''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: ChiefNLSF op 14 december 2015 - 08:53:04
Ik heb het al vaker gezegd op andere fora, en wellicht ook hier.
Die gaan we echt niet meer in het openbaar zien. Zijn huis bij het meer van geneve is een fort, ver weg van alle voor het publiek toegankelijke terrein.  Als er ook maar 1 kans was geweest dat we ergens een glimp van hem op zouden kunnen vangen was dat al gebeurd. Het feit dat er zo weinig berichtgeving komt, en al helemaal geen beeld materiaal zegt mij genoeg. Ik denk ook niet dat we Schummi zouden willen zien zoals hij nu is..Ik denk namelijk dat je je kapot schrikt.

Soms vraag ik mij af wat een foto van de Schumacher van nu waard is.

Arthur

Ik zit niet te wachten op foto's maar enkel op een lichtpuntje van herstel. Het zou mooi zijn als we in 2016 zoiets zouden mogen beleven.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Of mensen er op zitten te wachten is een tweede. Een goed bewaard geheim levert nu eenmaal geld op. Overigens ben ik benieuwd of je niet zou kijken als je weet waar de foto gepubliceerd zou staan. Een foto biedt antwoord op vele vragen. En stiekem vragen we ons allemaal af wat nu de status is (hoewel we allen het zelfde vermoeden). Dat lichtpuntje in 2016? Ik hoop met je mee dat die er komt maar vrees van niet.

ChiefNLSF

Tuurlijk zou je kijken, terwijl ik tegelijkertijd weet wat er gedaan moet worden voor een dergelijek foto: Het ernstig schenden van iemands privacy op het ziekelijke af.
Dat is ook het hypocriete ervan. Tegelijkertijd wil je het niet zien, aangezien het niet de Schumacher zal zijn die je kent..

Miguel

Gaan geruchten de ronde dat Schumacher afgelopen maart al zou zijn overleden maar dat de familie dit stilhoudt om financiële redenen. Slechts geruchten en ik zou er niet te veel waarde aan hechten, maar het wordt gezegd.
Peace out yo.

gloudiesaurus

Citaat van: Miguel op 15 december 2015 - 12:11:48
Gaan geruchten de ronde dat Schumacher afgelopen maart al zou zijn overleden maar dat de familie dit stilhoudt om financiële redenen. Slechts geruchten en ik zou er niet te veel waarde aan hechten, maar het wordt gezegd.

Dat zou wel heel luguber zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Wings op 15 december 2015 - 05:34:38
Of mensen er op zitten te wachten is een tweede. Een goed bewaard geheim levert nu eenmaal geld op. Overigens ben ik benieuwd of je niet zou kijken als je weet waar de foto gepubliceerd zou staan. Een foto biedt antwoord op vele vragen. En stiekem vragen we ons allemaal af wat nu de status is (hoewel we allen het zelfde vermoeden). Dat lichtpuntje in 2016? Ik hoop met je mee dat die er komt maar vrees van niet.

Ik denk dat niemand die foto wil plaatsen.  Je hebt dan meteen een schadeclaim van hier tot Tokio van het Schumacher-kamp aan je broek.

Maar dat we al zolang niets horen of zien betekent denk ik niet veel goeds.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Hamilton#44

Citaat van: Miguel op 15 december 2015 - 12:11:48
Gaan geruchten de ronde dat Schumacher afgelopen maart al zou zijn overleden maar dat de familie dit stilhoudt om financiële redenen.

Welke financiële redenen dan? Zijn prive ziekenhuis kost tonnen per week. Het argument spreekt de praktijk al tegen.  :)

Miguel

Peace out yo.

Arthur

Twee dingen; 1. Ik heb absoluut geen behoefte een dergelijke foto te willen zien, en al helemaal niet uit nieuwsgierigheid. 2. Het gerucht dat hij inmiddels overleden zou zijn en vanwege financiële redenen geheim gehouden zou zijn door de familie beschouw ik als ziekelijke onzin. Alleen al uit respect en liefde voor de persoon doe je zoiets niet. Kan er bij mij niet in. Gestoord om zo'n gerucht de wereld in te slingeren.

Nogmaals, geen foto maar een teken van herstel!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Miguel op 16 december 2015 - 20:35:11
Merchandising, hoofdzakelijk.


Ayrton is alweer 21 jaar geleden verongelukt, maar qua merchandising loopt alles nog steeds goed voor de familie Senna, hoor!

SDG

Citaat van: Franky R. op 16 december 2015 - 23:07:19
Ayrton is alweer 21 jaar geleden verongelukt, maar qua merchandising loopt alles nog steeds goed voor de familie Senna, hoor!

Zoals Jan Segers in 'Senna - De rechtervoet van God' ooit schreef: 'Er is één ding dat nog populairder is dan levende legendes, namelijk dode legendes.'

Miguel

Of stervende legendes.

Je hoeft mij ook niet te overtuigen, ik schrijf alleen maar wat ik gehoord heb.
Peace out yo.

Hamilton#44

Denk je dat het uitmaakt of hij nu dood, ziek of levend is? Ik betwijfel dat.  :)

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 15 december 2015 - 12:17:15
Ik denk dat niemand die foto wil plaatsen.  Je hebt dan meteen een schadeclaim van hier tot Tokio van het Schumacher-kamp aan je broek.

Die gok zou ik wel aandurven als journalist. Denk dat de foto ruim het dubbele oplevert. Juist omdat Schumacher achter slot en grendel wordt gehouden. Bovendien is fotograferen ook geen misdaad.

CitaatMaar dat we al zolang niets horen of zien betekent denk ik niet veel goeds.

Die indruk heb ik ook. En zo niet jammer dan. De familie Schumacher heeft besloten de wereld niet te informeren wat ruimte geeft tot speculeren.