Silverstone: cijfer voor de race?

Gestart door Sabai, 06 juli 2014 - 16:53:54

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race?

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Sabai


Perton

Heb maar met half oog gekeken maar er waren wat gevechtjes, wat drama en een goede startcrash. Dus ik maak er een 7 van. Had meer kunnen zijn als hamilton-rosberg tot een echt gevecht was gekomen.

Maikel0230

8

Heb hier echt van genoten, leuke gevechten (ondanks het gezeur heen en weer)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

9

Dankzij de verrassende Q een schitterende race bomvol gevechten en briljante inhaalacties. Enige reden dat die 10 er niet kwam is omdat we het gevecht tussen Hamilton en Rosberg niet kregen, dat er zonder Nico's pech op zeker was gekomen.



Nu ben ik uiteindelijk best blij dat hij uitviel, ook al is het slecht voor m'n Teamboss. Het trekt het pechverhaal weer wat dichter naar elkaar toe en zorgt ervoor dat het kampioenschap weer open is. Maar toch ... ik had liever eerst het gevecht gezien. ;)

Franky R.

Drama vanaf de start...gevechten hier en daar...Vettel vs Alonso en Hamilton die wint, waardoor het WK weer interessant wordt. Een negen.

Fabian

7. Leuke race, met her en der gevechten. Jammer dat Rosberg kapot ging. Had graag wat strijd om de zege gezien

Wings

Zeven. Geen strijd om P1, P2 en zelfs niet om het podium. Dus voor de opmars van Alonso en de toffe prestatie van Bottas was het enigszins vermakelijk.

Arthur

Ik dan toch weer een 8 hier. Leuke wedstrijd en gevechten links en rechts. Na uitval Rosberg maakte Vettel en Alonso het weer aantrekkelijk. Heb me absoluut niet verveeld!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Een 7. Er was veel te zien maar een episch gevecht is voor mij toch minder episch wanneer het slechts om P5 gaat. Maar de race was prima te aanschouwen!

gloudiesaurus

Een 7, vermakelijke race.

Jammer dat het gevecht tussen Rosberg Hamilton er uiteindelijk niet echt kwam.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

7. Heb me wel vermaakt, ondanks dat het even duurde voor de boel op gang was.