''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Kan merken dat het dinsdag is vandaag.

Tuesday

Citaat van: Perton op 26 mei 2015 - 15:25:49
Ja. Maar zin 2 was eigenlijk de essentie van mijn post. Good ol' Tuesday in actie. Anderen verwijten wat ie zelf ook doet.
tja, ik zie nogal wat verschillen, bv qua intentie.

Tuesday

Citaat van: Jehoentelaar op 26 mei 2015 - 15:29:59
Kan merken dat het dinsdag is vandaag.
och, heb je hem ook weer met zn flauwe opmerkingen. Komt Rho zo ook langs?

Perton

Citaat van: Tuesday op 26 mei 2015 - 15:32:10
Citaat van: Perton op 26 mei 2015 - 15:25:49
Ja. Maar zin 2 was eigenlijk de essentie van mijn post. Good ol' Tuesday in actie. Anderen verwijten wat ie zelf ook doet.
tja, ik zie nogal wat verschillen, bv qua intentie.
Ik niet. Mijn intentie was constructieve kritiek voortbouwend op posts van andere mensen. Kritiek die ik al heb teruggenomen, omdat mijn informatie niet klopte.

Jehoentelaar

Citaat van: Tuesday op 26 mei 2015 - 15:34:25
Citaat van: Jehoentelaar op 26 mei 2015 - 15:29:59
Kan merken dat het dinsdag is vandaag.
och, heb je hem ook weer met zn flauwe opmerkingen. Komt Rho zo ook langs?

Oja, die conspiracy van je. Wiens dubbelganger was dat nog eens?

Tuesday

Citaat van: Jehoentelaar op 26 mei 2015 - 15:39:39
Citaat van: Tuesday op 26 mei 2015 - 15:34:25
Citaat van: Jehoentelaar op 26 mei 2015 - 15:29:59
Kan merken dat het dinsdag is vandaag.
och, heb je hem ook weer met zn flauwe opmerkingen. Komt Rho zo ook langs?

Oja, die conspiracy van je. Wiens dubbelganger was dat nog eens?
niet van jou iig, dus jij kunt niet weten of het een conspiracy is.

Jehoentelaar

Nou ik kan me toch een dolkomische discussie herinneren in een ander topic daarover.

Edwin90

Heren, zullen we het bij het topic onderwerp houden??

Hamilton#44

Citaat van: Perton op 26 mei 2015 - 13:27:41
Ik vind het wel een beetje raar dat je een persbericht de wereld instuurt met "Oja het gaat wel oké gezien de omstandigheden, kusje doei."

Dat doen ze niet omdat hij dan steeds weer in de media komt en dat willen ze juist niet. Schumacher is wereldwijd zo bekend dat ook al laat ie een spreekwoordelijk scheet het de volgende dat in de kranten staat. Dus de enige manier om hem uit de media te houden is een media blackout. Zie ook dit topic, het was al helemaal weg en er staat 1 klein dingetjes in de media en er word weer in gepost.

CitaatDetails hoeven wat dat betreft inderdaad niet, zijn ze niet toe verplicht, maar, net zoals zoveel andere berichten uit het verleden, roept het meer vraagtekens op dan dat het duidelijkheid verschaft.

Er is een herstel bezig wat heel erg langzaam gaat en sowieso jaren zal duren. Of hij volledig hersteld is niet te zeggen op dit moment. Wat wil je verder weten?

CitaatNu doe ik niet zo mee met de complottheorieën, maar op bijvoorbeeld Autosport waren er wel mensen die het heel erg toevallig vonden dat Kehm met dit bericht kwam in dezelfde periode dat een deels door Schumacher luxe horloge (229.500 dollar, ik maak geen grapje) op de markt is gebracht. Daar mag ieder het zijne van denken.

Kom op zeg, bedoel je dit serieus?  ::)

Perton

Nee, ik zeg namelijk dat ik niet meedoe met de complottheorieën. Ik geloof dat dus inderdaad niet serieus. Maar het was een verhaal dat rondging, dus ik wilde het wel met mijn medeforummers delen.

Maar op je vraag wat ik verder wil weten: Geen vaag gedoe van "Het gaat gezien de omstandigheden goed." Dat is echt iets waar je helemaal niks mee kan. Zeg dan niks. Blijkbaar was het dus een persconferentie ipv een persbericht, maar dan moet je als zo'n vraag wordt gesteld ook zeggen: "Jullie weten als media dat we hier niks over willen zeggen, dat doen we nu ook niet." Door wel antwoord te geven, creëert Kehm juist die media-aandacht, en dat weet ze dondersgoed. Het is geen domme vrouw. Dit heeft ze gewoon niet handig aangepakt. Als je geen media-aandacht wil, moet je de media ook geen voer geven.

Mickey

Zou zij zich op een of andere manier verplicht gevoeld hebben, omdat er ongeveer gelijktijdig een update naar buiten gebracht werd over Bianchi?

Perton

Daar heb ik niet aan gedacht. Het zou misschien kunnen, al denk ik van niet.

Tuesday

Citaat van: Perton op 28 mei 2015 - 12:44:21
Nee, ik zeg namelijk dat ik niet meedoe met de complottheorieën. Ik geloof dat dus inderdaad niet serieus. Maar het was een verhaal dat rondging, dus ik wilde het wel met mijn medeforummers delen.
je zegt 'Nu doe ik niet zo mee met de complottheorieën, maar....'
met de hele post wek je toch echt wel de indruk dat je het op zn minst wel wat verdacht vind. Zeker omdat je al wel vaker hebt laten doorschemeren geen hoge pet op te hebben van Kehm. Tja, ik kan het mishebben, maar we zijn niet helemaal gek hier hoor.

Perton

#1438
Blijkbaar ben jij dan toch wel een beetje gek. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Kehm zo laag zou zinken om misbruik te maken van de situatie, ondanks de lage pet die ik opheb. Ik geloof dus namelijk oprecht niet dat dat heeft meegespeeld. Maar je moet je geloven wat je zelf wilt.

Maargoed, we kunnen nu heel moeilijk doen over wat ik gezegd heb en dat jij, zoals typisch Tuesday-gedrag, beter denkt te weten dan wat daarmee is bedoeld. Of we kunnen naar Edwin luisteren en het nu ontopic houden. Je weet de PM-knop te vinden als je nog iets wilt zeggen hierover.

Tuesday

Citaat van: Perton op 28 mei 2015 - 13:38:46
Blijkbaar ben jij dan toch wel een beetje gek. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Kehm zo laag zou zinken om misbruik te maken van de situatie, ondanks de lage pet die ik opheb. Ik geloof dus namelijk oprecht niet dat dat heeft meegespeeld. Maar je moet je geloven wat je zelf wilt.
dat doe ik ook. Nogmaals, we zijn niet gek hier. Alleen het feit dat je het post zegt al een hele hoop. Het ligt er wel erg dik bovenop allemaal.

Citaat van: Perton op 28 mei 2015 - 13:38:46
Maargoed, we kunnen nu heel moeilijk doen over wat ik gezegd heb en dat jij, zoals typisch Tuesday-gedrag, beter denkt te weten dan wat daarmee is bedoeld. Of we kunnen naar Edwin luisteren en het nu ontopic houden. Je weet de PM-knop te vinden als je nog iets wilt zeggen hierover.
pm'en met jou heb ik niet echt goede ervaringen mee en bovendien heb je mij verboden om jou ooit nog een pm te sturen. Maar keurig een wit voetje gehaald bij de redactie hoor.