Bahrein :Man van de race!

Gestart door Sabai, 06 april 2014 - 19:02:50

« vorige - volgende »

Man van de race?

Hamilton
5 (17.2%)
Rosberg
1 (3.4%)
Hamilton en Rosberg
8 (27.6%)
Perez
4 (13.8%)
Hulkenberg
1 (3.4%)
Ricciardo
7 (24.1%)
Vettel
1 (3.4%)
Massa
2 (6.9%)
iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Sabai

Zeg het maar......

0634

Tja, als je bij een optie twee man kan kiezen is de keuze snel gemaakt.

Anders weet ik het niet. Vond Ricciardo echt supergoed vandaag.

Wings

Rosberg en Hamilton. Kom, gewoon op en over het randje en van A tot Z met elkaar in gevecht zijn is gewoon MEGA vet! Dominantie hoeft niet saai te zijn. En uiteraard mijn diepste respect voor Ricciardo. Verschalkt Vettel op de baan en was de hele race de snellere van de 2.

Kootje

Hamilton, Rosberg, Ricciardo, Perez, Hülkenberg, Massa, Bottas ... kan niet kiezen eigenlijk. Allemaal reden ze ijzersterk, allemaal gaven ze smaak aan de race. Keuze die hier 't dichtst bijkomt is de optie Hamilton & Rosberg, dus dat is 'm geworden.

Perton

Moeilijk dit keer. Hamilton perfect, precies op het randje. Pakte de leiding bij de start en ik denk oprecht dat dat heeft bepaald wie op de alternative strategy is gezet, dus hij piekte ook op de momenten dat het moest. Vervolgens na de S C paar ronden lang met een nog niet volledig opgeladen ERS Rosberg achter zich gehouden en toen redelijk veilig naar de overwinning gereden.

Rosberg: verloren bij de start, daarom andere strategie en geprofiteerd van de SC. Ik zie hem dus niet als man van de race, maar dat betekent niet dat ik niet geweldig van hem heb genoten.

Pérez: prima gereden, Hülkenberg verslagen in hét weekend dat Force India goed meedoet, perfecte timing.

Ricciardo spreekt denk ik wel voor zich waarom dat een optie zou zijn, vooral ook hoe hij heel voorzichtig insinueert dat Vettel hem maar voorbij moet laten, dat gaf mij aan dat hij zichzelf toch nog een beetje als een tweede coureur ziet die zich moet bewijzen (en dat ook graag doet) - om dat vervolgens perfect te doen.

Dus tsja tussen Hamilton, Pérez en Ricciardo kiezen vind ik bijzonder moeilijk. Ik kies dan toch maar voor Hamilton, want ik denk dat hij het heel zwaar had na de safety car - al geldt dat ook wel weer voor iedereen natuurlijk.

Wings

Citaat van: Kootje op 06 april 2014 - 19:15:02
Hamilton, Rosberg, Ricciardo, Perez, Hülkenberg, Massa, Bottas ... kan niet kiezen eigenlijk. Allemaal reden ze ijzersterk, allemaal gaven ze smaak aan de race. Keuze die hier 't dichtst bijkomt is de optie Hamilton & Rosberg, dus dat is 'm geworden.

Volgens mij waren beiden (Massa en Bottas) toch de spreekwoordelijke bok van de Safety Car situatie? Even offtopic hé! Ik bekritiseer je keuze dus niet.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 19:04:37
Tja, als je bij een optie twee man kan kiezen is de keuze snel gemaakt.

Anders weet ik het niet. Vond Ricciardo echt supergoed vandaag.

Toch denk ik dat als de SC niet was gekomen Vettel voor Ricciardo was geëindigd want hij zat na de eerste stop constant een paar posities achter Vettel. Neemt niet weg dat hij uitstekend gereden heeft maar voor mij geen man van de race.

Franky R.

Ricciardo...die verblindde eerst Vettel met zijn glimlach, maar vervolgens op een prachtige manier te passeren. Ben trouwens de tel kwijt, zo vaak reed Daniel Kimi voorbij... :P

Wings

Citaat van: Sabai op 06 april 2014 - 19:22:51
Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 19:04:37
Tja, als je bij een optie twee man kan kiezen is de keuze snel gemaakt.

Anders weet ik het niet. Vond Ricciardo echt supergoed vandaag.

Toch denk ik dat als de SC niet was gekomen Vettel voor Ricciardo was geëindigd want hij zat na de eerste stop constant een paar posities achter Vettel. Neemt niet weg dat hij uitstekend gereden heeft maar voor mij geen man van de race.

A kom op Sabai, Ricciardo heeft Vettel fair en square verslagen! Als zijn team de pitstop in Maleisië niet had verprutst had Ricciardo wellicht geen eens achter Vettel gereden. Dus nu niet gaan afgeven op een SC-situatie.

supersteven

hamilton en Rosberg en een eervolle vermelidng voor perez, hulkenberg, bottas, massa en riccardio(niet zonodig in die volgorde)
let the sunshine shine in your heart

Gerard

#10
Ik heb voor Ricciardo gekozen! Mooi teruggevochten van P13 naar P4
eervolle vermelding voor Lewis en Nico!! Mooi tot het einde op eerlijke manier gevochten!!

Sabai

Citaat van: Wings op 06 april 2014 - 19:26:19
Citaat van: Sabai op 06 april 2014 - 19:22:51
Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 19:04:37
Tja, als je bij een optie twee man kan kiezen is de keuze snel gemaakt.

Anders weet ik het niet. Vond Ricciardo echt supergoed vandaag.

Toch denk ik dat als de SC niet was gekomen Vettel voor Ricciardo was geëindigd want hij zat na de eerste stop constant een paar posities achter Vettel. Neemt niet weg dat hij uitstekend gereden heeft maar voor mij geen man van de race.

A kom op Sabai, Ricciardo heeft Vettel fair en square verslagen! Als zijn team de pitstop in Maleisië niet had verprutst had Ricciardo wellicht geen eens achter Vettel gereden. Dus nu niet gaan afgeven op een SC-situatie.

Hij zat er toch achter voor SC of heb ik dat verkeerd gezien.  Ook qua ronde tijden deden ze voor elkaar niet onder. Dus om nu te gaan beweren dat het een walk over van Ricciardo was vind ik echt te ver gaan.Laten we wel realistisch blijven.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 06 april 2014 - 19:29:27
Citaat van: Wings op 06 april 2014 - 19:26:19
Citaat van: Sabai op 06 april 2014 - 19:22:51
Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 19:04:37
Tja, als je bij een optie twee man kan kiezen is de keuze snel gemaakt.

Anders weet ik het niet. Vond Ricciardo echt supergoed vandaag.

Toch denk ik dat als de SC niet was gekomen Vettel voor Ricciardo was geëindigd want hij zat na de eerste stop constant een paar posities achter Vettel. Neemt niet weg dat hij uitstekend gereden heeft maar voor mij geen man van de race.

A kom op Sabai, Ricciardo heeft Vettel fair en square verslagen! Als zijn team de pitstop in Maleisië niet had verprutst had Ricciardo wellicht geen eens achter Vettel gereden. Dus nu niet gaan afgeven op een SC-situatie.

Hij zat er toch achter voor SC of heb ik dat verkeerd gezien.  Ook qua ronde tijden deden ze voor elkaar niet onder. Dus om nu te gaan beweren dat het een walk over van Ricciardo was vind ik echt te ver gaan.Laten we wel realistisch blijven.


Niemand had het over een walkover...Eerder gewoon dat Vettel nu een teamgenoot heeft, die veel dichter achter hem rijdt en hem zelfs inhaalt...Simpel!


Kootje

Citaat van: Wings op 06 april 2014 - 19:17:37
Citaat van: Kootje op 06 april 2014 - 19:15:02
Hamilton, Rosberg, Ricciardo, Perez, Hülkenberg, Massa, Bottas ... kan niet kiezen eigenlijk. Allemaal reden ze ijzersterk, allemaal gaven ze smaak aan de race. Keuze die hier 't dichtst bijkomt is de optie Hamilton & Rosberg, dus dat is 'm geworden.

Volgens mij waren beiden (Massa en Bottas) toch de spreekwoordelijke bok van de Safety Car situatie? Even offtopic hé! Ik bekritiseer je keuze dus niet.

Klopt, maar dat gebeurd dan buiten hun schuld om en kan ik hen dan ook onmogelijk kwalijk nemen. Dat zou 'n beetje hetzelfde zijn als mijn gelijk gaan halen omtrent Kimi en Fernando, omdat Kimi vlak achter hem finishte. Was net zomin de verdienste van Kimi als dat het de schuld van M & B was dat ze door de RBR's bijgehaald werden.

Tuesday

Citaat van: Wings op 06 april 2014 - 19:26:19
Citaat van: Sabai op 06 april 2014 - 19:22:51
Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 19:04:37
Tja, als je bij een optie twee man kan kiezen is de keuze snel gemaakt.

Anders weet ik het niet. Vond Ricciardo echt supergoed vandaag.

Toch denk ik dat als de SC niet was gekomen Vettel voor Ricciardo was geëindigd want hij zat na de eerste stop constant een paar posities achter Vettel. Neemt niet weg dat hij uitstekend gereden heeft maar voor mij geen man van de race.

A kom op Sabai, Ricciardo heeft Vettel fair en square verslagen! Als zijn team de pitstop in Maleisië niet had verprutst had Ricciardo wellicht geen eens achter Vettel gereden. Dus nu niet gaan afgeven op een SC-situatie.
Vettel had wel weer een probleem met het vermogen van de auto, maar zeker een keurige race van Ricciardo. Vond Vettel ook een goede race rijden net als heel veel andere coureurs. Maar mijn stem gaat naar Perez.