''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Wings op 27 december 2015 - 10:28:03
http://www.hln.be/hln/nl/954/Formule-1/article/detail/2567797/2015/12/26/Ex-manager-Schumi-Zijn-vrouw-verbiedt-mij-al-2-jaar-elk-contact-onbegrijpelijk.dhtml

Grappig dat ook de mensen die kortbij Schumacher stonden er net zo over denken.

Wel apart dat Weber die zo in de media moet brengen. Is de vrouw van Schumacher niet blij mee denk ik.

Weber en Schumacher waren vroeger elkaars beste maatjes, vreemd als de vrouw van Schumacher hem niet zou toelaten.
Maar goed je weet niet er gebeurd is he, en verhalen hebben meestal 2 kanten  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Zeker. En naar het verhaal van Corina ben ik inmiddels wel heel nieuwsgierig. Ik ben één en al oor, barst los! :P

C.G. de Beaufort

Vanavond op de Duitse televisie - ARD - om 19.20, vindt er een update plaats van Michel Schumacher.

Groet,

C.G. de Beaufort


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 29 december 2015 - 20:41:13


Citaat van: gloudiesaurus op 29 december 2015 - 19:51:25
Heb ARD gemist, was het wat?

https://www.sportschau.de/formel1/audiomichaelschumacherzweijahrenachdemunfall100.html

volgens mij is dit het...
[/quote]

Thnx een korte samenvatting van de afgelopen 2 jaar.
En de media-stilte die de familie wil hebben. Kort samengevat weet alleen de familie zelf hoe het nu is met Michael Schumacher.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Ben niet in de gelegenheid om het terug te kijken, maar was er nog iets van een verklaring voor de absolute stilte?

Robbert65

De belangrijkste quote is van Kehm: "Dat Michael volledig afgeschermd leeft is eenvoudigweg van belang voor zijn herstel. De voortgang die hij maakt (niet: "vooruitgang") past bij zijn ziektebeeld. Michael hersteld van zijn ziekte en revalideert."

Verder wordt in het item het hele verhaal nog eens verteld, middels een tijdlijn. Daar wordt nog aangehaald dat er van meet af aan weinig informatie werd losgelaten en dat er op een zeker momnent een medisch dossier te koop werd aangeboden dat niemand overigens kocht, dat de dader aangehouden werd en dat die tijdens voorarrest zich van het leven benam. En er wordt uitgebreid ingegaan op de wereldwijde steun en zorg die er om Schumi is, via Twitter en dergelijke. Geen nieuws verder.

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Thanks!

"Dat Michael volledig afgeschermd leeft is eenvoudigweg van belang voor zijn herstel."

Dat snap ik, maar het naar buiten brengen van ook maar een enkele update van de actuele status, zal zijn herstel op geen enkele manier in de weg staan. Met alles wat wordt opgeworpen wordt er weer een hoop van niets naar buiten gebracht. Meh.

C.G. de Beaufort

CitaatEn de media-stilte die de familie wil hebben. Kort samengevat weet alleen de familie zelf hoe het nu is met Michael Schumacher.

Klopt, alleen de familie.

Groet,

C.G. de Beaufort


Wings

Citaat van: Mickey op 30 december 2015 - 10:47:17
Thanks!

"Dat Michael volledig afgeschermd leeft is eenvoudigweg van belang voor zijn herstel."

Dat snap ik, maar het naar buiten brengen van ook maar een enkele update van de actuele status, zal zijn herstel op geen enkele manier in de weg staan. Met alles wat wordt opgeworpen wordt er weer een hoop van niets naar buiten gebracht. Meh.

Inderdaad. Bovendien lees ik her en der dat er nog steeds geen meldenswaardige vooruitgang is. Baart me toch zorgen en onderstreept een eerder ingenomen vermoeden.

Arthur

Zo; een nieuwsupdate is geweest op veler wens. En dus een waar eigenlijk niets te melden was. Iedereen blij?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey

Nee, het wordt alleen maar raadselachtiger.

Wings

Inderdaad. Er is getracht om te verklaren waarom zo weinig naar buiten is getreden zonder diepgang te geven op de prognose. En dat is op z'n minst opmerkelijk. Alsof een projectie van de prognose iets afdoet aan zijn herstel. Ik krijg steeds meer het idee dat zij bang zijn voor de kritieken van buitenaf. Het sterkt mijn gedachten dat Schumacher in leven wordt gehouden omdat de familie geen afscheid wil nemen. Niet omdat er levenskwaliteit geboden kan worden.