Bahrein :Banaan van de race !

Gestart door Sabai, 06 april 2014 - 19:06:07

« vorige - volgende »

Banaan van de race?

Maldonado
27 (93.1%)
Bianchi
2 (6.9%)
sutil
0 (0%)
iemand anders namelijk. ......
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

Sabai

Wie vonden jullie de banaan vandaag?

lieven

simpel, maldonado!
Ik denk dat hij aan het slapen was ofzo :s

Wings


Perton

Maldonado. Bianchi op de 2e plek (nadat ik hem vorige race nog heb verdedigd, maar ditmaal was het echt wel zijn schuld)

ECHTER: dankzij Maldonado hebben we wel een geweldig einde van de race gehad _O_

Wings

Zuurstof te kort in de helm wordt al beweerd. ;) Wat een kluns zeg!

lieven

Citaat van: Wings op 06 april 2014 - 19:10:59
Zuurstof te kort in de helm wordt al beweerd. ;) Wat een kluns zeg!

Of zuurstof te kort bij zijn geboorte? ;)

Gerard

Maldonado... Wat een ei......

Wings

Overigens vind ik dat Mercedes ook wel genoemd mag worden. Hamilton en Rosberg waren even snel dus vind ik het onterecht dat ze de twee kemphanen strategisch uit elkaar halen. Nu hadden ze domme pech dat door de Safety Car het toch kwam tot een duel maar dat Mercedes hier een confrontatie probeerde te mijden was (mij) duidelijk. Ondanks dat ik het wel begrijp is Mercedes snel genoeg om dit niet te hoeven. Om Rosberg zo te piepelen vind ik dan ook onnodig!

Kootje

#8
Citaat van: Perton op 06 april 2014 - 19:10:02
ECHTER: dankzij Maldonado hebben we wel een geweldig einde van de race gehad _O_

En daarom zou ik bijna voor Bianchi gegaan zijn. Die deed het echter niet onder 'n blauwe vlag, dus kan ik dat in alle eerlijkheid niet maken.




Overigens wel weer zo heerlijk ironisch dat Mallenado de laatste paar dagen volop verdedigt werd hier op het forum en prompt ..... ;D

Perton

Ze zijn juist snel genoeg om het wél te moeten, denk ik. Als er nou ook concurrentie van achteren is, zou de kwetsbaarheid van Rosberg met zo'n strategie juist misschien worden vergroot. Nu zijn ze zo snel dat Rosberg alsnog lachend tweede wordt met een alternatieve strategie. Juist hun voorsprong dwingt Mercedes ertoe dit te doen.

Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat ik het als fan eens ben met de beslissing, maar vanuit Mercedes vind ik het juist vanwege hun dominantie wél logisch

Perton

Citaat van: Kootje op 06 april 2014 - 19:18:10

Overigens wel weer zo heerlijk ironisch dat Mallenado de laatste paar dagen volop verdedigt werd hier op het forum en prompt ..... ;D
Haha ja, moest ik meteen aan dnken.

robbert

maldonado natuurlijk. Iedereen weet toch, als je uit de pits komt dat je moet opletten van andere rijders, maar nee, de 'fantastische' piloot ramt gewoon zijn collega ;D

Franky R.

Citaat van: Kootje op 06 april 2014 - 19:18:10
Citaat van: Perton op 06 april 2014 - 19:10:02
ECHTER: dankzij Maldonado hebben we wel een geweldig einde van de race gehad _O_

En daarom zou ik bijna voor Biancji gegaan zijn. Die deed het echter niet onder 'n blauwe vlag, dus kan ik dat in alle eerlijkheid niet maken.




Overigens wel weer zo heerlijk ironisch dat Mallenado de laatste paar dagen volop verdedigt werd hier op het forum en prompt ..... ;D


Daar zeg je zowat..ik werd nog net niet van bashen beschuldigd...Die Pastor leert het nooit. En vanaf nu zeg ik het niet meer. Men weet onderhand wel hoe ik over die gast denk...

robbert

Citaat van: Franky R. op 06 april 2014 - 19:20:35
Citaat van: Kootje op 06 april 2014 - 19:18:10
Citaat van: Perton op 06 april 2014 - 19:10:02
ECHTER: dankzij Maldonado hebben we wel een geweldig einde van de race gehad _O_

En daarom zou ik bijna voor Biancji gegaan zijn. Die deed het echter niet onder 'n blauwe vlag, dus kan ik dat in alle eerlijkheid niet maken.




Overigens wel weer zo heerlijk ironisch dat Mallenado de laatste paar dagen volop verdedigt werd hier op het forum en prompt ..... ;D


Daar zeg je zowat..ik werd nog net niet van bashen beschuldigd...Die Pastor leert het nooit. En vanaf nu zeg ik het niet meer. Men weet onderhand wel hoe ik over die gast denk...

ja volgens mij ben je niet alleen. Dat is de rijstijl van maldonado.

supersteven

maldonado sorry dit was rammen om te rammen hoe weinig plaats guittierez ook gaf.
zelf in NASCAR lachen ze er al jaren daar niet mee(sorry bij de laatste NASCAR race die ik zag gaven ze een safety-car na een klein contactje tussen 2 wagens zonder gevolg
let the sunshine shine in your heart