Round 8: Formula 1 Großer Preis von Österreich, Red Bull Ring, Spielberg

Gestart door Maikel0230, 08 juni 2014 - 23:59:38

« vorige - volgende »

Maikel0230



Officiele naam GP: Formula 1 Großer Preis von Österreich 2014
Baan: Red Bull Ring
locatie: Spielberg bei Knittelfeld, Stiermarken,  Oostenrijk (AUT )
Baanlengte: 4,326 km
Raceafstand: 71 ronden, 307,146 km
Ronderecord: 1:08.337 Michael Schumacher, (2003, Scuderia Ferrari)
Winnaar 2003: Michael Schumacher- Scuderia Ferrari
Snelste Ronde 2003: 1:08.337 - Michael Schumacher - Scuderia Ferrari




Banden compounds van Pirelli: Supersoft en Soft


vrijdag 20 juni
VT1   10:00 - 11:30
VT2   14:00 - 15:30

zaterdag 21 juni
VT3   11:00 - 12:00
Qua   14:00

zondag 22 juni
Race   14:00

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25



Kootje

Jeeeeh .... Oostenrijk !!! 8)

Dat was altijd al een van m'n favorieten en ik ben zo blij met de terugkeer dat ik nu m'n verwachtingen ernstig moet gaan temperen omdat het alleen nog maar tegen kan gaan vallen. :-\

Pancake Shield

Ik ben benieuwd naar deze race, ik vond vroeger de races hier altijd geweldig en vond ook jammer dat het van de kalender af was. Ben blij dat het terug is.

Leuk weetje: Jenson Button, Kimi Raikkonen, Fernando Alonso en Felipe Massa hebben al eens op deze baan gereden. Raikkonen stond zelfs op het podium in 2003.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

NielsD

Citaat van: Perton op 09 juni 2014 - 00:12:34
Ik wel, voor wie dat wil weten.

Mooi zo!

Ik ook en hoe; man back naar een old skool circuit. Love it. Is er nog iets veranderd aan de lay out?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Terminator

Dit was toch altijd mijn favoriete circuit om zelf op te racen met games vroeger.
Fijn dat het weer terug is. Genoeg inhaalacties mogelijk hier. DRS moeten ze hier verbieden.

Sabai

Citaat van: Terminator op 09 juni 2014 - 00:23:38
Dit was toch altijd mijn favoriete circuit om zelf op te racen met games vroeger.
Fijn dat het weer terug is. Genoeg inhaalacties mogelijk hier. DRS moeten ze hier verbieden.

Ik heb me ook uren vermaakt op dit circuit in het spel F12001.

gloudiesaurus

Vroeger goed voor leuke races. En de thuisbaan van Red Bull nu.
Sowieso een circuit met veel fans, beter dan een baantje ergens in de woestijn of middle-of-nowhere  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Ik ga dat weekend weer de marshal uithangen, dus dat wordt de race zondagavond terugkijken. Hopelijk spoilervrij.

0634

Het blijft ook gewoon een waardeloos tijdstip, twee uur 's middags. Canada was wat dat betreft echt perfect.

Fabian


Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 09 juni 2014 - 08:48:47
Het blijft ook gewoon een waardeloos tijdstip, twee uur 's middags. Canada was wat dat betreft echt perfect.
Mee eens, ik heb veel meer met avondraces races in de avond. Daarom vind ik IndyCar altijd wel fijn.

Perton

Je weet dat als je in Amerika zou wonen het dan mee zou vallen met de avondraces he?

Jehoentelaar

Uiteraard, daarom is in Europa wonen ook ideaal. Totdat je V8 Supercars wilt volgen.