''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

0634

Wat Niels zegt: vlgns Bild zijn berichten niet waar.

Kootje

Tsja .... alsof Bild het altijd bij het rechte eind heeft. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat ze geen gelijk hebben, slechts dat ik niet meer weet wie ik nu wel of niet moet geloven.

Arthur

Afwachten maar weer op volgend 'nieuws'....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Citaat van: Kootje op 12 oktober 2014 - 11:43:08
Tsja .... alsof Bild het altijd bij het rechte eind heeft. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat ze geen gelijk hebben, slechts dat ik niet meer weet wie ik nu wel of niet moet geloven.
Volgens mij in het algemeen wel qua Duitse coureurs, al moet ik bekennen dat ik niet goed weet of ze het qua medische toestand van Schumacher vaak bij het rechte eind hadden of niet, het afgelopen jaar.


KVDracer

Citaat van: Wings op 12 oktober 2014 - 07:41:19
Citaat van: Sabai op 12 oktober 2014 - 00:12:01
http://www.ad.nl/ad/nl/14988/Ongeval-Michael-Schumacher/article/detail/3766696/2014/10/11/Zoon-Schumi-Hij-ontwaakt-langzaam-heel-erg-langzaam.dhtml


Opvallend dat zijn zoon zegt dat juist de bevestiging van de go pro camera op de helm van Shumacher het letsel veroorzaakt heeft.

Nog opvallender dat hij nog steeds niet is ontwaakt. Ik vraag me dan ook af hoe mensen de progress vaststellen. Naar mijn weten (let wel: ik ben geen arts en heb er de ballen verstand van) wordt het pas meetbaar op het moment dat hij uit de comateuze toestand is en de hersens actief zijn. Hoewel ik wel erbij moet zeggen dat ze bij een neef van me vrij snel doorhadden dat zijn hersens ernstig beschadigd waren, zonder dat hij volledig ontwaakt waren. Maar dat was ook overduidelijk.

Wat bedoelen ze met ontwaken? Mss is hij al eerder bij bewustzijn geweest, maar was dit mss een paar seconden, minuten. En wordt er nu bedoeld dat hij echt bij bewustzijn is en wat meer kan communiceren.

Maar er worden ook veel onwaarheden en speculaties geschreven.

0634

Citaat van: Kootje op 12 oktober 2014 - 11:43:08
Tsja .... alsof Bild het altijd bij het rechte eind heeft. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat ze geen gelijk hebben, slechts dat ik niet meer weet wie ik nu wel of niet moet geloven.

Over Duitse autosport? Wel heel vaak ja. Bild heeft misschien een beroerde reputatie, maar als het gaat om Duitse autosport is er weinig op aan te merken.

Hamilton#44

Die Mick lijkt wel verdacht veel op Ralf..  ;) ;D

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Hamilton#44 op 13 oktober 2014 - 15:53:17
Die Mick lijkt wel verdacht veel op Ralf..  ;) ;D


All in the family... :D


En ach, naar mate Ralf afvalt en ouder wordt begint hij meer en meer op zijn oudere broer te lijken...Vind ik dan.

Kootje

Vond die twee (Ralf en Michael) altijd al sprekend op elkaar lijken, de een oogde alleen wat minder arrogant dan de ander. Vreemd genoeg bleek de arrogantst ogende dat juist niet te zijn en de ander juist wel. Maar goed ... ik vind het dus niets raars aan dat Mick op Ralf lijkt, had niet anders verwacht eigenlijk.

Arthur

Back on topic; afwachten weer op ECHT nieuws...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Hamilton#44

Denk dat we nooit officieel nieuws meer krijgen, tenzij hij zover hersteld dat hij zelf respectvol een statement kan maken.

Arthur

Natuurlijk krijgen we [eens] nog officieel nieuws. Maar nieuws om nieuws heeft geen zin... Afwachten dus!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Hamilton#44


Wings

Is die arts een officiƫle bron? Door het management wordt niks/weinig bevestigd/ontkend.