Is Caterham er volgend jaar nog wel bij?

Gestart door Sabai, 04 september 2014 - 19:53:32

« vorige - volgende »

Zijn ze er in 2015 nog bij?

Ja, natuurlijk met Albers aan het roer komt het helemaal goed.
nee
kweenie

Perton

Achja het is dezelfde Barrichello die een paar jaar terug geen aandacht wilde schenken aan dat ie misschien zijn laatste race zou rijden, terwijl er volgens mij niet heel veel mensen in een nieuw contract voor hem geloofden.

En ik was het alweer vergeten, maar die vent was een jaar geleden enorm geïnteresseerd in een Sauber-zitje.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 04 november 2014 - 22:39:47
Ga lekker doen wat je leuk vindt. Lekker analyseren. Af en toe een vakantietje boeken. Geld in overvloed. Snap totaal niet waarom je naar Caterham zou willen. Gewoon totaal idioot.


Tja...Misschien vind hij het 'lekker leuk' om weer Formule 1 te rijden. ;)

0634


lieven

ooohhh zo veel openstaande vacatures!
Het lijkt me echt een bedrijf met toekomstvisie!
Daar moet ik solliciteren!

http://www.caterhamf1.com/careers

Tuesday

Tja, moet Barichello toch lekker zelf weten? waarom moeten wij dat voor hem gaan bepalen? Je kunt je beter afvragen of Caterham of eventuele geldschieters dat moeten willen.

Franky R.

Citaat van: lieven op 05 november 2014 - 08:24:41
ooohhh zo veel openstaande vacatures!
Het lijkt me echt een bedrijf met toekomstvisie!
Daar moet ik solliciteren!

http://www.caterhamf1.com/careers


Snel solliciteren dan...en daarna een flinke afkoopsom opstrijken? :P
;)

Franky R.

Citaat van: Tuesday op 05 november 2014 - 09:51:22
Tja, moet Barichello toch lekker zelf weten? waarom moeten wij dat voor hem gaan bepalen? Je kunt je beter afvragen of Caterham of eventuele geldschieters dat moeten willen.


Ik ben het met je eens. Het is Barrichello die zijn loopbaan op het hakblok legt. Laat die man het maar uitzoeken, want we hoeven geen medelijden te hebben met Rubens. Die gast heeft miljoenen bij elkaar gereden waar wij alleen maar van kunnen dromen.


Van mij mag hij ook instappen als vervanger van Sutil of 'Guti', om zo extra centjes te creëren voor Sauber. Boeit mij verder niets. Zeker niet nadat Sauber Ericsson vast heeft gelegd voor 2015.


Dan maakt een Rubens Barrichello voor de rest van het seizoen toch ook niet zo veel uit? :P


Figge

Citaat van: Franky R. op 05 november 2014 - 15:43:56
Citaat van: lieven op 05 november 2014 - 08:24:41
ooohhh zo veel openstaande vacatures!
Het lijkt me echt een bedrijf met toekomstvisie!
Daar moet ik solliciteren!

http://www.caterhamf1.com/careers


Snel solliciteren dan...en daarna een flinke afkoopsom opstrijken? :P
;)

Jij ging toch FIA voorzitter worden?

Franky R.

Citaat van: Figge op 05 november 2014 - 16:15:25
Citaat van: Franky R. op 05 november 2014 - 15:43:56
Citaat van: lieven op 05 november 2014 - 08:24:41
ooohhh zo veel openstaande vacatures!
Het lijkt me echt een bedrijf met toekomstvisie!
Daar moet ik solliciteren!

http://www.caterhamf1.com/careers


Snel solliciteren dan...en daarna een flinke afkoopsom opstrijken? :P
;)

Jij ging toch FIA voorzitter worden?


Ik wel, maar ik gaf als aanstaande FIA-voorzitter mede-forummer 'lieven' een lucratief advies... ;)

Jehoentelaar

CitaatIan Parkes ‏@ianparkesf1
Provisional 2015 #F1 FIA entry list confirms Caterham and Manor Grand Prix (once Marussia). The latter, however, is subject to confirmation.

Franky R.

#340
Citaat van: Jehoentelaar op 05 november 2014 - 17:27:36
CitaatIan Parkes ‏@ianparkesf1
Provisional 2015 #F1 FIA entry list confirms Caterham and Manor Grand Prix (once Marussia). The latter, however, is subject to confirmation.


Komt zo online...ik ben geen tiepmiep... :D
;) ;) ;)


UPDATE:
http://www.gppits.net/nieuws/caterham_en_marussia_op_startlijst_2015/


Tuesday

Citaat van: Franky R. op 05 november 2014 - 15:48:09
Citaat van: Tuesday op 05 november 2014 - 09:51:22
Tja, moet Barichello toch lekker zelf weten? waarom moeten wij dat voor hem gaan bepalen? Je kunt je beter afvragen of Caterham of eventuele geldschieters dat moeten willen.


Ik ben het met je eens. Het is Barrichello die zijn loopbaan op het hakblok legt. Laat die man het maar uitzoeken, want we hoeven geen medelijden te hebben met Rubens. Die gast heeft miljoenen bij elkaar gereden waar wij alleen maar van kunnen dromen.


Van mij mag hij ook instappen als vervanger van Sutil of 'Guti', om zo extra centjes te creëren voor Sauber. Boeit mij verder niets. Zeker niet nadat Sauber Ericsson vast heeft gelegd voor 2015.


Dan maakt een Rubens Barrichello voor de rest van het seizoen toch ook niet zo veel uit? :P
ik denk niet eens dat hij zn hoofd op het hakblok legt. Heel veel heeft hij niet te verliezen, hij kan juist zn record van meeste grand prix entries en starts nog wat opvijzelen. Maar goed, als dat zn hoofddoel is, kan ie misschien toch beter wegblijven ;) Maar toch, in een sport als F1 zijn het toch de teams die bepalen, het is niet zoals in voetbal dat je zelf kunt bepalen wanneer je afscheid neemt of wanneer je toch nog een rentree wilt maken. Alleen de toppers hebben doorgaans die luxe.

Perton

Als Marussia daadwerkelijk als Manor verder gaat (zoals het hoort) zou hun voormalig Formule Renault- en Formule 3-coureur in de toekomst nog een F1-avontuur met ze beginnen?

Franky R.

Citaat van: Perton op 06 november 2014 - 00:18:36
Als Marussia daadwerkelijk als Manor verder gaat (zoals het hoort) zou hun voormalig Formule Renault- en Formule 3-coureur in de toekomst nog een F1-avontuur met ze beginnen?


Hm? Wie bedoel je?