WK Voetbal: Brazilie 2014

Gestart door 0634, 31 mei 2014 - 22:30:50

« vorige - volgende »

Wie denk jij dat er wereldkampioen wordt?

NEDERLAND!! (ik zet t er gewoon bij)
1 (10%)
Belgie (dan de Belgen ook maar)
1 (10%)
Brazilie
4 (40%)
Duitsland
3 (30%)
Spanje
0 (0%)
Argentinie
0 (0%)
Iemand anders, nl....
1 (10%)

Totaal aantal stemmen: 10

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 22 juni 2014 - 00:01:53
Topwedstrijd inderdaad. Dat is echt dé verrassing voor mij: zoveel heerlijke potten tot nu toe!

(en dan na de zomer weer eredivisie kijken? :-[ )
:P :P :P

Perton

Fijn dat de grensrechter er eigenhandig voor heeft gezorgd dat Bosnië eruit ligt en de kans voor iran om door te gaan ook niet erg groot is.

0634


Kootje

doelpunt onterecht afgekeurd vanwege buitenspel

0634

Ai, dat is inderdaad lullig.


Jozef

Maar dat gebeurde al in de eerste helft. Bosnië bakte er gewoon weinig van en in de toegevoegde tijd mist Dzeko toch echt zelf die grote kans, die hij overigens creëerde met een niet gefloten handsbal. En met behulp van een speler die twee keer geel had moeten krijgen maar er nul kreeg. Dus het is sneu, maar om te zeggen dat de grensrechter Bosnië heeft uitgeschakeld...  ::)

0634

Sja ik heb het niet gezien, dus geen idee.

Perton

Natuurlijk was het niet de grensrechter persoonlijk en Bosnië heeft kansen genoeg gehad, maar het lijkt mij toch wel duidelijk dat door die 1-0 Nigeria niet meer hoefde en lekker kon verdedigen. Dat zegt natuurlijk niet dat Bosnië er in een ander scenario in de tweede helft 15 had ingeschoten. Maar ik neem het de grensrechter wel kwalijk.

Wings

Citaat van: Jozef op 22 juni 2014 - 12:32:11
Maar dat gebeurde al in de eerste helft. Bosnië bakte er gewoon weinig van en in de toegevoegde tijd mist Dzeko toch echt zelf die grote kans, die hij overigens creëerde met een niet gefloten handsbal. En met behulp van een speler die twee keer geel had moeten krijgen maar er nul kreeg. Dus het is sneu, maar om te zeggen dat de grensrechter Bosnië heeft uitgeschakeld...  ::)

Mee eens. Vond de uitslag ook een prima weergave projecteren van de wedstrijd.

Pancake Shield

Sowieso is het niveau van de scheidsrechters op dit toernooi om te huilen, vind ik. Sommigen kunnen er echt niks van.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634


Jozef

Citaat van: Perton op 22 juni 2014 - 13:01:20
Natuurlijk was het niet de grensrechter persoonlijk en Bosnië heeft kansen genoeg gehad, maar het lijkt mij toch wel duidelijk dat door die 1-0 Nigeria niet meer hoefde en lekker kon verdedigen. Dat zegt natuurlijk niet dat Bosnië er in een ander scenario in de tweede helft 15 had ingeschoten. Maar ik neem het de grensrechter wel kwalijk.

Ja, ik snap dat het een grote invloed had op het wedstrijdverloop hoor. Maar Bosnië heeft daarna nog zijn kansen gehad en niet benut. Ik vind het ook jammer, want ik opperde voor het WK dat Bosnië in de schijnwerpers zou staan als dé verrassing van dit WK en daar is nu helemaal niets van in huis gekomen. Maar dat komt toch omdat ze minder goed waren dan ik had verwacht (of omdat Nigeria en ook Iran beter waren dan ik had verwacht).

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 22 juni 2014 - 15:53:12
Dat is een feit, denk ik.

True. Sowiezo moet de FIFA net zoals bij hockey een videobeelden toestaan...

Doellijntechnologie is 1 ding maar dat is nog niet genoeg.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Volgens mij is de techniek er maar is het Blatter die dit tegenhoud.

Kootje

Blatter houd alle techniek tegen, totdat er weer verkiezingen aankomen of hij weer eens onder vuur ligt. Dan is meneer ineens wel voorstander vd doellijntechnologie die er nu ook is, en onlangs kwam hij met het voorstel voor 'n videoscheids zoals in het veldhockey. Coaches zouden dan 2x per wedstrijd 'n beroep mogen doen op, in tegenstelling tot het hockey waarbij dit onbeperkt is zolang je maar gelijk krijgt.