WK Voetbal: Brazilie 2014

Gestart door 0634, 31 mei 2014 - 22:30:50

« vorige - volgende »

Wie denk jij dat er wereldkampioen wordt?

NEDERLAND!! (ik zet t er gewoon bij)
1 (10%)
Belgie (dan de Belgen ook maar)
1 (10%)
Brazilie
4 (40%)
Duitsland
3 (30%)
Spanje
0 (0%)
Argentinie
0 (0%)
Iemand anders, nl....
1 (10%)

Totaal aantal stemmen: 10

gloudiesaurus

idd. leuke wedstrijd van België!
Ze hadden wel wat eerder de kansen mogen benutten  ;)

Nu tegen Argentinie. Dat loopt tot nu toe niet lekker dus wie weet wat België kan.
Maar Argentinië met Messi die weer in vorm lijkt te komen is voor mij wel de favoriet.

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Ik zie de Belgen op een of andere manier niet snel winnen van ervaren toplanden. Sorry.  Maar wie weet.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 02 juli 2014 - 22:49:23
Ik zie de Belgen op een of andere manier niet snel winnen van ervaren toplanden. Sorry.  Maar wie weet.
dat heb ik eerder gehoord vanavond ;) je praat wel continu van der Gijp na zeg... de slechste voetbalanalist van NL, maar wel de grappigste ;) eindelijk weer eens een leuke aflevering omdat het bijna niet over voetbal ging.

Jehoentelaar

Maar het is wel logisch. België oogt nog altijd onsamenhangend, en dat breekt je op tegen toplanden. Op dit WK kan alles, maar er moeten gekke dingen gebeuren willen ze het toernooi winnen.

0634

#379
Citaat van: Tuesday op 03 juli 2014 - 23:08:59
Citaat van: Jeroen op 02 juli 2014 - 22:49:23
Ik zie de Belgen op een of andere manier niet snel winnen van ervaren toplanden. Sorry.  Maar wie weet.
dat heb ik eerder gehoord vanavond ;) je praat wel continu van der Gijp na zeg... de slechste voetbalanalist van NL, maar wel de grappigste ;) eindelijk weer eens een leuke aflevering omdat het bijna niet over voetbal ging.

Gelukkig was mijn post van twee dagen terug. Dus niet van 'vanavond', maar een avond eerder. Gijp praat dus blijkbaar mijn posts na, ipv andersom. Dank voor de scherpte, ik zal naar RTL mailen dat ik dat liever niet meer heb.

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 04 juli 2014 - 09:39:14
Maar het is wel logisch. België oogt nog altijd onsamenhangend, en dat breekt je op tegen toplanden. Op dit WK kan alles, maar er moeten gekke dingen gebeuren willen ze het toernooi winnen.

Het is allemaal wat te vrijblijvend in mijn ogen. Belgie is eigenlijk net Ozil: heel goed, weinig op aan te merken, maar als het er echt op aankomt, mist er toch iets. Misschien is het wel mentaal. Geen idee. Maar misschien gaan ze wel stunten en staan ze straks in die finale, het is allemaal sport en dus tamelijk onvoorspelbaar.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 04 juli 2014 - 10:08:22


Gelukkig was mijn post van twee dagen terug. Dus niet van 'vanavond', maar een avond eerder. Gijp praat dus blijkbaar mijn posts na, ipv andersom. Dank voor de scherpte, ik zal naar RTL mailen dat ik dat liever niet meer heb.
;D ;D ;D

0634

De enige andere keer dat ik recent dezelfde mening had als Gijp was na Chili. Toen vond ik NL te negatief voetballen en hij ook.  Maar als je blz 19 ziet dan zie je dat wij die discussie hier voerden nog voordat ze dat bij VI deden.  Blijkbaar leest na Ronald van Dam ook Rene vd Gijp mee op de Pits.  ;)

gloudiesaurus

Gelukkig is het merendeel van de Nederlanders de negativiteit van VI oranje ook beu.
Daarom stemmen de meeste toch af op de NOS.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 04 juli 2014 - 14:40:28
Gelukkig is het merendeel van de Nederlanders de negativiteit van VI oranje ook beu.
Daarom stemmen de meeste toch af op de NOS.

Het is vooral Johan Derksen die ik beu ben. En als Hans Kraay jr er zit kijk ik al helemaal niet.

0634

#385
Citaat van: gloudiesaurus op 04 juli 2014 - 14:40:28
Gelukkig is het merendeel van de Nederlanders de negativiteit van VI oranje ook beu.
Daarom stemmen de meeste toch af op de NOS.

Hoewel ik bij ook niet sta te juichen bij de speelstijl van Oranje, moet ik bekennen dat ik me daar ook wel aan erger. Ik bedoel, kanttekeningen maken mag absoluut, die maak ik zelf dus ook. Vooral na Chili en Australie, die potten waren m.i. echt slecht. Van de pot tegen Mexico heb ik genoten. Je moet ook nooit blind zijn voor kritiek en kritiek mag gegeven worden. Maar als je dan ook nog Dijkshoorn en Kieft als gasten hebt dan loopt de PH-graad wel heel erg op.

De NOS vind ik overigens ook niet best. Idiote gasten uit Sesamstraat en goochelaars en zo. En dan met zo'n hond zonder functie. Dat rommelige gehang op die bank ook. Ben niet echt een fan van het format van de NOS.

Hoogtepunt van VI is overigens Sierd de Vos. Die is top.

Franky R.

Nu ja, ik vind de 'huiskamersetting' van de NOS wel iets van het gemoedelijke hebben. Bij VI is het vooral kroegengelul, in een jopiepopietentenzooi...


Nein, de gasten kunnen ze beter selecteren maar de NOS heeft mijn voorkeur.

Perton

Same here. Hond moest ik aan wennen, maar dat zit nu wel goed.

0634

Ik blijf op VI afstemmen.  Door Sierd.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 04 juli 2014 - 10:08:22
Citaat van: Tuesday op 03 juli 2014 - 23:08:59
Citaat van: Jeroen op 02 juli 2014 - 22:49:23
Ik zie de Belgen op een of andere manier niet snel winnen van ervaren toplanden. Sorry.  Maar wie weet.
dat heb ik eerder gehoord vanavond ;) je praat wel continu van der Gijp na zeg... de slechste voetbalanalist van NL, maar wel de grappigste ;) eindelijk weer eens een leuke aflevering omdat het bijna niet over voetbal ging.

Gelukkig was mijn post van twee dagen terug. Dus niet van 'vanavond', maar een avond eerder. Gijp praat dus blijkbaar mijn posts na, ipv andersom. Dank voor de scherpte, ik zal naar RTL mailen dat ik dat liever niet meer heb.
ohw, ha ha.. nooit geweten dat je van alcohol minder scherp wordt ;) maar idd, dan zit Gijp jou gewoon na te praten. Maar sowieso, het blijft wel een vage zin natuurlijk. Zie je Argentinië als een ervaren topland? ze hebben natuurlijk een enorme historie, maar echt een geweldig team is het momenteel niet. Messi zal toch echt de beste wedstrijd van het toernooi/seizoen moeten spelen, anders zie ik de Belgen gewoon winnen morgen. Maar goed, Messi zal meer ruimte krijgen dan ie gehad heeft, dus wie weet krijgen we eindelijk weer eens een Messi show. Voor Nederland (als ze doorkomen) hoop ik toch wel op Argentinië.