar juridisch wel iets tegen te doen. Maar goed, de vraag is natuurlijk of er wel sprake is van contractbreuk. Ik denk het niet.

Breaktest

Citaat van: Tuesday op 01 november 2014 - 12:38:11
Citaat van: Breaktest op 01 november 2014 - 12:08:46
Citaat van: Pancake Shield op 01 november 2014 - 11:34:18
Denk niet dat zoiets gaat gebeuren, want ik denk dat Bernie dan heel snel met strafmaatregelen dreigt en dan de 'verloren' schaapjes weer snel in de rij lopen.
Oppergod Bernie. Pleegt ie niet zelf contractbreuk door een uitgekleed startveld van 18 wagens aan televisiestations te verkopen? Wie vaardigt er eigenlijk strafmaatregelen tegen dat strafblad afgekochte heerschap uit?
als ie contractbreuk pleegt dan lijkt me daar juridisch wel iets tegen te doen. Maar goed, de vraag is natuurlijk of er wel sprake is van contractbreuk. Ik denk het niet.
Ik weet er ook niet het fijne van, maar ik meen dat er een afspraak was tussen de tv-rechten exploiterende Formula One Group (waar de witte dwerg voorzitter van is), en de afnemende televisiestations dat de eerste een startveld van minimaal 18 wagens per seizoen garandeert.  Alleen zijn hier mensen die bij hoog en laag beweren dat het minimum 20 is.

Arthur

Citaat van: Breaktest op 01 november 2014 - 13:19:04
Citaat van: Tuesday op 01 november 2014 - 12:38:11
Citaat van: Breaktest op 01 november 2014 - 12:08:46
Citaat van: Pancake Shield op 01 november 2014 - 11:34:18
Denk niet dat zoiets gaat gebeuren, want ik denk dat Bernie dan heel snel met strafmaatregelen dreigt en dan de 'verloren' schaapjes weer snel in de rij lopen.
Oppergod Bernie. Pleegt ie niet zelf contractbreuk door een uitgekleed startveld van 18 wagens aan televisiestations te verkopen? Wie vaardigt er eigenlijk strafmaatregelen tegen dat strafblad afgekochte heerschap uit?
als ie contractbreuk pleegt dan lijkt me daar juridisch wel iets tegen te doen. Maar goed, de vraag is natuurlijk of er wel sprake is van contractbreuk. Ik denk het niet.
Ik weet er ook niet het fijne van, maar ik meen dat er een afspraak was tussen de tv-rechten exploiterende Formula One Group (waar de witte dwerg voorzitter van is), en de afnemende televisiestations dat de eerste een startveld van minimaal 18 wagens per seizoen garandeert.  Alleen zijn hier mensen die bij hoog en laag beweren dat het minimum 20 is.

Er zal wel een overmachtsclausule in zitten wat het aantal auto's betreft.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Breaktest op 01 november 2014 - 13:19:04
Citaat van: Tuesday op 01 november 2014 - 12:38:11
Citaat van: Breaktest op 01 november 2014 - 12:08:46
Citaat van: Pancake Shield op 01 november 2014 - 11:34:18
Denk niet dat zoiets gaat gebeuren, want ik denk dat Bernie dan heel snel met strafmaatregelen dreigt en dan de 'verloren' schaapjes weer snel in de rij lopen.
Oppergod Bernie. Pleegt ie niet zelf contractbreuk door een uitgekleed startveld van 18 wagens aan televisiestations te verkopen? Wie vaardigt er eigenlijk strafmaatregelen tegen dat strafblad afgekochte heerschap uit?
als ie contractbreuk pleegt dan lijkt me daar juridisch wel iets tegen te doen. Maar goed, de vraag is natuurlijk of er wel sprake is van contractbreuk. Ik denk het niet.
Ik weet er ook niet het fijne van, maar ik meen dat er een afspraak was tussen de tv-rechten exploiterende Formula One Group (waar de witte dwerg voorzitter van is), en de afnemende televisiestations dat de eerste een startveld van minimaal 18 wagens per seizoen garandeert.  Alleen zijn hier mensen die bij hoog en laag beweren dat het minimum 20 is.
zal allemaal wel meevallen. Teams kunnen eventueel ook gedwongen worden een 3e auto in te zetten, maar daar is nu bewust niet voor gekozen. Dan zal de noodzaak er dus wel niet zijn.

Kootje

Toch grappig hoe iedereen hier (das dus inclusief mezelf) altijd weer precies schijnt te weten hoe contracten in elkaar steken. ;) :) :D ;D

0634

Is dat verbazend dan? Iedereen weet toch ook precies wat de oorzaak is van het omvallen van Caterham of Marussia?

Kootje


Arthur

Citaat van: Kootje op 01 november 2014 - 14:13:29
Toch grappig hoe iedereen hier (das dus inclusief mezelf) altijd weer precies schijnt te weten hoe contracten in elkaar steken. ;) :) :D ;D

We weten inderdaad geen van allen hoe die contracten er uit zien. Ik zeer zeker niet [en de rest ook niet] maar ja, wat moeten we anders dan? We willen er toch wat van vinden en van kunnen zeggen... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 01 november 2014 - 14:14:20
Is dat verbazend dan? Iedereen weet toch ook precies wat de oorzaak is van het omvallen van Caterham of Marussia?


Natuurlijk, ik heb zelfs een analyse erop losgelaten omtrent het gebrek aan succes van Caterham... :P ..Niet gelezen?
;) ;) ;)