Bernie in nauwe schoentjes

Gestart door Maikel0230, 16 januari 2014 - 17:29:32

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 18 januari 2014 - 09:58:13
Citaat van: Franky R. op 18 januari 2014 - 09:48:58
Citaat van: Jeroen op 18 januari 2014 - 09:31:19
Wat moet Bernie daarmee dan? Hij is de commerciele baas, me dunkt dat het goed was voor de sport dat zijn vriend Flavio Schumacher aantrok.

En dat Jordan huilt (volgens jou, ik heb geen idee), dat is toch niet Bernie's pakkie aan? Wat moet hij daar dan aandoen. Laat Jordan lekker.

Bovendien, hoe weten wij wat er achter de schermen allemaal gebeurd? Waarschijnlijk veel en veel meer dan 'voor' de schermen.

Ik snap nu even nie waar je reactie op slaat. Je vroeg voorbeelden en die heb ik gegeven. Bovendien zijn beide casussen onthult in biografieën.

Ik twijfel niet aan de waarheid, maar ik zie niet in wat het punt precies is. Had Bernie zich ermee moeten bemoeien en moeten voorkomen dat Flavio met Schumacher aan de wandel ging? Had Bernie moeten zeggen dat Jordan miljoenen kreeg van Honda?

Ik denk dat jij deze voorbeelden noemt omdat jij van mening bent dat Bernie er iets mee had moeten doen. Maar wat dan precies? Ik snap niet zo goed wat je met deze voorbeelden wilt zeggen (dat bedoel ik niet vervelend, ik snap het punt oprecht niet zo).


Ik zei nergens dat Bernie er iets mee moest doen. Het was juist als voorbeeld bedoeld, dat Bernie lang niet zo bemoeizuchtig reageert als dat jij voorstelde.

0634

Okee. Tja, ik zei dat hij bemoeizuchtig was. Dat houdt niet in dat hij zich met lettelijk alles in de wereld bemoeid, lijkt me.

NielsD

Zo. Bernie heeft weer van zich laten horen. Hij vindt de test in Jerez een wanvertoning en het geluid van de motoren ook (al) niets.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

robbert

Citaat van: NielsD op 31 januari 2014 - 11:33:48
Zo. Bernie heeft weer van zich laten horen. Hij vindt de test in Jerez een wanvertoning en het geluid van de motoren ook (al) niets.

tja, dan moest hij er maar voor gezorgd hebben dat al die regels niet door kwamen. Dat hij maar wel eens kijkt naar zijn eigen belachelijke puntenregel

Perton

Bernie vindt dat van jerez uiteraard niet want de problemen van vettel staan in de mainstream media dus hij is maar wat blij met de aandacht. Maar deze uitspraken brengen zijn naam wel in het nieuws zonder dat zijn rechtszaken worden genoemd en dat heeft gewerkt. Dat blijkt wel uit het feit dat we het er hier op het forum over hebben. :p

Maikel0230

Ach die ouwe mag zeggen wat hij wil, ik vind het na de slappe koffie van de laatste jaren verfrissend.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

Citaat van: BernieZe willen graag zuiniger omgaan met brandstof, maar daar hebben ze deze nieuwe motor niet voor nodig. Ze kunnen ook kleinere motorhomes nemen. Dan hebben ze ook niet zoveel trucks nodig om alles door heel Europa te vervoeren. Mercedes heeft bijvoorbeeld altijd 23 trucks bij zich. Dat hele gedoe met die nieuwe motor is volslagen absurd."

"De mensen willen graag dat de motoren lawaai maken, ze willen iets speciaals en dat is ook waar de Formule 1 om draaide. Nu zitten we met stille motoren opgescheept en hebben we straks niemand langs de baan zitten

Ik wil niet veel zeggen,maar hij heeft wel een punt!


Bron: GPUpdate

Perton

Er zit niemand langs de baan omdat het twee maandsalrissen kost (inclusief verblijf en vervoer) om er met je gezinnetje heen te gaan, dus Ecclestone moet ophouden met ijlen.

Kootje

Precies.

Zorg eerst maar eens dat F1 betaalbaar wordt, dan komen de toeschouwers vanzelf.
Daarnaast zou het ook helpen als men alleen nog in landen racet waar de bevolking zelf er überhaupt interesse in heeft.

Maikel0230

Wat een gezeur van die ouwe, ja ik noem die corrupte kerel vanaf nu 'die ouwe', hij is het niet waard om bij naam te noemen. Ik weet niet maar was het niet hij die de Formule 1 zo groot, glamoureus, extravagant en exclusief gemaakt heeft, moet hij nu ook niet zeuren dat teams een grote motorhome hebben en veel camions nodig hebben om hun materiaal daar te krijgen.

Overigs rijden ze op Jerez nog altijd niet voluit, dus we kunnen nog altijd niet 100% oordelen over het geluid. De meeste journalisten die er aanwezig zijn, zijn vrij positief over het geluid en wat ik op Youtube al gehoord heb valt reuze mee.

Dat hij zich maar bezig houdt met de afschaffing van dat dubbele punten systeem.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Hij moet zich idd niet zo druk maken.Je kan toch niet verwachten dat elk team er meteen staat bij zo'n eerste testweek. Daarom word er ook getest lijkt me. Is hij eigenlijk wel aanwezig in Jerez?

Perton

Daarom zeg ik ook: hij meent er niks van en zegt dit met een hidden agenda. En nogmaals: het werkt :). Die man is intelligenter dan wij allemaal bij elkaar.

0634

Citaat van: Maikel0230 op 31 januari 2014 - 14:40:58
Wat een gezeur van die ouwe, ja ik noem die corrupte kerel vanaf nu 'die ouwe', hij is het niet waard om bij naam te noemen.

Vreemd en raar. Hij heeft jouw sport groot gemaakt.

robbert

Citaat van: Kootje op 31 januari 2014 - 14:10:10
Precies.

Zorg eerst maar eens dat F1 betaalbaar wordt, dan komen de toeschouwers vanzelf.
Daarnaast zou het ook helpen als men alleen nog in landen racet waar de bevolking zelf er überhaupt interesse in heeft.

ja inderdaad, en dat hij maar maakt dat de televisierechten goedkoper zijn. Dan zullen er meer landen de f1 uitzenden en zo meer publiek willen naar de f1 zelf gaan. Maar inderdaad, die ouwe denkt alleen maar aan zijn geld. Hij mag nog de sport groot gemaakt hebben, maar nu is hij wel ferm aan het overdrijven de ouwe

0634

Hoezo moeten de TV-rechten omlaag dan? Wat wordt er nu betaald en wat is marktconform?

En hoezo wordt de sport populairder als het in meer landen wordt uitgezonden? Wordt cricket ineens populair hier als we het gaan uitzenden? Of wordt schaatsen (lekker goedkope tv-rechten) ineens populair in Zuid Afrika als het daar uitgezonden wordt?

We kunnen wel roepen dat Bernie teveel geld vraagt voor de rechten, maar hoe weten we dat? Of baseren we dat alleen op het veld dat hij miljardair is en dus teveel geld vraagt voor alles en nog wat?