Wie koopt Caterham?

Gestart door gloudiesaurus, 01 juli 2014 - 16:32:46

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Naar aanleiding van de discussie in het silly season topic, een nieuw topic: wie koopt Caterham?

http://www.gppits.net/nieuws/nog_veel_onduidelijkheid_over_verkoop_caterham/

Word een vaag verhaal weer  ??? Fernandes zei eerst het team als geheel te willen verkopen, maar het lijkt nu toch een losse verkoop te zijn zonder caterham cars?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Zoals ik al zei, onduidelijkheid troef, Autosport en Adam Cooper zijn doorgaans goed geinformeerd maar berichten allebei verschillende dingen nu.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian


Kootje

Dat het alleen om de verkoop van het F1 team ging was me al duidelijkna het lezen van onderstaand artikel van de concurentie.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/312725/caterham-baas-fernandes-hint-naar-vertrek-uit-formule-1/

Perton

Ik heb geen idee wie het gaat overnomen en het interesseert me ook niet. Maar ik las ergens (misschien wel hier op het forum) dat het doel was om dit jaar nog van de laatste plek bij de constructeurs af te komen. Zo'n naïef figuur ben ik liever kwijt dan rijk - als degene die het gaat overnemen daadwerkelijk zo denkt. Want iemand die zo denkt, zal nog sneller dan Fernandes met de staart tussen de benen verdwijnen.

gloudiesaurus

Er zijn wilde geruchten dat Christijan Albers het team zou willen kopen. Dan vermoed ik toch dat Kolles er ook achter zit.

Albers zei eerder al dat hij 3 jaar terug dichtbij een overname van Sauber was.

Toch jammer dat het concept van Fernandes, een autofabrikant bouwen om een Formule 1-team niet gelukt is. En nee van die laatste plaats komt Caterham dit jaar niet meer. Zeker als ze doorgaan... Marussia wordt alleen maar sterker. Of er moet wel een hele rare race komen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

En wat is er dan gebeurd dat Albers geen vriend van Mercedes is? Ik dacht zelf dat hij daar toch 'n mooie tijd in de DTM had gehad. ???

Jehoentelaar

Je hoeft niet per se een vriend of een vijand van iemand te zijn natuurlijk.

gloudiesaurus

Citaat van: Kootje op 01 juli 2014 - 21:25:29
En wat is er dan gebeurd dat Albers geen vriend van Mercedes is? Ik dacht zelf dat hij daar toch 'n mooie tijd in de DTM had gehad. ???

Geen idee...
Nu schrijft de Engelse pers dat Albers teambaas wordt als het consortium dat uit Zwitserland/ Saudi-Arabië afkomstig is Caterham overneemt.
Interessant.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Citaat van: Jehoentelaar op 01 juli 2014 - 21:35:46
Je hoeft niet per se een vriend of een vijand van iemand te zijn natuurlijk.
nee maar volgens adam cooper ging het om iemand die zeker geen vriend van mercedes was

Kootje

Citaat van: Perton op 01 juli 2014 - 22:01:28
Citaat van: Jehoentelaar op 01 juli 2014 - 21:35:46
Je hoeft niet per se een vriend of een vijand van iemand te zijn natuurlijk.
nee maar volgens adam cooper ging het om iemand die zeker geen vriend van mercedes was

daarom

Matthijs

Nouja, Mercedes was niet blij dat Albers de DTM verruilde voor F1 en hij heeft daarna niet meer voor Mercedes gereden. Maar geen vriend van Mercedes? Ik denk dat Mercedes hun schouders ophaalt als Albers terugkomt. Deze naam zullen ze vast niet bedoelen.

Edwin90

Kolles heeft natuurlijk samen met Albers ook DTM gedaan met Audi. Maar ik kan me idd. niet voorstellen dat zoiets nu nog voor enige wrok zorgt.  ???

Hamilton#44

Opmerkelijk, wist nooit dat Albers deze ambitie had.

Figge

Albers is wel een business minded mannetje hoor.