''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Hamilton#44

Citaat van: Kootje op 14 januari 2015 - 18:58:36
Citaat van: Hamilton#44 op 14 januari 2015 - 16:49:02
Dat is een vreemde redenering, dus je moet je plasma tv maar voor de deur klaar zetten als er een inbreker komt want anders mag hij je raam/deur slopen?  ???

Dat zeg ik niet, zie ook Perton's reactie.

Indirect zeg je dat wel.  :)

Je suggereert dat men door de gegevens prijs te geven had kunnen voorkomen dat er inbreuk op de privacy werd gepleegd.
Dat is net zoiets als een cyaankali pil nemen tegen hoofdpijn.


Citaat van: Kootje op 14 januari 2015 - 16:30:24
Of het 't voorkomen had kan ik nooit met 100% zekerheid zeggen natuurlijk, maar dat de kans op dit soort acties kleiner was geweest, dat weet ik wel 100% zeker ja.

Denk je dat? Lijkt mij wel kort door de bocht.

Fietser

#1366
Dat is net zoiets als een cyaankali pil nemen tegen hoofdpijn, schreef Hamilton.

Echter, bij sommige soorten hoofdpijn zou je maar wat graag een cyaankalipil willen slikken...

Een terzijde, want voor het overige neem ik geen deel aan deze discussie.

Hamilton#44

Wat ik wil aangeven is dat de 'oplossing' in dat geval veel erger is dan het probleem.

Hamilton#44

Ik las ergens dat Schumachers tuin extra word beveiligd? Waarom is dat? Inbraakgevaar weer?

Kootje

Paparazzi buiten de deur houden. :-\

Ik kan me zo voorstellen dat er steeds meer "journalisten" zelf maar op onderzoek gaan nu de familie niets naar buiten brengt.

Perton

Wat ontzettend treurig dat er in zo'n situatie extra beveiliging in moet worden gezet.

Tuesday

Citaat van: Hamilton#44 op 25 februari 2015 - 13:58:07
Ik las ergens dat Schumachers tuin extra word beveiligd? Waarom is dat? Inbraakgevaar weer?
misschien omdat de lente er aan komt? dan is zo'n tuin vele malen aantrekkelijker natuurlijk.

0634

Misschien ontsnappen de katten steeds. Je weet het niet.

Miguel

Woord op straat is dat Schumacher een gevaar vormt in zijn rolstoel. Hij zou steeds tegen mensen aan willen rijden, vandaar de beveiliging.
Peace out yo.

NielsD

Citaat van: Miguel op 26 februari 2015 - 12:45:27
Woord op straat is dat Schumacher een gevaar vormt in zijn rolstoel. Hij zou steeds tegen mensen aan willen rijden, vandaar de beveiliging.

Dude.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: Miguel op 26 februari 2015 - 12:45:27
Woord op straat is dat Schumacher een gevaar vormt in zijn rolstoel. Hij zou steeds tegen mensen aan willen rijden, vandaar de beveiliging.

Niet grappig!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Eigenlijk wel vond ik, gezien Schumacher zijn verleden. Maar smaken verschillen.

FolkertE

Het super grappig, maar ik moest wel even lachen. En dit soort grapjes moeten kunnen in mijn ogen. Nog steeds treurig voor Schumacher en zijn familie, maar het is meer dan een jaar geleden.

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

FolkertE

Citaat van: NielsD op 26 februari 2015 - 21:58:06
Citaat van: FolkertE op 26 februari 2015 - 21:50:08
maar het is meer dan een jaar geleden.

Is toch geen vrijbrief? ???
Nou ja, het is niet als of er respectloos mee word om gegaan. Ik vind het de kracht van "vrijheid van meningsuiting" om dingen te mogen zeggen, zonder echt respectloos te zijn. Ik denk dat niemand hier ook maar 1 respectloos woord zal uiten over Schumacher.
En geloof mij, ik zit zelf in een behoorlijk gelijkwaardige situatie en als iemand een goed bedoeld grapje wilt maken zal ik dat zeker ook waarderen.

Persoonlijk vind ik grappen met betrekking tot dit soort gelegenheden totaal niet onbeschoft. Zolang het als grapje is bedoelt en niet is bedoelt om mensen te vernederen.