''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Kootje op 27 februari 2015 - 11:27:47
Beste Tuesday,

Leg me eens uit waarom jouw flauwe grap (waar ik ook om kon lachen) en die van Jeroen (die ik dit keer iets minder geslaagd vond, ben beter van hem gewend) wel mogen, maar die van Miguel (wat ik persoonlijk de beste vd 3 grappen vond) niet.

Is het de timing? Hoezo? Wat was er mis met de timing? Jij en Jeroen grapten ook, dus blijkbaar is er tijd genoeg verstreken om het maken van grappen te rechtvaardigen.
Of is het de hardheid van de grap? Als dat 't is, waarom mag 'n "zachte" grap dan wel, maar is het voor "harde" grappen nog te vroeg? Ik zie dat iig niet, humor is humor en zwarte humor hoort daar gewoon bij. Sterker nog, miljoenen mensen hebben juist 'n voorliefde voor zwarte humor en zitten weer niet op flauwe grappen te wachten.
Is het 't gebrek aan originaliteit waar je je zo aan stoort? Ook dat is subjectief namelijk. Ik heb dat soort grappen nog niet eerder gehoord, dus voor mij was de grap wel degelkijk origineel. Daarbij hoeft 'n grap niet altijd origineel te zijn om grappig te wezen, deze zal daardoor slechts in amusementswaarde dalen. Neem bijvoorbeeld al de sitcoms die men op tv blijft herhalen. Blijkbaar blijft dat genoeg kijkers trekken, ook al word 'n serie zoals Friends ondertussen al voor de 20e keer herhaald.
Of is het misschien niet jouw soort humor? Dat kan natuurlijk ook. Dat heb ik met het Stel Jezelf Voor Topic waar er iedere keer weer iemand is die het grappig vind om reeds bestaande leden welkom te heten. Zie ik de humor echt niet van in. Maar om daar dan 'n issue van te gaan maken ....
Of is het iets anders? Please ... vertel het me, want ik snap echt niet wat nu je probleem is.

MVG,
Kootje
probleem is een groot woord. ik had in eerste instantie ook helemaal niet de behoefte om er op te reageren, maar de discussie ontstond nou eenmaal. Verder laat ik het bij wat ik al eerder gezegd hebt, lijkt me duidelijk zat en beantwoord volgens mij ook wel zo'n beetje alle vragen die jij stelt.

Miguel

Citaat van: Jehoentelaar op 27 februari 2015 - 13:36:10
Het leukste is eigenlijk dat we weer dik anderhalve pagina verder zijn omdat er een ethische discussie ontstaat om een grapje.
Sorry.
Peace out yo.

Jozef

Bild meldt een inbraak een paar dagen geleden in de kliniek van een behandelende arts van Schumacher. Het is niet duidelijk of medische gegevens van Schumacher echt het doelwit waren, omdat er naast een laptop ook geld en doktersvoorschriften gestolen zijn.

Kootje

Kan dus net zo goed toeval zijn geweest dat Schumi daar patiƫnt is.

Perton

Of ze jatten geld mee om de werkelijke buit te verdoezelen! [/conspiracy mode]

Kootje


0634

Of het zijn geheime Russische spionnen.

Jozef

Tja anderzijds, als je inbreekt om gegevens te stelen (die je natuurlijk wilt doorverkopen) en je ziet ondertussen geld liggen... dan zou je dom zijn om het niet mee te nemen. :P

In ieder geval geen toeval dat het dit ziekenhuis was lijkt me, volgens Bild staan ook Nico Rosberg en de Dalai Lama op de patiƫntenlijst van dezelfde dokter.

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/situatie_michael_schumacher_licht_verbeterd/

Er is weer wat nieuws. Maar het is weinig concreet.

Wel positief dat er vooruitgang wordt geboekt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

#1404
Zolang ze niet concreet zeggen wat die vooruitgang dan precies inhoud, kan ik hier dus echt niets mee en geloof ik er ook niet echt in. Gelukkig is de familie Bianchi opener en voor mijn gevoel eerlijker.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/325832/vader-bianchi-geen-verandering-in-toestand-jules/

gloudiesaurus

Precies, ik ook niet. Het is allemaal erg vaag. Kehm mag wel iets meer bekend maken vind ik  >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

"En dat zeg ik in de context van de ernst van zijn verwondingen."

Dit kan bij wijze van spreken betekenen dat ie lacht als je em kietelt, of weet ik veel wat. Zoals Kootje zegt, je kan hier vrij weinig mee. Maar goed, als de familie hier blij mee is, dan is dat het belangrijkste.

0634

De familie van Bianchi is onderhand zo aan het praten dat ik denk dat dat niet lang meer zal duren.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 23 mei 2015 - 02:13:08
De familie van Bianchi is onderhand zo aan het praten dat ik denk dat dat niet lang meer zal duren.

Zo'n idee heb ik ook ja.

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 22 mei 2015 - 23:04:43
Precies, ik ook niet. Het is allemaal erg vaag. Kehm mag wel iets meer bekend maken vind ik  >:(

Schandalig dat men geen openheid van zaken geeft. Dat hoeft echt niet op detailniveau maar een korte update over zijn situatie zou de familie sieren. Waar ikzelf benieuwd naar ben is of hij kan communiceren met zijn vrouw en kinderen. En dan bedoel ik niet een teken maar echt een gesprek kan voeren.