Testweek 3: Pre-season testing, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 24 februari 2014 - 15:32:01

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

Vraag mij af hoe waardevol die 100km is ten opzichte van de 1700km die je daarvoor hebt afgelegd.

Bart VD

Wanneer het alleen om het uiterlijk gaat, dan zeg je "They have a stunning car".  Dat je zegt "They look like they have a stunning car impliceert dat het gaat om iets dat niet meteen waarneembaar is, iets dat slechts een vermoeden is.  Het lijk mij vrij duidelijk dat Hamilton het hier heeft over de snelheid van de wagen, en dat hij vervolgens de ongeschreven regel "if it looks good, it's usually fast" gebruikt om dat te onderbouwen.
This space for rent

Sabai

Hamilton wilt zichzelf geen druk opleggen en probeert zich in een underdog positie te manoeuvreren. Zelf weet hij ook wel beter en beseft ook heus wel dat dit een belangrijk jaar voor hem word. Ben benieuwd of hij constant genoeg gaat zijn en ook geleerd heeft van het verleden.

Maikel0230

Dit zou wel eens het jaar van Lewis kunnen zijn, hij is een uitstekend coureur maar de supervorm van 2007-2008 hebben we nu toch al even niet meer gezien.

De periode 2009-2013 was natuurlijk nog redelijk goed maar vaak moest hij toch de duimen leggen tegenover ander coureurs terwijl de auto toch goed genoeg was. Ik denk bijvoorbeeld aan een Button die hem toch vrij goed kon volgen of een Alonso die in 2010 en 2012 toch bijna de titel won met Ferrari's die niet beter waren dan zijn McLaren.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25