''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

0634

Schandalig? Je kan ervan balen, maar schandalig? Mwah.

Kootje

Hoewel schandalig 'n iets te groot woord is, ben ik het hier zowaar weer eens met Wings eens. Naar de miljoenen fans, die hem jarenlang gesteund en soms zelfs verafgood hebben, had ik iets meer openheid van zaken wel op z'n plaats gevonden.

0634

Naja iets meer duidelijkheid mag onderhand wel eens maar het handelen van de familie nou als schandalig neer te zetten... ga er zelf maar aanstaan.

Kootje

Daarom dat schandalig ook 'n te groot woord is, maar ik zou wel opener zijn. Dat wil niet direct zeggen dat ik tot in het uiterste detail zou treden, of wekelijkse persconferenties zou geven, maar ik zou wel melden wat die zogenaamde verbetering precies inhoud en het niet af doen met 'n nietszeggende in het licht van zijn verwondingen boekt hij vooruitgang. Allemaal leuk en aardig, maar de fans willen weten wat voor vooruitgang. Kan hij praten, kan hij zich weer deels bewegen, komt z'n geheugen weer terug etc. etc. Gewoon iets meer info als dit zou wenselijk zijn en ik vind dat z'n fans daar recht op hebben ook.

0634

Recht weet ik niet, verder kan ik me daar onderhand wel in vinden, gezien de 1,5 jaar dat het inmiddels geleden is.

Wings


lieven

Idd.
Ze moeten niet in detail gaan maar dankzij al deze fans kunnen ze hem wel thuis verzorgen met top dokters en begeleiding.

Hamilton#44

Denk niet dat een bekend persoon verplicht is medische gegevens openbaar te maken.
De familie wil geen toestanden met hordes fans voor deur als er weer een update is geweest dus brengen ze dan maar niets naar buiten.

Perton

Tsja mijn mening over hoe er in het verleden is gehandeld is bekend, maar / dus wat ik nu ga schrijven staat daar redelijk los van.

Ik vind het wel een beetje raar dat je een persbericht de wereld instuurt met "Oja het gaat wel oké gezien de omstandigheden, kusje doei." Details hoeven wat dat betreft inderdaad niet, zijn ze niet toe verplicht, maar, net zoals zoveel andere berichten uit het verleden, roept het meer vraagtekens op dan dat het duidelijkheid verschaft. Dat zie je ook terug in dit topic.

Nu doe ik niet zo mee met de complottheorieën, maar op bijvoorbeeld Autosport waren er wel mensen die het heel erg toevallig vonden dat Kehm met dit bericht kwam in dezelfde periode dat een deels door Schumacher luxe horloge (229.500 dollar, ik maak geen grapje) op de markt is gebracht. Daar mag ieder het zijne van denken.

Tuesday

Citaat van: Perton op 26 mei 2015 - 13:27:41
Tsja mijn mening over hoe er in het verleden is gehandeld is bekend, maar / dus wat ik nu ga schrijven staat daar redelijk los van.

Ik vind het wel een beetje raar dat je een persbericht de wereld instuurt met "Oja het gaat wel oké gezien de omstandigheden, kusje doei." Details hoeven wat dat betreft inderdaad niet, zijn ze niet toe verplicht, maar, net zoals zoveel andere berichten uit het verleden, roept het meer vraagtekens op dan dat het duidelijkheid verschaft. Dat zie je ook terug in dit topic.

Nu doe ik niet zo mee met de complottheorieën, maar op bijvoorbeeld Autosport waren er wel mensen die het heel erg toevallig vonden dat Kehm met dit bericht kwam in dezelfde periode dat een deels door Schumacher luxe horloge (229.500 dollar, ik maak geen grapje) op de markt is gebracht. Daar mag ieder het zijne van denken.
het was geen persbericht, maar ze heeft die uitspraken juist gedaan tijdens de presentatie van dat nieuwe horloge. Je moet wel een beetje wakker blijven in je heksenjacht op Kehm;

http://f1today.net/nl/nieuws/202121/manager-situatie-schumacher-is-verbeterd
http://www.formel1.de/news/boulevard-sonstiges/2015-05-22/michael-schumachers-managerin-er-macht-fortschritte?

Perton

Het was geen heksenjacht, ik zei nog juist dat het er juist los van stond.

Ik volg het niet zo, omdat het me verder ook vrij weinig boeit en haalde mijn informatie van het Autosport-forum. Dat bleek dus onjuist te zijn of onjuist begrepen door mij. Overigens zei ik ook dat ik vrij weinig van de complottheorieën geloof, ik vermeldde het alleen.

Tuesday

Citaat van: Perton op 26 mei 2015 - 15:12:13
Het was geen heksenjacht, ik zei nog juist dat het er juist los van stond.

Ik volg het niet zo, omdat het me verder ook vrij weinig boeit en haalde mijn informatie van het Autosport-forum. Dat bleek dus onjuist te zijn of onjuist begrepen door mij. Overigens zei ik ook dat ik vrij weinig van de complottheorieën geloof, ik vermeldde het alleen.
als je het niet volgt dan snap ik eerlijk gezegd niet dat je hier wel wilt reageren en voer voor discussie aan probeert te leveren.

Perton

Tsja, dat dachten mensen ook van je IndyCar-posts. Blijkbaar heb jij een alleenrecht om te posten over dingen die je terloops volgt. Ik zal binnenkort wel met palmbladeren boven je hoofd staan wapperen nu de zomer langzaam aan begint.

Tuesday


Perton

Ja. Maar zin 2 was eigenlijk de essentie van mijn post. Good ol' Tuesday in actie. Anderen verwijten wat ie zelf ook doet.