Testweek 3: Pre-season testing, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 24 februari 2014 - 15:32:01

« vorige - volgende »

NielsD

Citaat van: Jeroen op 01 maart 2014 - 09:51:58
Vettel gaat nu lekker. Eerst 2,5 uur wachten voor hij de baan op kan en dan vervolgens in ronde nummero uno stilvallen.

Hij schijnt al geen zin meer in testen te hebben. Wat een voorbereiding van Red Bull op Melbourne, prachtig om te zien. Gerechtigheid! ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Citaat van: NielsD op 01 maart 2014 - 09:53:25
Citaat van: Jeroen op 01 maart 2014 - 09:51:58
Vettel gaat nu lekker. Eerst 2,5 uur wachten voor hij de baan op kan en dan vervolgens in ronde nummero uno stilvallen.

Hij schijnt al geen zin meer in testen te hebben. Wat een voorbereiding van Red Bull op Melbourne, prachtig om te zien. Gerechtigheid! ;D

Daar heb ik ook iets van gelezen maar dat zou over Jérez gaan waar hij na de eerste dag testen ineens tegen enkele figuren binnen het team zou zijn uitgeflipt en daarna in zijn auto gestapt is en naar zijn hotel is gereden.

Ik betwijfel ten zeerste dat het zo gegaan is maar het lachen is hem in ieder geval vergaan.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Massa denkt nog wel dat Red Bull straks gewoon weer vooraan staat. En die derde tijd van Ricciardo gisteren zegt me ook helemaal niets, Hamilton stond zevende en je kunt mij niet wijsmaken dat oa Red Bull ineens de oplossing hebben gevonden.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Citaat van: NielsD op 01 maart 2014 - 10:04:48
Massa denkt nog wel dat Red Bull straks gewoon weer vooraan staat. En die derde tijd van Ricciardo gisteren zegt me ook helemaal niets, Hamilton stond zevende en je kunt mij niet wijsmaken dat oa Red Bull ineens de oplossing hebben gevonden.

Rondetijden zijn op dit moment onbelangrijk, sommige teams focussen zich 100% op lange runs terwijl andere er nog wel eens een korte tussendoor bij nemen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tuesday

Citaat van: NielsD op 01 maart 2014 - 09:53:25
Citaat van: Jeroen op 01 maart 2014 - 09:51:58
Vettel gaat nu lekker. Eerst 2,5 uur wachten voor hij de baan op kan en dan vervolgens in ronde nummero uno stilvallen.

Hij schijnt al geen zin meer in testen te hebben. Wat een voorbereiding van Red Bull op Melbourne, prachtig om te zien. Gerechtigheid! ;D
hoezo gerechtigheid??
en wat dat zin hebben betreft, als je Vettel n beetje kent weet je dat dat gewoon de grootste onzin is.
Dr stond vanmorgen trouwens ook een Ferrari motor na 1 rondje in de brand en ook Alonso had een rokende auto in zn eerste rondje van de dag. Hoort er allemaal bij, juich of wanhoop vooral niet te vroeg.

NielsD

Citaat van: Tuesday op 01 maart 2014 - 10:10:24
Citaat van: NielsD op 01 maart 2014 - 09:53:25
Citaat van: Jeroen op 01 maart 2014 - 09:51:58
Vettel gaat nu lekker. Eerst 2,5 uur wachten voor hij de baan op kan en dan vervolgens in ronde nummero uno stilvallen.

Hij schijnt al geen zin meer in testen te hebben. Wat een voorbereiding van Red Bull op Melbourne, prachtig om te zien. Gerechtigheid! ;D
hoezo gerechtigheid??
en wat dat zin hebben betreft, als je Vettel n beetje kent weet je dat dat gewoon de grootste onzin is.

Ah joh, ik maak toch een geintje omdat ik Alonso-fan ben! ;)

Citaatjuich of wanhoop vooral niet te vroeg.

Nou we kunnen na zoveel testdagen toch wel zeggen, dat Red Bull en de andere Renault aangedreven auto's er toch echt beroerd voor staan. Is het niet snelheid, dan wel de betrouwbaarheid.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230



Nieuwe neus voor Toro Rosso, zelfde vinger maar de zijkanten zijn afgekeken van McLaren.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Citaat van: Maikel0230 op 01 maart 2014 - 10:24:46


Helm af en daar is die vriendelijke jongen weer.


Vettel is een echte sportman ook als het tegenzit zoals nu. Het zal in de loop van dit jaar vast wel weer beter worden maar nu effe niet. Het kan niet altijd meezitten.Dit bewijst eigenlijk ook maar weer hoe indrukwekkend de afgelopen 4 jaar waren om zolang dat hoge niveau vast te houden.

Maikel0230



;D ;D ;D

Dit is waar ik nog het meeste naar uitkijk, coureurs die hard moeten werken voor hun geld.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: NielsD op 01 maart 2014 - 09:53:25
Citaat van: Jeroen op 01 maart 2014 - 09:51:58
Vettel gaat nu lekker. Eerst 2,5 uur wachten voor hij de baan op kan en dan vervolgens in ronde nummero uno stilvallen.

Hij schijnt al geen zin meer in testen te hebben. Wat een voorbereiding van Red Bull op Melbourne, prachtig om te zien. Gerechtigheid! ;D

Die snap ik niet zo. Wat is daar gerechtigd aan dan?

Edit: sorry, je geeft het antwoord hierboven al aan!

Maikel0230

Het ziet er naar uit dat de dag er voor Red Bull opzit, ze moeten de batterijen vervangen en dat gaat nog 2 a 3 uur duren, tegen die tijd zal de sessie gedaan zijn.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Citaat van: Jeroen op 01 maart 2014 - 11:11:25


Die snap ik niet zo. Wat is daar gerechtigd aan dan?

Edit: sorry, je geeft het antwoord hierboven al aan!
Acht, gerechtigheid is een groot woord natuurlijk, maar het is wel mooi om te zien dat een team dat zich de laatste jaren ontzettend arrogant heeft weten te gedragen een keer een moeilijke periode doorgaat. Maar meer dan dat is het ook niet. Dit zullen de McLaren-'haters' in 2009 hebben gehad, maar McLaren won toen ook nog races en betrouwbaarheid/fouten daargelaten was er in 2011 bijna weer een titel. Dus zoals Massa stelt, Red Bull moet echt nog niet worden afgeschreven.

Newey kan simpelweg één kunstje (maar daar is hij uiteraard verdomde goed in): de regels ontzettend goed doorspitten op grijze gebieden en een aerdoynamisch geweldige auto bouwen. Ok, 2 kunstjes dan :P. Het is aan de monteurs om zijn plannen maar in de auto te krijgen. Dat gaat momenteel even wat lastiger, maar zodra dat wél lukt, zal Red Bull ongetwijfeld weer een van de betere auto's zijn.

Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 01 maart 2014 - 11:22:09
Het ziet er naar uit dat de dag er voor Red Bull opzit, ze moeten de batterijen vervangen en dat gaat nog 2 a 3 uur duren, tegen die tijd zal de sessie gedaan zijn.
half 4 toch? kunnen ze nog 1,5-2,5 uur testen (in theorie)

0634

Citaat van: Perton op 01 maart 2014 - 11:27:59
Citaat van: Jeroen op 01 maart 2014 - 11:11:25


Die snap ik niet zo. Wat is daar gerechtigd aan dan?

Edit: sorry, je geeft het antwoord hierboven al aan!
Acht, gerechtigheid is een groot woord natuurlijk, maar het is wel mooi om te zien dat een team dat zich de laatste jaren ontzettend arrogant heeft weten te gedragen een keer een moeilijke periode doorgaat. Maar meer dan dat is het ook niet. Dit zullen de McLaren-'haters' in 2009 hebben gehad, maar McLaren won toen ook nog races en betrouwbaarheid/fouten daargelaten was er in 2011 bijna weer een titel. Dus zoals Massa stelt, Red Bull moet echt nog niet worden afgeschreven.

Newey kan simpelweg één kunstje (maar daar is hij uiteraard verdomde goed in): de regels ontzettend goed doorspitten op grijze gebieden en een aerdoynamisch geweldige auto bouwen. Ok, 2 kunstjes dan :P. Het is aan de monteurs om zijn plannen maar in de auto te krijgen. Dat gaat momenteel even wat lastiger, maar zodra dat wél lukt, zal Red Bull ongetwijfeld weer een van de betere auto's zijn.

Ik snap de aversie wel tegen een team dat de laatste jaren steeds wint hoor, maar zie er niets gerechtigds aan als ze dan een keertje wat minder (lijken te) gaan.

Bovendien, het is niet dat Red bull in de laatste jaren achterover geleund heeft en dat de successen hen aan kwamen waaien. Ze hebben daar gewoon keihard gewerkt, de goede poppetjes op de goede plekken gezet en er heel veel geld in gepompt. Daar kan ik persoonlijk niet anders dan respect voor hebben, zonder dat ik fan van ze ben.

Dat gezegd hebbende zou ik het ook leuk vinden als Hamilton, Button, Kimi of Alonso of wie dan ook kampioen wordt komend jaar, omdat een te lange zegereeks niet bepaald leuk is om te zien voor (min of meer) objectieve toeschouwers.