Round 12: Grand Prix van België, Spa-Francorchamps, Francorchamps

Gestart door Maikel0230, 08 augustus 2014 - 19:47:54

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Kootje op 20 augustus 2014 - 20:50:24
Mooie ode Edwin, precies zoals het wezen moet. Geen gewone voorbeschouwing, maar iets speciaals. Want dat is Spa nu eenmaal, speciaal. 8)

Moest direct denken aan m'n eigen voorbeschouwing op de GP van België 2013. Van al m'n redactionele bijdragen aan de site is dat het stukje waar ik zelf nog het meest trots op ben. :)
trots? je hebt ons mooi bedonderd toen, volgens mij was dat een oersaaie wedstrijd ;) de kwalificatie was wel gaaf trouwens.


Tuesday

tja, ook Spa valt wel eens tegen, maar toch kijken we er elk jaar weer naar uit en is het lekker om dit soort voorbeschouwingen te lezen.


robbert

Citaat van: Gerard op 20 augustus 2014 - 23:15:00
Huh ???
http://www.gppits.net/nieuws/officieel_lotterer_debuteert_met_caterham_op_spa//

wist jij dat nog niet? Het is al een tijdje dat het bekend is dat hij kobayashi zal vervangen voor 1 race. Waarschijnlijk zijn men niet tevreden over de resultaten van de japanner

Perton

Nee da's de reden niet (niet officieel althans). Ze willen feedback van een andere coureur en aangezien Lotterer gigantische ervaring heeft met Le Mans en Formule Nippon hebben ze hem gevraagd. Volgens Joe Saward zijn er ook flinke onderhandelingen met James Rossiter gevoerd (en die heeft nog wel recente ervaring in een Force India-simulator, al is dat wellicht niet meer in 2014 zo), maar was die niet beschikbaar.

En tsja Ericsson kan je met zijn vele dollars moeilijker vervangen dan Kobayashi.


-edit- ik zie nu in het Silly Season-topic dat er toch wat financiële motieven zijn. Goed, blijft alsnog mijn laatste zin wel relevant.

Perton

Oké, Marussia is zo bang geworden voor Lotterer dat ze Chilton vervangen voor Rossi blijkbaar....

-edit-

The British team said Rossi, who joined Marussia last month as a reserve driver, would substitute for Chilton "while contractual issues are resolved".

Ah, geld van Chilton is dus op.

Tuesday

lullig voor al die mensen die speciaal voor Chilton een kaartje hadden gekocht. Ben benieuwd of hier nog een speciale regeling voor gaat komen.

Perton


Franky R.

Citaat van: Tuesday op 21 augustus 2014 - 17:23:12
lullig voor al die mensen die speciaal voor Chilton een kaartje hadden gekocht. Ben benieuwd of hier nog een speciale regeling voor gaat komen.


Sarcastisch, cynisch of allebei? :P :P :P
;D

Kootje

Citaat van: Perton op 21 augustus 2014 - 16:47:38
The British team said Rossi, who joined Marussia last month as a reserve driver, would substitute for Chilton "while contractual issues are resolved".

Ah, geld van Chilton is dus op.

Zoiets ja.

Overigens wel netjes van Chilton dat hij zelf heeft aangeboden om dit weekend niet te rijden. Tenminste .... als dat waar is.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/315005/management-chilton-maakt-vrijwillig-plaats-voor-rossi/

gloudiesaurus

Citaat van: Tuesday op 21 augustus 2014 - 17:23:12
lullig voor al die mensen die speciaal voor Chilton een kaartje hadden gekocht. Ben benieuwd of hier nog een speciale regeling voor gaat komen.

Dit zullen er vast heeeeeeeeeeeeeeel veeeeel zijn  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Kootje op 21 augustus 2014 - 18:54:25
Citaat van: Perton op 21 augustus 2014 - 16:47:38
The British team said Rossi, who joined Marussia last month as a reserve driver, would substitute for Chilton "while contractual issues are resolved".

Ah, geld van Chilton is dus op.

Zoiets ja.

Overigens wel netjes van Chilton dat hij zelf heeft aangeboden om dit weekend niet te rijden. Tenminste .... als dat waar is.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/315005/management-chilton-maakt-vrijwillig-plaats-voor-rossi/

Leuk verhaal maar denk dat er meer aan de hand is. Denk dat het iig. om de muntjes gaat  ;)
Of Chilton zijn geld is op of Rossi betaald meer.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Het gaat sowieso om de muntjes, maar er is wel 'n verschil tussen de auto uitgezet worden ten faveure van 'n andere (beter) betalende rijder, of zelf aanbieden niet te rijden zodat men extra inkomen kan genereren door 'n door 'n ander te laten rijden. ::)



Waarheid zal wel ergens in het midden liggen. ;)

Jozef

Toch raar, je stoeltje even vrijwillig opgeven om te proberen het team te vriend houden vind ik inderdaad niet heel gek. Maar dat je het uitgerekend voor Spa doet. :o Wacht dan een paar races en laat een minder mooi circuit schieten (al moet ik zeggen, als coureur zijn ook Monza, Singapore en Japan heel leuk om mee te maken denk ik).