Round 10: Großer Preis von Deutschland, Hockenheimring, Hockenheim

Gestart door Maikel0230, 12 juli 2014 - 13:44:43

« vorige - volgende »

Maikel0230



Officiele naam GP: Formula 1 Großer Preis Santander von Deutschland 2014
Baan: Hockenheimring
locatie: Hockenheim, Rhein-Neckar-Kreis, Baden-Württemberg,  Bondsrepubliek Duitsland (DEU )
Baanlengte: 4,574 km
Raceafstand: 67 laps, 306,458 km
Ronderecord: 1:13.780 Kimi Räikkönen, (2004, West McLaren Mercedes)
Winnaar 2012: Fernando Alonso - Scuderia Ferrari
Snelste Ronde 2012: 1:18.725 Michael Schumacher, Mercedes AMG Petronas Formula One Team




Banden compounds van Pirelli: Supersoft en Soft


vrijdag 18 juli
VT1   10:00 - 11:30
VT2   14:00 - 15:30

zaterdag 19 juli
VT3   11:00 - 12:00
Qua   14:00

zondag 20 juli
Race   14:00

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Heeeeeeeeeuuuuuuujjjjjjj. Heb zoveel zin in deze race!!!

FolkertE

Jammer dat we geen Argentijnse coureurs meer hebben  ;D

Maar ongelooflijk veel zin in de race. Hoewel ik de beslissing belachelijk vind, als het ineens super spannend zou worden tussen Ferrari, Mercedes, Mclaren en Red bull zou ik het stuk minder erg vinden. 

Perton

Geen idee of ik de race kan volgen. Als mijn internet in Colombia snel genoeg is, zal ik wel een wekker zetten en een streampje meepakken. Zo niet, jammer dan, kijk ik vanaf België wel weer.


Perton

Haha zo'n uitslag verwacht je natuurlijk ook niet in de halve finale. Mag die vent de selectie nog dankbaar zijn dat ze in de rust hebben afgesproken zich wat in te houden.

Kootje


Fabian


NielsD

Ik zie dat er regen wordt voorspeld voor komend weekend. Het zou mooi zijn, aangezien we in tijden geen regenrace meer hebben gehad.

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Sabai

Is er al bekend welke teams er niet met fric gaan rijden?.McLaren zegt protest te gaan maken terwijl ze er zelf ook mee rijden dacht ik.

Edwin90

Citaat van: NielsD op 14 juli 2014 - 11:20:36
Ik zie dat er regen wordt voorspeld voor komend weekend. Het zou mooi zijn, aangezien we in tijden geen regenrace meer hebben gehad.

Bedankt! Ik pak een poncho in!  :P

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 14 juli 2014 - 12:56:21
Citaat van: NielsD op 14 juli 2014 - 11:20:36
Ik zie dat er regen wordt voorspeld voor komend weekend. Het zou mooi zijn, aangezien we in tijden geen regenrace meer hebben gehad.

Bedankt! Ik pak een poncho in!  :P
Goed plan. Ga maar ff een poncho halen aangezien we zondag na de race direct de bus in moeten naar huis...

Fabian


NielsD

Het ene bericht zeg regen en het andere bericht voorspelt droge omstandigheden. Het zal in ieder geval benauwd worden daar..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

robbert

het zal wel droog zijn. Er werd al een paar keer geroepen dat het ging regenen, en toen bleef het droog. Heb het dus wel over voorgaande seizoenen é