''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Arthur

Tja, wat moet je hier nu weer over zeggen.... :-\ Sad but true?

KEEP ON FIGTHING MICHAEL....!!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Enzo

Mooi interview van Schumacher die alleen op SKY werd uitgezonden.



Arthur

Prachtig maar geeft ook weer aan hoe snel het allemaal anders kan gaan :'(

Bedankt Enzo voor de link!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Hamilton#44


Maikel0230

Prachtig interview

Toont nog maar eens aan wat MSC als mens geleerd heeft van zijn tijd bij Mercedes. Ik had hem echter een fijnere pensioentijd toegewenst.

#keepFightingMichael

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: Enzo op 13 augustus 2014 - 12:46:53
Mooi interview van Schumacher die alleen op SKY werd uitgezonden.


Straks even op het gemak kijken. Mijn vrouw praat de hele tijd tussendoor. :D

Breaktest

Citaat van: Enzo op 13 augustus 2014 - 12:46:53
Mooi interview van Schumacher die alleen op SKY werd uitgezonden.

Interessant interview, maar wat een godvergeten kutmuziek de hele tijd op de achtergrond. De makers vinden het zeker niet boeiend genoeg.

Breaktest

#1117
Citaat van: Wings op 26 juli 2014 - 07:50:15
Citaat van: Jeroen op 25 juli 2014 - 16:46:56
Iemand nog interesse? ;)

CitaatDe Duitse krant Bild laat weten dat de Schumachers hun privéjet willen verkopen. De reden daarvan is de gezondheidssituatie van de zevenvoudige wereldkampioen Formule 1, die momenteel herstelt van een schedeltrauma na een skiongeval 207 dagen geleden in de Franse Alpen.

Volgens Bild moet de verkoop van de 'Falcon 2000EX', die de initialen van Michael Schumacher draagt, zo'n 20 miljoen euro opbrengen. Het toestel, dat plaatsbiedt aan acht passagiers en een snelheid haalt van 920 km/u, staat nu al geruime tijd in een loods. De voorbije jaren bracht Schumacher jaarlijks zo'n 300 à 400 uur door in zijn vliegtuig.
http://www.ad.nl/ad/nl/1020/Formule-1/article/detail/3699707/2014/07/25/Te-koop-de-privejet-van-Michael-Schumacher.dhtml

De vraagprijs vind ik aan de hoge kant. Indien deze 2.5 lager zou zijn geweest had ik in gesprek willen gaan. Maar voor 20? Nee. Dat is mij een toefje te extreem.
Nou dat komt goed uit. Because you my friend, I make you a special price. Hier gaan ze weg voor gemiddeld 15,5 mln. De overblijvende twee mln zullen we maar als commissie beschouwen. En aangezien dit toestel gepositioneerd is in de 'T kan niet op klasse, krijgt u wel twee raampjes per persoon toebedeeld.
http://www.globalair.com/aircraft_for_sale/Business_Jet_Aircraft/Dassault_Falcon_Jet/Falcon__2000EX_EASy.html

SDG

Even er aan herinneren dat het vandaag dag op dag tien jaar geleden is dat Michael Schumacher in Spa zijn zevende en laatste wereldtitel veroverde.

NielsD

Je hoort geen klap meer over hem, slechte zaak. Ik wil wel weten of hij ergens vooruitgang in heeft geboekt, of waar hij nu mee bezig is.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Het is oud nieuws dat ze hem zo stil mogelijk laten revalideren. Gevolg is dat er weinig berichten binnenkomen.

Perton

Waar die mee bezig is, lullig gezegd, is een beetje in een bed liggen in Lausanne. Meer zal het niet zijn lijkt me. Als die alweer aan het leren lopen was, hadden we dat officieel dan wel onofficieel gehoord, vermoed ik.

Kootje

Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze weleens, maar ik ben bang dat dat hier niet opgaat. Anderzijds is het natuurlijk ook zo dat als hij al aan de betere hand is, dit met zulke kleine stapjes gepaard gaat dat het nauwelijks nut heeft om dit als nieuws te brengen. Laatste nieuws was dat hij kon communiceren door met z'n ogen te knipperen. Dus even heel lullig en bot gezegd, maar wat heeft het voor zin om te lezen dat hij nu bijvoorbeeld ook z'n neusvleugels kan bewegen?

Arthur

Citaat van: NielsD op 29 augustus 2014 - 20:34:01
Je hoort geen klap meer over hem, slechte zaak. Ik wil wel weten of hij ergens vooruitgang in heeft geboekt, of waar hij nu mee bezig is.

Nog maar een keer... Na zo'n ongeluk en in deze situatie mag je [helaas] geen spoedig herstel verwachten. Niemand [denk ik] weet of en in hoeverre hij zal herstellen. Dit gaat enorm veel tijd kosten en dan nog blijft de vraag hoe het gaat verlopen. Het is onredelijk te verwachten dat ze iedere maand een update doen van zijn actuele situatie. Ook ik hoop op snel positief nieuws en Michael is vaak in mijn gedachten maar ik leg mij neer bij de situatie en hoop dat hij stiekem beter herstelt dan wij allen verwachten.

Keep On Fighting Michael!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Laten we het hopen. Geen nieuws is niet altijd goed nieuws.....