Round 17: Austin, USA

Gestart door Franky R., 27 oktober 2014 - 14:18:55

« vorige - volgende »

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Oftewel, veel geblaat maar weinig wol. ;) Maar oké, prima verder. Vandaag wel ontzettend genoten van Max Verstappen. Mannetje kan wel sturen hoor. Kvyat was vandaag wel erg snel en stond continue hoog in de lijst.

gloudiesaurus

Ik heb het niet gezien maar P10 voor Verstappen is erg netjes. Voor de tweede keer in de STR9 en op een nieuw circuit voor hem, ik geef het je te doen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Ik hoorde Rosberg net over versnellingsbak  probleem over de radio. Hoop dat het meevalt voor hem.

Maikel0230

Hamilton ook en die moest zelfs naar binnen met dat probleem :-X

Zou wel leuk zijn voor de rest van het veld als Mercedes dit weekend opnieuw problemen kent

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Ik zie het. Gaat weer lekker daar met de betrouwbaarheid

0634

Hamilton zei zelf - zo las ik op twitter - dat het een fuel leak probleem was. Dus niet de bak.

Fietser

Verstappen prima. Slechts 2/10 achter Nasr en 1 seconde achter zijn teammaat. Het zegt natuurlijk (nog) weinig...

Tuesday

Citaat van: Fietser op 01 november 2014 - 09:03:54
Verstappen prima. Slechts 2/10 achter Nasr en 1 seconde achter zijn teammaat. Het zegt natuurlijk (nog) weinig...
sarcastisch? of serieus? 1 seconde is nl best veel tov je teamgenoot. Maar goed, we kennen de programma's niet. Maar dan kun je ook niet zeggen dat ie het prima deed.

Fietser

Citaat van: Tuesday op 01 november 2014 - 09:56:13
Citaat van: Fietser op 01 november 2014 - 09:03:54
Verstappen prima. Slechts 2/10 achter Nasr en 1 seconde achter zijn teammaat. Het zegt natuurlijk (nog) weinig...
sarcastisch? of serieus? 1 seconde is nl best veel tov je teamgenoot. Maar goed, we kennen de programma's niet. Maar dan kun je ook niet zeggen dat ie het prima deed.

Hmm, iets er tussenin, laat ik het milde spot noemen. We weten inderdaad niet hoe het zit met de programma's, maar enig tegengeluid in de Verstappen-hype mag best, vind ik.

0634

Gaan we nou serieus nu roepen dat het gat met Kvyat te groot is? In de situatie waarin Verstappen nu zit? Serieus?

Voor mij is het namelijk nietszeggend, dat resultaat, niet goed, niet slecht, maar gewoon niets. Ik heb geen idee wat ze deden plus Max is bezig aan zijn tweede vrijdag. Die jongen heeft geen fouten gemaakt, reed gewoon zijn rondjes. Kent nog geen afstellingen, kent nog geen grenzen. Laat hem lekker even een wintertje testen.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 01 november 2014 - 10:09:50
Gaan we nou serieus nu roepen dat het gat met Kvyat te groot is? In de situatie waarin Verstappen nu zit? Serieus?

Voor mij is het namelijk nietszeggend, dat resultaat, niet goed, niet slecht, maar gewoon niets. Ik heb geen idee wat ze deden plus Max is bezig aan zijn tweede vrijdag. Die jongen heeft geen fouten gemaakt, reed gewoon zijn rondjes. Kent nog geen afstellingen, kent nog geen grenzen. Laat hem lekker even een wintertje testen.

Precies het zegt weinig. Maar in je 2e vrije training de 10e tijd rijden, en geen fout maken, gewoon je kilometers maken. Dat is wat mij betreft al harstikke goed.
Maar mee eens dat we er nog grote waarde aan moeten hechten  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Overigens zegt Max ook zelf dat hij de limiet nog niet op zoekt maar kiest voor het maken van kilometers.
Kvyat zit daar na 1,5 jaar Toro Rosso natuurlijk anders in.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 01 november 2014 - 10:09:50
Gaan we nou serieus nu roepen dat het gat met Kvyat te groot is? In de situatie waarin Verstappen nu zit? Serieus?

Voor mij is het namelijk nietszeggend, dat resultaat, niet goed, niet slecht, maar gewoon niets. Ik heb geen idee wat ze deden plus Max is bezig aan zijn tweede vrijdag. Die jongen heeft geen fouten gemaakt, reed gewoon zijn rondjes. Kent nog geen afstellingen, kent nog geen grenzen. Laat hem lekker even een wintertje testen.
dat was ook precies mijn punt hoor, mocht dat niet duidelijk zijn. Je kunt er geen zinnig woord over zeggen, maar toch lees je her en der wel weer dat ie het geweldig heeft gedaan. Dat ie de auto op de baan houdt vind en geen fouten maakt vind ik nou niet echt een hele prestatie voor iemand die al een contract voor volgend jaar heeft

Fietser

Beetje bijzonder dat hierboven, n.a.v. mijn posting, gereageerd wordt op het verschil tussen Verstappen en Kvyat, maar niet op het resultaat van Nasr, dat ik toch ook benoemde. De jonge en onervaren Braziliaan reed minder rondes en was sneller dan de Nederlander. Oke, het zegt niet alles of misschien wel niks, maar het valt wel op. En natuurlijk zegt Verstappen dat hij niet de grenzen opzocht, en dat zal best, maar leuk zal hij het niet vinden, geen enkele coureur trouwens.