Round 15: Japanese Grand Prix, Suzuka Circuit, Suzuka

Gestart door Maikel0230, 29 september 2014 - 23:51:47

« vorige - volgende »

Perton

Op de BBC ook heel even, maar die herstelden snel van hun fout.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 09:51:07
Die Mol toch... ziet Lewis langzaam rijden en denkt dat hij een probleem heeft. Maar nee het was full course yellow, zoals in beeld stond.
Bij BBC dachten ze precies het zelfde.

Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 09:48:29
Sutil eraf, hopelijk geen SC nu
Helaas :( Hopelijk gaat het maar om 2 ronden.


Kootje

KAK

Afvlaggen dan maar, want doorrijden tot rondje 53 heeft zo weinig zin. Het weer gaat er iig niet meer beter op worden.

Pancake Shield

Het lijkt wel alsof er iets achter dat kraantje gebeurt is.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Ik zag nu een brancard, of ik zie het verkeerd. Is dat voor Sutil die zich dizzy voelt, of is er weer eens een marshal overreden?

Perton

07:53 EDD STRAW reports that messages from race control suggest that Bianchi has gone off at Turn 7. That's Dunlop, where Sutil crashed, but we haven't seen the Marussia on screen.


Of zou Bianchi iemand geraakt hebben?

Pancake Shield

Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 09:54:54
07:53 EDD STRAW reports that messages from race control suggest that Bianchi has gone off at Turn 7. That's Dunlop, where Sutil crashed, but we haven't seen the Marussia on screen.


Of zou Bianchi iemand geraakt hebben?

Dat denk ik dus ook. Dat Bianchi iemand geschept heeft of zelf keihard tegen dat kraantje is geknald.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock


Perton

Journalist David Sánchez meldt dat het om een marshal gaat, maar hoe hij aan die info komt weet ik ook niet.

Maar als het zoiets is, dan lijkt het me niet dat ze de race nog gaan herstarten. Zolang dat medisch personeel bezig is, gaan ze niet racen.

-edit- Sánchez meldt nu dat het wel om Bianchi gaat.

Ik kan momenteel niet echt blij zijn met de zege (dat zal toch wel nu?) van Hamilton...

Pancake Shield

Zou de BBC er niet over willen praten of wat? Ze lijken alles te missen...
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Stel je voor dat Bianchi inderdaad tegen dat karretje is geknald. Da's dan de tweede Marussia-coureur in een paar jaar die iets dergelijks overkomt.. Ik zag ook wel zorgelijke gezichten bij dat team net. Ben erg benieuwd.

Perton

Citaat van: Pancake Shield op 05 oktober 2014 - 09:57:26
Zou de BBC er niet over willen praten of wat? Ze lijken alles te missen...
Ja, viel mij ook al op, beetje apart.

Kootje

Red Flag

Wellicht nog 'n sprintje zometeen?



En wat het ongeval betreft dat deze code veroorzaakte ... eerst maar eens afwachten wat er nu eigenlijk gebeurd is. Hopelijk valt het allemaal mee.