Round 4: Chinese Grand Prix, Shanghai International Circuit, Shanghai

Gestart door Maikel0230, 10 april 2014 - 15:57:56

« vorige - volgende »

0634

Bovendien, als iets 'bijna mis' gaat, gaat het feitelijk dus gewoon goed.

Dus gewoon in beeld laten hupsen, die Pussycat Doll.


Edwin90

Klopt Jeroen!  Als het net goed gaat gaat het heel goed. 8)

Ik heb er ook niks op tegen als hij met haar gaat. (We lijken de privé wel! Stel wijven!) Ik kijk liever naar haar dan naar Maldonado ;)

FolkertE

Een grappige video over pitstops. Zijn er helaas maar 2, maar toch wel heel grappig om te zien.

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=57916
Ben overigens benieuwt wat voor stappen Renault heeft gemaakt. Ze zeggen dichter bij hun top te zitten, maar hoe dicht bij Mercedes zal dat zijn?

Ik verwacht veel van FI en Williams. Ferrari en Mclaren zullen wel beetje in het midden bungelen en Mercedes zal wel ergens morgen avond al klaar zijn met de race.

Maikel0230

Force india heeft al tijdje getest met een FRIC ophanging en nu lijkt het erop dat ze het dit weekend willen introduceren in de race.



Benieuwd hoeveel het hen opbrengt.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

FolkertE

Citaat van: Maikel0230 op 17 april 2014 - 15:10:31
Force india heeft al tijdje getest met een FRIC ophanging en nu lijkt het erop dat ze het dit weekend willen introduceren in de race.



Benieuwd hoeveel het hen opbrengt.
En wat is er zo bijzonder aan een FRIC ophanging?

Maikel0230

Zorgt in theorie voor meer stabiliteit en balans in snelle bochten, dat is de simpele uitleg.

In feite in soort van actieve ophanging zonder de hele computer en lang niet zo effectief als het echte werk maar zeker beter tegenover een conventionele push of pull ophanging.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

FolkertE

Laten we hopen dat het goed werkt en FI er weer goed bij zit. RBR was denk ik over het algemeen sneller in Bahrein, maar die 10 plaatsten straf hebben te veel gevraagd van Daniel.

Maikel0230

Alles gaat afhangen van S1 en S3, waarvoor ik vermoed dat de Mercedes teams de beste kaarten hebben, maar goed laten we eerste de vrij trainingen afwachten.

Een thriller als Bahrein zal het niet worden, al wil ik graag onterecht bewezen worden. ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

ik hoop dat het weer een leuke race word als in bahrain. Mercedes zal heel het podium bezetten, ferrari zal ergens rond plaats 9-10 hangen

Jehoentelaar


robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 17 april 2014 - 18:36:33
Welke derde coureur zal Mercedes inzetten, Robbert?

ik bedoel dus de teams met de mercedes-motoren


KVDracer

Voor de Vlamingen onder ons zonder Sporting Telenet:

Beste Telenet-klant,

Vanaf dit seizoen zit je bij Sporting Telenet in poleposition om alle Grote Prijzen op een unieke manier te beleven. Zowel de kwalificaties als de races worden vanuit verschillende standpunten op zes aparte Sporting-kanalen live uitgezonden. Zit je graag mee in de cockpit van de piloten of wil je weten wat er allemaal gebeurt in de pit lane?
   


Ervaar dat het komende weekend zelf tijdens de Grote Prijs van China op het bochtige parcours in Shanghai. Zaterdag en zondag zullen de Sporting-kanalen tijdens de kwalificaties en de race uitzonderlijk openstaan voor alle digitale tv-kijkers van Telenet. Let wel: alleen abonnees van Sporting Telenet kunnen de Grote Prijs ook via Yelo TV bekijken.

   
Zaterdag 19/04


• 7u50 - 9u10: Kwalificaties GP China (Sporting HD1)
• 7u55 - 9u10: Kwal. GP China On Board (Sporting HD2)
• 7u55 - 9u10: Kwal. GP China Pit Lane (Sporting 3)
• 7u55 - 9u10: Kwal. GP China Timing Information (Sporting 4)
• 7u55 - 9u10: Kwal. GP China Driver Tracker (Sporting 5)
• 7u55 - 9u10: Kwal. GP China Highlights (Sporting 6)

 

Zondag 20/04


• 8u45 - 11u00: GP China (Sporting HD1)
• 8u55 - 10u50: GP China On Board (Sporting HD2)
• 8u55 - 10u50: GP China Pit Lane (Sporting 3)
• 8u55 - 10u50: GP China Timing Information (Sporting 4)
• 8u55 - 10u50: GP China Driver Tracker (Sporting 5)
• 8u55 - 10u50: GP China Highlights (Sporting 6)

FolkertE

Game over voor de rest van het veld?

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=57947
Dit nieuwsbericht bezorgd me toch kippenvel en angstig gevoel dat de Mercedes nog niet eens op hun maximale zat afgelopen races.
"we hebben tot op heden enkel met een tussen oplossing gerede."

Goed, in ander nieuws, Dominicale is weg en ik hoop voor Ferrari dat de komende weken, maanden en jaren betere resultaten in het vooruitzicht heeft.