''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Perton

54 vond ik nog wel te verklaren, zijn spiermassa verdwijnt natuurlijk, en zijn voeding zal ook vrij vloeibaar zijn en vooral om energie draaien (gok ik, als leek), maar 45 is wel extreem.

En 15 doktoren, allejezus. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen als ik zo'n vermogen had, maar dat vind ik zowaar ook een beetje schokkend.

Wings

Ergste vind ik niet alleen de 45 kilo's maar dat hij nog geen besef heeft wat om hem heen gebeurd en ook niet kan communiceren. Als dat waar is vind ik het bizar en mensonwaardig.

Mickey

Ik word er ronduit verdrietig van als ik dit lees. Manmanman wat was ik fan van deze man.

Arthur

Citaat van: Mickey op 26 september 2015 - 19:25:34
Ik word er ronduit verdrietig van als ik dit lees. Manmanman wat was ik fan van deze man.

Ik kan je een hand geven :'( :'( :'(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ik niet, maar dit is wel in en in triest. Groot sportman. Vreselijke lijdensweg.

Arthur

Ja, zoiets gun je niemand. Inderdaad in en in triest. Afwachten maar weer hoe het verder verloopt.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

janke

Citaat van: Arthur op 26 september 2015 - 20:35:02
Ja, zoiets gun je niemand. Inderdaad in en in triest. Afwachten maar weer hoe het verder verloopt.

Zijn dood, en dat is toch niet onrealistisch?? Triest, kan er niets anders van maken. Vond ik ook van Bob Wollek en Regga. De ene wordt aangereden op de fiets, en de ander laat zijn leven bij een autoongeluk. Ook triest, had een brok in mijn keel toen ik het las. Was groot fan van beide.
Some things are too important to be left in the past.

Arthur

Ik blijf hopen [tegen beter weten in] ook al weet ik dat het er heel somber uit ziet. zolang er nog leven is blijf ik hopen en dat andere wil ik nog niet aan. Ik wil er gewoon niet aan denken hoe het mogelijk af zal lopen.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

janke

Hopen is mooi. Maar dat is ook alles.
Some things are too important to be left in the past.

Arthur

En het blijft een vechter dus blijf ik hopen.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Citaat van: Wings op 26 september 2015 - 19:04:22
Ergste vind ik niet alleen de 45 kilo's maar dat hij nog geen besef heeft wat om hem heen gebeurd en ook niet kan communiceren. Als dat waar is vind ik het bizar en mensonwaardig.
Of nog erger, wel beseffen wat er om je heen gebeurt, maar niet weten hoe of wat je moet doen. Of niet kan reageren. Ik weet niet wat hij allemaal wel kan of niet en of hij iets kan communiceren, maar dit lijkt me helaas een verloren zaak.

Hamilton#44

Wel grappig dat negatieve berichtgeving altijd meteen voor waar word aangenomen zonder ook maar iets van de bron te weten.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Hamilton#44 op 28 september 2015 - 11:10:19
Wel grappig dat negatieve berichtgeving altijd meteen voor waar word aangenomen zonder ook maar iets van de bron te weten.

Kijk even  op google : 

https://www.google.nl/search?client=ubuntu&channel=fs&q=michael+schumacher+45kg&ie=utf-8&oe=utf-8&gfe_rd=cr&ei=gwgJVvm5NYGM-wa5oKuQBg

Groet,

C.G. de Beaufort




NielsD

Citaat van: C.G. de Beaufort op 28 september 2015 - 11:31:45
Citaat van: Hamilton#44 op 28 september 2015 - 11:10:19
Wel grappig dat negatieve berichtgeving altijd meteen voor waar word aangenomen zonder ook maar iets van de bron te weten.

Kijk even  op google : 

https://www.google.nl/search?client=ubuntu&channel=fs&q=michael+schumacher+45kg&ie=utf-8&oe=utf-8&gfe_rd=cr&ei=gwgJVvm5NYGM-wa5oKuQBg

Groet,

C.G. de Beaufort

Allemaal nietszeggende namen, die elkaar vooral napraten...
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Hamilton#44

Gebracht door de Daily Express:

"Al sinds de oprichting richt de krant zich naast politiek, algemeen en economisch nieuws vooral op sport, roddel, seksgerelateerde schandalen, de "sterren", vrouwenzaken als mode en stijl. Er verschijnen er ook veel sensationele verhalen over verkeersongelukken en morbide moorden en verkrachtingen met veel zwaar getroffen slachtoffers. Veel van deze artikelen worden verduidelijkt met bloederige foto's van de slachtoffers en exclusieve interviews met hen of hun familie. De krant wordt over het algemeen genoemd en erkend als boulevardblad,"


Wikipedia.nl

Kwaliteitsblaadje dus zo te lezen.