Round 14: Singapore Grand Prix, Marina Bay Circuit, Singapore

Gestart door Maikel0230, 13 september 2014 - 17:41:15

« vorige - volgende »

Arthur

Citaat van: Jeroen op 14 september 2014 - 20:59:58
Goeie tip. Ga ik volgende week op de PC kijken ;).

Ik bedoelde eigenlijk meer 'rijden' en beleven  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Citaat van: Arthur op 14 september 2014 - 20:35:42
Singapore en Dubai. Geweldige beleving op de PC! Daar staan ze hoog in de top 10 qua uitstraling 8)

Dubaï ? ???  Bedoel je niet Abu Dhabi of Bahrain ? :-\

Sabai

Ik vind het ook een prachtige baan met altijd weer mooie plaatjes.  Een stuk boeiender dan Monza bijvoorbeeld. Hoop alleen dat ik hem kan zien. Ben gisteravond trotse vader geworden van Ryan  :)


Arthur

Citaat van: Sabai op 14 september 2014 - 21:26:30
Ik vind het ook een prachtige baan met altijd weer mooie plaatjes.  Een stuk boeiender dan Monza bijvoorbeeld. Hoop alleen dat ik hem kan zien. Ben gisteravond trotse vader geworden van Ryan  :)

Gefeliciteerd Sabai :) Geniet van die mooie tijd van pril bestaan!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai


Arthur

Citaat van: Kootje op 14 september 2014 - 21:18:07
Citaat van: Arthur op 14 september 2014 - 20:35:42
Singapore en Dubai. Geweldige beleving op de PC! Daar staan ze hoog in de top 10 qua uitstraling 8)

Dubaï ? ???  Bedoel je niet Abu Dhabi of Bahrain ? :-\

Ik bedoel:

Abu Dhabi [Verenigde Arabische Emiraten; VAE] Yas Marina Circuit

En dus niet:

Bahrein [zandbak en op PC absoluut boring...]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Gefeliciteerd Sabai. Ik zou de baby gewoon voor de tv zetten, F1-race was ook enige waar mijn neefje een pos van van stil bleef zitten. Maar die was toen ook bijna een jaar, dat zal wel wat gescheeld hebben ;)



Tuesday

gefeliciteerd Sabai! Tja, als Vettel fan moet je dit jaar het geluk ff in andere dingen zoeken ;)

Sabai


SDG

Citaat van: Arthur op 14 september 2014 - 21:34:41
Citaat van: Kootje op 14 september 2014 - 21:18:07
Citaat van: Arthur op 14 september 2014 - 20:35:42
Singapore en Dubai. Geweldige beleving op de PC! Daar staan ze hoog in de top 10 qua uitstraling 8)

Dubaï ? ???  Bedoel je niet Abu Dhabi of Bahrain ? :-\

Ik bedoel:

Abu Dhabi [Verenigde Arabische Emiraten; VAE] Yas Marina Circuit

En dus niet:

Bahrein [zandbak en op PC absoluut boring...]

In Dubai is er ook nog een circuit, wellicht iets minder bekend (daar rijden ze o.a. ieder jaar de 24 Uur van Dubai).

Dat is trouwens ook al op PC verschenen (zat in GTR2).  ;)

FolkertE

Citaat van: Sabai op 14 september 2014 - 21:26:30
Ik vind het ook een prachtige baan met altijd weer mooie plaatjes.  Een stuk boeiender dan Monza bijvoorbeeld. Hoop alleen dat ik hem kan zien. Ben gisteravond trotse vader geworden van Ryan  :)
Gefeliciteerd Sabai, geniet van de vreugdevolle dagen die in het vooruitzicht liggen. Ik zal komende jaren samen met Rosalie wel een Hamilton fan van hem maken ;D.

Jozef

Mercedes past de versnellingsverhoudingen aan. De hoge versnellingen worden iets korter waardoor ze sneller zouden moeten kunnen accelereren boven de 200km/h.