Hockenheim: Cijfer voor de race

Gestart door 0634, 20 juli 2014 - 16:18:18

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
1 (4.8%)
9
2 (9.5%)
8
13 (61.9%)
7
5 (23.8%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Kootje

Citaat van: robbert op 20 juli 2014 - 16:49:52
Citaat van: Kootje op 20 juli 2014 - 16:30:06
Volgens mij was het best 'n leuke race, maar .... omdat ik me 3/4 race heb lopen irriteren aan de Duitse commentatoren en 1/4 aan die scheissewerbung heb ik teveel gemist om 'n eerlijk cijfer te geven.

niet meer luisteren naar die duitse commentaren é ;)

Nog 3x helaas, de rest is gelukkig via de Beeb en Veronica te volgen.


Citaat van: SabaïIk vond een stuk beter dan het Engelse commentaar bij Silverstone dat heb ik gewoon uitgezet terwijl ik ze normaal prima vind . Die waren erg chauvinistisch.

Oh ... ze zijn ook zeker niet slecht, al zijn ze niet minder chauvinistisch dan de Britten, maar ik vind dat Duits gewoon 'n irritante taal. De vele reclames maken de lijdensweg compleet.

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 20 juli 2014 - 16:27:20
Strijd om de kop (+ top 3, by Wings) was er helaas niet.

Verder een leuke race. Volop actie.
Heb me goed vermaakt.

Daarom een 7.

Agree, met een kleine toevoeging.

Sabai

Ook een 7 vond het een prima race.

Arthur

Quali zonder commentaar was SUPER!!!! Vooral die klapper van Hamilton was qua geluid geweldig. Een race zonder commentaar vind ik prima hoor!! Ik kan het zelf uitstekend volgen zonder commentaar...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Een dikke 9 voor mij. Ricciardo, Hamilton, Alonso, Massa en Magnussen, Button allemaal mooie gevechten voor posities. Jammer dat de regen en SC niet kwamen in ronde 50, anders hadden we super einde gehad.

Dimensie

Citaat van: Kootje op 20 juli 2014 - 16:30:06
Volgens mij was het best 'n leuke race, maar .... omdat ik me 3/4 race heb lopen irriteren aan de Duitse commentatoren en 1/4 aan die scheissewerbung heb ik teveel gemist om 'n eerlijk cijfer te geven.
Dwars door boordradio en pers conferentie heen praten  ::)
Normaal zoek ik er een stream bij voor audio maar ik was lui vandaag.

Arthur

Citaat van: F1fan2987 op 20 juli 2014 - 17:27:44
Een dikke 9 voor mij. Ricciardo, Hamilton, Alonso, Massa en Magnussen, Button allemaal mooie gevechten voor posities. Jammer dat de regen en SC niet kwamen in ronde 50, anders hadden we super einde gehad.

Laten we die regen en SC bewaren voor de Hungaroring, wordt dat misschien ook nog een leuke race [maar ik vrees het ergste]....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

Citaat van: Sabai op 20 juli 2014 - 17:09:14
Citaat van: robbert op 20 juli 2014 - 16:49:52
Citaat van: Kootje op 20 juli 2014 - 16:30:06
Volgens mij was het best 'n leuke race, maar .... omdat ik me 3/4 race heb lopen irriteren aan de Duitse commentatoren en 1/4 aan die scheissewerbung heb ik teveel gemist om 'n eerlijk cijfer te geven.

niet meer luisteren naar die duitse commentaren é ;)


Ik vond een stuk beter dan het Engelse commentaar bij Silverstone dat heb ik gewoon uitgezet terwijl ik ze normaal prima vind . Die waren erg chauvinistisch.

bedoel je de commentaar van de bbc dan? Daar luister ik een tijdje niet meer naar, sedert sky sports erbij gekomen is, zijn ze wel wat achteruit gegaan

Kootje

Citaat van: Dimensie op 20 juli 2014 - 17:30:19
Dwars door boordradio en pers conferentie heen praten  ::)

Dat heb ik maar 2x zien gebeuren en in beide gevallen kan ik het ze vergeven. Als ze net 'n interview aan het houden bent met Toto Wolff kun je moeilijk van hen verwachten dat ze tegen Wolff zeggen: "Stil is, Kimi is op de boordradio" ::)

Fietser

Ik geef een 8. Overal fraaie gevechten. Minpuntje voor echte topspanning is en blijft het enorme verschil tussen de Mercedessen en de rest. Dat Hamilton achter Bottas eindigde, is sterk vertekend.
Een terzijde: Wat is Hockenheim toch een stuk verbeterd t.o.v. van dat saaie recht-toe-recht-aan traject door de eeuwig zingende bossen, wat het ooit was. Later kwamen er van die rommelige chicanes, wat bepaald geen verbetering was. Nu gelukkig een grote verscheidenheid aan bochten en aardig wat inhaalmogelijkheden. Mede daardoor was de Duitse GP een plezier om naar te kijken.

Franky R.

Citaat van: Fietser op 20 juli 2014 - 18:42:52
Ik geef een 8. Overal fraaie gevechten. Minpuntje voor echte topspanning is en blijft het enorme verschil tussen de Mercedessen en de rest. Dat Hamilton achter Bottas eindigde, is sterk vertekend.
Een terzijde: Wat is Hockenheim toch een stuk verbeterd t.o.v. van dat saaie recht-toe-recht-aan traject door de eeuwig zingende bossen, wat het ooit was. Later kwamen er van die rommelige chicanes, wat bepaald geen verbetering was. Nu gelukkig een grote verscheidenheid aan bochten en aardig wat inhaalmogelijkheden. Mede daardoor was de Duitse GP een plezier om naar te kijken.


*slikt zijn woordjes toch maar in* :D


;)

Fietser

Citaat van: Franky R. op 20 juli 2014 - 18:46:57
Citaat van: Fietser op 20 juli 2014 - 18:42:52
Ik geef een 8. Overal fraaie gevechten. Minpuntje voor echte topspanning is en blijft het enorme verschil tussen de Mercedessen en de rest. Dat Hamilton achter Bottas eindigde, is sterk vertekend.
Een terzijde: Wat is Hockenheim toch een stuk verbeterd t.o.v. van dat saaie recht-toe-recht-aan traject door de eeuwig zingende bossen, wat het ooit was. Later kwamen er van die rommelige chicanes, wat bepaald geen verbetering was. Nu gelukkig een grote verscheidenheid aan bochten en aardig wat inhaalmogelijkheden. Mede daardoor was de Duitse GP een plezier om naar te kijken.


*slikt zijn woordjes toch maar in* :D


;)

Sorry, maar ik volg je niet. Wellicht ben ik niet mainstream genoeg, huil ik niet genoeg mee met de wolven, volg ik te veel mijn eigen inzichten.
Tja.
Ik vond het oude Hockenheim gewoon geef fluit aan. Er waren hooguit wat domme slipstreamgevechten, het was oneindig lang (dus minder ronden) en vanwege de hoge snelheden waren er ook gruwelijke ongelukken. Dat is nu gelukkig, met Hockenheim 2.0, wel even anders. En jawel, de mooiste acties deden zich deze zondag dan ook vooral voor op de vernieuwde stukken zoals Parabolica, Hairpin en Mercedes curve. Op de oude delen was het boring as ever.

0634

In mijn ogen was het een fenomeen van een baan. Eentje met smoelwerk, waar echte mannen van de jochies gescheiden werden. Van de lange rechte lappen, tot de chicanes, tot de stadionsectie. Een echte racebaan.

Wat we nu zien is een flutbaantje. Niemendalletje die niet van de vele andere niemendalletjes te onderscheiden is. Niet dat daar geen goede races op te zien zijn (goede races worden evenvaak op slechte banen gereden dan op goede, zie Spa dat vaak saai is), maar als circuit is dit identietijdsloos.

Maar ja, dat is ook smaak natuurlijk. Net zoiets als: vind jij Yolanthe een lekker wijf of doe je het liever met Rihanna?

Wings

Allebei en tegelijk. ;) Verder mee eens.