Suzuka : Cijfer voor de race?

Gestart door Sabai, 05 oktober 2014 - 11:22:52

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
2 (18.2%)
7
4 (36.4%)
6
2 (18.2%)
5
1 (9.1%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
2 (18.2%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 20 oktober 2014 - 11:22:52

Sabai


Perton

De eeuwige beslissing om de safety car pas naar binnen te halen op het moment dat het alweer nagenoeg droog is, kost de race sowieso een punt. Voor de rest was het niet heel bijzonder. Dat Hamilton Rosberg op een gegeven moment zou pakken was wel duidelijk, en daarachter waren wel wat leuke gevechten, maar de echte afloop daarvan hebben we uiteraard om duidelijke redenen niet kunnen zien.

Ik geef een 6,5 maar vanwege het eerder genoemde punt aftrek houd ik het op een 5,5.

0634

Leifst zou ik een 0 geven. Het end verpest alles en ik vrees dat het nog erger gaat worden.

Kootje

Hmm ... ook al word de race overstemd door Bianchi's ongeval, vond ik het toch best 'n vermakelijke race tot op dat moment. Dankzij de wisselende omstandigheden waren er lekker veel gevechten, zagen we briljante inhaalacties op plaatsen en manieren waarop het normaal niet kan, en voor de verandering hadden we ook weer eens 'n gevecht om de leiding. Enige nadeel, op Bianchi's crash na dan, was de manier waarop de race van start ging. Twee rondjes SC, code rood, ca 10 rondjes SC. Hoewel logisch onder die omstandigheden doet dat toch afbreuk aan 'n verder mooie race met 'n helaas (ietwat) tragische afloop. Daardoor kom ik niet verder dan 'n 7 waar ik anders 'n 9 gegeven had.

SDG

Vond het best een leuke race, tot het einde alles verpestte. Had hem onder normale omstandigheden graag een 8 gegeven, maar dat is nu even niet aan de orde.

0634

Ik vondh et overigens sowieso niet echt een spektakelstuk. Viel behoorlijk tegen gezien de omstandigheden. Wel leuk hoor, maar niet echt bijzonder.

gloudiesaurus

Ik geef geen cijfers, het einde verpestte het helemaal voor me.
Ik wil eerst afwachten hoe Bianchi eraan toe is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 05 oktober 2014 - 11:37:43
Ik geef geen cijfers, het einde verpestte het helemaal voor me.
Ik wil eerst afwachten hoe Bianchi eraan toe is.

Volledig mee eens.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 11:30:00
Hmm ... ook al word de race overstemd door Bianchi's ongeval, vond ik het toch best 'n vermakelijke race tot op dat moment. Dankzij de wisselende omstandigheden waren er lekker veel gevechten, zagen we briljante inhaalacties op plaatsen en manieren waarop het normaal niet kan, en voor de verandering hadden we ook weer eens 'n gevecht om de leiding. Enige nadeel, op Bianchi's crash na dan, was de manier waarop de race van start ging. Twee rondjes SC, code rood, ca 10 rondjes SC. Hoewel logisch onder die omstandigheden doet dat toch afbreuk aan 'n verder mooie race met 'n helaas (ietwat) tragische afloop. Daardoor kom ik niet verder dan 'n 7 waar ik anders 'n 9 gegeven had.


Meer eens, maar omdat de race op een nare manier eindigde geef ik persoonlijk geen cijfer.

Fietser

Wisselende omstandigheden, bandenkeuzes, slippertjes, gevechten, verschillende lijnen, inhaalacties. Spanning genoeg dus, daarom een 8. Hoe het afloopt met Bianchi heeft voor mij geen enkel effect op de waardering van de race. Met de trendy geschoktheid (van tegenwoordig) heb ik he-le-maal niets. Deze intense meelevendheid wordt m.i. namelijk steevast geroepen door mensen (waaronder vast ook een aantal collega's van Bianchi) die er in werkelijkheid nog geen seconde van wakker liggen. Dat neemt niet weg dat ik - heel braafjes & correct - vanzelfsprekend hoop dat het met hem weer helemaal goed komt.

Perton

Tsja, ik lig er wel wakker van. Net als toen ik Surtees, Simoncelli en Wheldon zag doodcrashen. Maar goed, ik toon dan verder ook geen intense meelevendheid.

Franky R.

Citaat van: Fietser op 05 oktober 2014 - 13:27:03
Wisselende omstandigheden, bandenkeuzes, slippertjes, gevechten, verschillende lijnen, inhaalacties. Spanning genoeg dus, daarom een 8. Hoe het afloopt met Bianchi heeft voor mij geen enkel effect op de waardering van de race. Met de trendy geschoktheid (van tegenwoordig) heb ik he-le-maal niets. Deze intense meelevendheid wordt m.i. namelijk steevast geroepen door mensen (waaronder vast ook een aantal collega's van Bianchi) die er in werkelijkheid nog geen seconde van wakker liggen. Dat neemt niet weg dat ik - heel braafjes & correct - vanzelfsprekend hoop dat het met hem weer helemaal goed komt.


Heb in de karting genoeg zware crashes gezien waardoor ik best gehard ben, maar noem het dan een uiting van respect...Intens meelevendheid kunnen alleen de naasten en zeer goede vrienden, vind ik.

0634

Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 13:35:07
Tsja, ik lig er wel wakker van. Net als toen ik Surtees, Simoncelli en Wheldon zag doodcrashen. Maar goed, ik toon dan verder ook geen intense meelevendheid.

Precies. Je houdt van de sport, dit is de zwarte zijde. Het heeft niks te maken met intense meelevendheid, maar wel simpelweg met gezond respect en liefde voor de race-sport.

Dat gezegd hebbende: Fietser is een troll. Dat weet iedereen. Waarom gaan we er eigenlijk op in?

Perton

Omdat ik een goed persoon heb en eenzame oude mannen graag nog wat lichtpuntjes in hun leven geef.