Hockenheim: Cijfer voor de race

Gestart door 0634, 20 juli 2014 - 16:18:18

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
1 (4.8%)
9
2 (9.5%)
8
13 (61.9%)
7
5 (23.8%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

0634

Vonden jullie ervan? Ik heb me wel vermaakt. Gewoon een leuke race: 8.

Tuesday

ook een 8. t was niet superspannend, maar wel veel actie.

Franky R.

Vanaf de start boordevol actie..8,5...wordt een acht, dus!

Arthur

Een 8! Heb me prima vermaakt, leuke gevechten en een Hamilton die zich naar het podium knokt. Volgende week Rosberg op P20 en soortgelijke race ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Pancake Shield

8. Leuke race met leuke gevechten.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Sabai

Citaat van: Arthur op 20 juli 2014 - 16:24:09
Een 8! Heb me prima vermaakt, leuke gevechten en een Hamilton die zich naar het podium knokt. Volgende week Rosberg op P20 en soortgelijke race ;D

Dat zal lastig worden in Hongarije vanaf p20

Arthur

Citaat van: Sabai op 20 juli 2014 - 16:25:41
Citaat van: Arthur op 20 juli 2014 - 16:24:09
Een 8! Heb me prima vermaakt, leuke gevechten en een Hamilton die zich naar het podium knokt. Volgende week Rosberg op P20 en soortgelijke race ;D

Dat zal lastig worden in Hongarije vanaf p20

Dat zal Hamilton niet erg vinden ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Strijd om de kop was er helaas niet.

Verder een leuke race. Volop actie.
Heb me goed vermaakt.

Daarom een 7.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Arthur op 20 juli 2014 - 16:26:27
Citaat van: Sabai op 20 juli 2014 - 16:25:41
Citaat van: Arthur op 20 juli 2014 - 16:24:09
Een 8! Heb me prima vermaakt, leuke gevechten en een Hamilton die zich naar het podium knokt. Volgende week Rosberg op P20 en soortgelijke race ;D

Dat zal lastig worden in Hongarije vanaf p20

Dat zal Hamilton niet erg vinden ;)
;D ;D ;D

Kootje

Volgens mij was het best 'n leuke race, maar .... omdat ik me 3/4 race heb lopen irriteren aan de Duitse commentatoren en 1/4 aan die scheissewerbung heb ik teveel gemist om 'n eerlijk cijfer te geven.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 20 juli 2014 - 16:30:06
Volgens mij was het best 'n leuke race, maar .... omdat ik me 3/4 race heb lopen irriteren aan de Duitse commentatoren en 1/4 aan die scheissewerbung heb ik teveel gemist om 'n eerlijk cijfer te geven.
maar je Duits gaat er wel door op vooruit zo te zien ;)

Kootje

;D

Dat wel ja, en das al erg genoeg. >:(

Arthur

Overigens prima in beeld gebracht, P1 was absoluut niet interessant [maakt me ook niet uit] dus focus op gevechten daarachter. Prima! P1 is alleen leuk als er een gevecht is. Maar dat geldt altijd overal op de baan.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

Citaat van: Kootje op 20 juli 2014 - 16:30:06
Volgens mij was het best 'n leuke race, maar .... omdat ik me 3/4 race heb lopen irriteren aan de Duitse commentatoren en 1/4 aan die scheissewerbung heb ik teveel gemist om 'n eerlijk cijfer te geven.

niet meer luisteren naar die duitse commentaren é ;)

Sabai

Citaat van: robbert op 20 juli 2014 - 16:49:52
Citaat van: Kootje op 20 juli 2014 - 16:30:06
Volgens mij was het best 'n leuke race, maar .... omdat ik me 3/4 race heb lopen irriteren aan de Duitse commentatoren en 1/4 aan die scheissewerbung heb ik teveel gemist om 'n eerlijk cijfer te geven.

niet meer luisteren naar die duitse commentaren é ;)


Ik vond een stuk beter dan het Engelse commentaar bij Silverstone dat heb ik gewoon uitgezet terwijl ik ze normaal prima vind . Die waren erg chauvinistisch.