Round 17: Austin, USA

Gestart door Franky R., 27 oktober 2014 - 14:18:55

« vorige - volgende »

rafael25

Lewis pakt Rosberg wel morgen.

0634

Citaat van: Sabai op 01 november 2014 - 20:04:43
Citaat van: Wings op 01 november 2014 - 20:02:13
Hoppa! Prima uitgangspunt voor morgen. Zou het kampioenschap goed doen als Nico morgen wint.

Ik hoop het dan blijft het lekker spannend.

dat hoop ik ook en precies vanwege die reden. 

Iig knappe pole. Die had ik niet verwacht.

Wings

Citaat van: rafael25 op 01 november 2014 - 20:13:37
Lewis pakt Rosberg wel morgen.

Bah. Maar dat verklaart die oorbellen wel.


Jehoentelaar

Komt daar dan ook een screenshot van in dit topic?

Sabai


FolkertE

Citaat van: Wings op 01 november 2014 - 20:02:13
Hoppa! Prima uitgangspunt voor morgen. Zou het kampioenschap goed doen als Nico morgen wint.
Eens en zelfs als Lewis wint, kan het morgen mooie race worden nog. Herhaling van Bahrein zou een welkome aangelegenheid zijn.
Nico staat er goed voor en als Lewis' problemen niet verholpen kunnen worden, kan hij goede stappen maken om dichter bij te komen. Maar wat zou het mooi zijn als allebei weer problemen krijgen en Bottas wint. Of Massa. Of doe is gek, Vettel van uit de pitstraat. ;D

0634

Ach, en ook als Lewis wint blijft het WK spannend. Zolang ze beiden maar finishen. Dat is het voordeel van de dubbele punten van Bernie.

Wings

Die is onder de gordel, Jeroen. Hahaha.

Kootje

Wie er ook wint, als we maar 'n gevecht krijgen om die koppositie. Dat is me nog iets te weinig gebeurd dit jaar.

FolkertE

Ok, spannende race dus morgen en dankzij de dubbele punten blijft het WK ook nog spannend. Dus om alles eerlijk te laten verlopen is hier mijn voorstel.

Hamilton krijgt problemen met zijn remmen en word slechts 10de
Rosberg Spint en beschadigd zijn vleugel en moet half rondje rijden zonder downforce. Hij komt als 10de weer op de baan met nog 18 ronde te rijden. Hij eindigt uiteindelijk als 2de.
Nu staan ze gelijk in het WK, dus als ze nou beiden uitvallen in Braziliƫ en problemen krijgen in Q1 van Abu Dhabi. Allebei starten ze van uit de pit of achter aan. Probleem van de dubbele punten is direct ook opgelost. Dat Hamilton meer races heeft gewonnen is nou eenmaal zo, maar pech hoort gewoon bij de F1.

zo. Ik bel Bernie even.

0634

Bijkomend voordeel is dat Kootje dan weer met zijn lijst vol pechgevallen de dag zal afsluiten ;).

FolkertE

Precies en jij en Wings weer tot in de oneindigheid het zonder succes proberen te ontkrachten ;) ;D
En dat is nou precies het doel van mijn voorstel.

Kootje


0634

Ik heb het nooit ontkracht zover ik weet. Net als dat ik nooit ontkracht heb dat Hamilton de betere coureur is. Alleen de Hamilton-hype op dit forum dient zo af en toe tegengesproken te worden als het weer eens uit de bocht giert ;).