Afl.13 - Pitspraat: Formule 1 Italië en meer...

Gestart door gloudiesaurus, 10 september 2014 - 21:08:39

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Enerzijds ben ik dat met je eens, maar anderzijds is het voor de Russische autosport een wereldprestatie wat Kvyat neerzet. Al zou ik toch wel wachten tot na zijn (F1-)carrière.

Jozef

Nogmaals, het gaat nog niet ééns om een bocht, maar om een tribune. Niet om een deel van het circuit, maar om een stuk metalen stelling met plastic stoeltjes. Laat daar de Kvyat-fanclub op zitten en noem het de Kvyat-tribune. Zoals Figge zegt: who cares.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 11 september 2014 - 23:03:06
Nogmaals, het gaat nog niet ééns om een bocht, maar om een tribune. Niet om een deel van het circuit, maar om een stuk metalen stelling met plastic stoeltjes. Laat daar de Kvyat-fanclub op zitten en noem het de Kvyat-tribune. Zoals Figge zegt: who cares.
nou, ik vind dat nogal een verschil. Ik vind dat hele pitstraat gedoe niks en kijk er dus ook niet (meer) na, ook omdat dit soort dingetjes dus niet kloppen. (Te) makkelijk scoren idd. Maar goed, ik heb er verder geen moeite mee, vind het alleen wat overdreven om er elke 2 weken een topic voor te openen.

Jozef

Nee nee, de heren zeiden wel degelijk dat het om tribunes ging, alleen hier op het forum werd er opeens een bocht van gemaakt. ;)

Tuesday

Citaat van: Jozef op 11 september 2014 - 23:42:59
Nee nee, de heren zeiden wel degelijk dat het om tribunes ging, alleen hier op het forum werd er opeens een bocht van gemaakt. ;)
ok, dan had ik dat verkeerd begrepen. Dan kun je de eerste zin van mn vorige post wegstrepen, of iig los zien van de rest van de post ;)

0634

Dat van die misvatting over bocht of tribune is dan mijn schuld. Is inderdaad een verschil. Je zal als supporter maar per ongeluk in de bocht gaan zitten...


Robin de Jong

Hey iedereen, leuk om te zien dat er wat discussie is. Het is altijd goed als er verschillende meningen zijn over bepaalde onderwerpen, anders is het ook zo saai. ;)

Alles in het programma is gebaseerd op een mening. Wij vinden dat Nyck de Vries te lang in de Formule Renault 2.0 is blijven hangen en dat deze titel leuk is, maar niet meer dan dat. Zijn we dan te cynisch? Misschien. Maar het is nu ook niet zo dat wij de voorzitters zijn van de Max Verstappen fanclub. Integendeel, René heeft in de vorige aflevering nog zijn vraagtekens gezet bij zijn debuut voor 2015. Nyck de Vries presteert ook goed in 2.0 Eurocup en mocht hij die titel pakken heeft hij gedaan wat hij moest doen, dus we hopen dat hij goed gaat presteren dit weekend.

Ik lees ook dat het tribune stukje een beetje verkeerd is opgevat. Het is zeker geen bash naar Sergio Perez, maar wij vonden het opvallend dat hij een tribune naar zich vernoemd kreeg terwijl hij nog actief deelnemer is. En nu krijgt Kvyat, een debutant in de Formule 1 diezelfde eer. Persoonlijk vind ik een tribune die naar je vernoemd wordt eenzelfde eer als een bocht.

Ik ben hier trouwens niet gekomen om kritiek te pareren, integendeel ik vind het heel leuk om de reacties te lezen en zo het programma te kunnen verbeteren. Dus blijf dat vooral doen. ;)
   

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Gerard

Ach joh, laat ze toch.. die jongens zijn trots op wat Perez en Kvyat hebben gepresteerd...
Dat wij nou 20 jaar wachten voordat er een bocht naar Arie Luyendyk vernoemd wordt... ;)

Sabai

Misschien hebben we volgend jaar wel een Max Verstappen tribune op Spa. Het is immers een Nederbelg.

Perton

Officieus zal die er ongetwijfeld wel komen, maar het lijkt me niet dat de organisatie van een Waalse race een Limburger gaat vereren. Of heb ik te veel vooroordelen over die verstandshoudingen in die regio? ;D

SDG

Citaat van: Perton op 15 september 2014 - 11:09:47
Officieus zal die er ongetwijfeld wel komen, maar het lijkt me niet dat de organisatie van een Waalse race een Limburger gaat vereren. Of heb ik te veel vooroordelen over die verstandshoudingen in die regio? ;D

De meeste Walen staan gewoon neutraal tegenover Nederland, vermoed ik. Het is dan wel een buurland en er is een korte gemeenschappelijke grens net ten zuiden van Maastricht, maar het is een land waar ze eigenlijk niet zo veel mee hebben (taalbarrière). Ze hebben evenveel met Nederland als Nederland met Frankrijk.