Round 2: Malaysian Grand Prix, Sepang, Kuala Lumpur

Gestart door Maikel0230, 16 maart 2014 - 10:30:53

« vorige - volgende »

Maikel0230



Officiele naam GP: 2014 Formula 1 Petronas Malaysia Grand Prix
Baan: Sepang International Circuit
locatie: Sepang, Selangor, Maleisië (MAL )
Baanlengte: 5.543 km
Raceafstand: 56 rondes, 310.408 km
Ronde Reccord: 1:34.223 - Juan Pablo Montoya (2004, Williams BMW)
Winnaar 2013: Sebastian Vettel - Infiniti Red Bull Racing
Snelste Ronde 2013: 1:39.199 - Sergio Pérez, Vodafone McLaren Mercedes



Vrijdag 28 maart
VT1   03:00 - 04:30
VT2   07:00 - 08:30

Zaterdag 29 maart
VT3   06:00 - 07:00
Qua   09:00

Zondag 30 maart
Race   10:00


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

KVDracer

Ben eens benieuwd naar deze race. Warme temperaturen, hogere luchtvochtigheid. De motoren zullen wrs minder koeling krijgen. Krijgen de wagens hier meer problemen of is de betrouwbaarheid dan toch bij iedereen in d-orde geraakt?

rafael25

Mercedes 24,5 sec voorsprong, I like it ! Op naar Malaisie ! Hopelijk met wat meer geluk voor Lewis, anders is het wel heel makkelijk voor Rosberg.

Jozef

Ik vind het wel een beetje vroeg om deze topic bovenaan te zetten en de topic van Melbourne niet meer sticky te hebben, de race is nog maar net voorbij en de uitslag ligt nog niet eens helemaal vast...

Perton

Inderdaad, ben ik wel met Jozef eens. Er valt nog genoeg te discussiëren over Australië en misschien zijn er wel mensen die nu de herhaling kijken, omdat ze vanochtend niet hebben gekeken en straks nog mee willen praten.

NielsD

Ik kan hem weer sticky maken, als jullie dat willen?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Citaat van: Perton op 16 maart 2014 - 15:19:41
Inderdaad, ben ik wel met Jozef eens. Er valt nog genoeg te discussiëren over Australië en misschien zijn er wel mensen die nu de herhaling kijken, omdat ze vanochtend niet hebben gekeken en straks nog mee willen praten.

Zoals ik.
Was iets te laat thuis vannacht en iets te beschonken om wakker te blijven. :P

Arthur

Citaat van: Kootje op 16 maart 2014 - 16:08:34
Citaat van: Perton op 16 maart 2014 - 15:19:41
Inderdaad, ben ik wel met Jozef eens. Er valt nog genoeg te discussiëren over Australië en misschien zijn er wel mensen die nu de herhaling kijken, omdat ze vanochtend niet hebben gekeken en straks nog mee willen praten.

Zoals ik.
Was iets te laat thuis vannacht en iets te beschonken om wakker te blijven. :P

OUT zoals Maldonado....? ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

KVDracer

Citaat van: Arthur op 16 maart 2014 - 21:10:37
Citaat van: Kootje op 16 maart 2014 - 16:08:34
Citaat van: Perton op 16 maart 2014 - 15:19:41
Inderdaad, ben ik wel met Jozef eens. Er valt nog genoeg te discussiëren over Australië en misschien zijn er wel mensen die nu de herhaling kijken, omdat ze vanochtend niet hebben gekeken en straks nog mee willen praten.

Zoals ik.
Was iets te laat thuis vannacht en iets te beschonken om wakker te blijven. :P

Gecrashed zoals Kobayashi  ;)
OUT zoals Maldonado....? ;D

Kootje

CitaatOUT zoals Maldonado....? ;D

Zoiets. :D


CitaatGecrashed zoals Kobayashi  ;)

Dat gelukkig nog net niet, maar kwam aardig in de buurt. :P

Edwin90

Ik hoop dat de bolide van Vettel heel blijft. Ik wil weten wat hij met die wagen kan! Als je kijkt naar de prestatie van Ricciardo, dan kan dat nog heel leuk worden.

Perton

Of Ricciardo is natuurlijk gewoon veel beter dan Vettel, misschien ontdekken we dat wel. Zou ik wel heel verbaasd zijn, overigens.

Sphinx

Nou ja, tot dit seizoen toe kón je niks vergelijken omdat Ricciardo nooit een goede auto had. Hetzelfde met Bottas, die in die brakke Williams van vorig jaar alleen Maldo de Crasheris kon kloppen en nu in een goede Williams ineens twee keer van 13 naar 5 rijdt in één race.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

T.Nuvolari

Bottas deed dus vorig jaar gewoon wat hij moest doen als rookie, je teamgenoot kloppen.
Ricciardo had vorig seizoen een paar goeie GP's na mekaar.

Tuesday

Citaat van: M@rc op 17 maart 2014 - 14:25:13
Bottas deed dus vorig jaar gewoon wat hij moest doen als rookie, je teamgenoot kloppen.
Ricciardo had vorig seizoen een paar goeie GP's na mekaar.
met één uitschieter ja. Van de races dat ze beiden finishten, was Maldonado 9 keer de betere, Bottas 5x. Dus of Bottas is niet zo goed als wel eens wordt beweerd, of Maldonado is niet zo slecht als vaak wordt beweerd. Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt.