''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Fabian

Het gaat beter met Michael lees ik op verschillende sites. Nu is dat gezien zijn situatie niet heel moeilijk. Ieder klein stapje is er een...

gloudiesaurus

Jep zijn vrouw schijnt dat op een paardenevenement in Zwitserland gezegd te hebben. Al is nog wel vaag hoe zijn situatie nu precies is. Maar goed om te horen dat hij langzaam vooruit gaat.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Hamilton#44

Het zou toch een verhaal zijn als ie weer grotendeels de oude word.  :o :)

Arthur

Citaat van: Hamilton#44 op 14 juli 2014 - 11:48:26
Het zou toch een verhaal zijn als ie weer grotendeels de oude word.  :o :)

Wie weet ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Hamilton#44

Hartstein heeft alweer gereageerd dat het nooit goed kan zijn met Schumacher en dan het samengevat allemaal onzin is dat hij aan de beterende hand zou zijn.

De man heeft echt zijn eigen graf gegraven en probeert nu wanhopig zijn gelijk te halen.  ::)

Matthijs

Citaat van: Hamilton#44 op 15 juli 2014 - 11:09:40
Hartstein heeft alweer gereageerd dat het nooit goed kan zijn met Schumacher en dan het samengevat allemaal onzin is dat hij aan de beterende hand zou zijn.

De man heeft echt zijn eigen graf gegraven en probeert nu wanhopig zijn gelijk te halen.  ::)
Of hij heeft gewoon gelijk. Maar het zou hem sieren om wat meer op de achtergrond te blijven. Hij is immers geen woordvoerder van de familie Schumacher of het ziekenhuis.

Hamilton#44

Hij is allerlei dingen gaan roepen op basis van ´informatie´ van derden.

Franky R.

Citaat van: Hamilton#44 op 15 juli 2014 - 17:00:05
Hij is allerlei dingen gaan roepen op basis van ´informatie´ van derden.


Zou het? Hartstein is arts...dus hij roept niet zomaar wat, maar schrijft vanuit zijn medische kennis. Jij schuift dus ook de mening van je huisarts terzijde als je er niet mee eens bent?  ???


Ja, Hartstein zou zich wat meer op de achtergrond mogen houden...maar om die man nu te 'verbieden' om zijn mening te geven...

Jozef

Citaat van: Hamilton#44 op 15 juli 2014 - 17:00:05
Hij is allerlei dingen gaan roepen op basis van ´informatie´ van derden.

Hoezo zijn Sabine Kehm en Corinna Schumacher ineens derden? ???

Arthur

Citaat van: Franky R. op 15 juli 2014 - 17:31:25
Citaat van: Hamilton#44 op 15 juli 2014 - 17:00:05
Hij is allerlei dingen gaan roepen op basis van ´informatie´ van derden.


Zou het? Hartstein is arts...dus hij roept niet zomaar wat, maar schrijft vanuit zijn medische kennis. Jij schuift dus ook de mening van je huisarts terzijde als je er niet mee eens bent?  ???


Ja, Hartstein zou zich wat meer op de achtergrond mogen houden...maar om die man nu te 'verbieden' om zijn mening te geven...

Eens Franky. Maar ook ik vind zijn uitspraken bedenkelijk als je geen informatie uit eerste hand hebt. En als Corinna zegt dat hij aan de beterende hand is, wie is dan Hartstein om iets totaal anders te gaan roepen? Tekort aan media-aandacht wellicht....???
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Waar doet ie dat dan eigenlijk? Op zijn Blog en Twitter zie ik niks, of ik kijk verkeerd.

Hamilton#44

stond op de officiele formule 1 site dacht ik als ik het goed heb.

Hartstien kan dan wel dokter zijn, hij weet net zoveel als wij over de toestand van Schumacher. Dus waarom hij die dingen over schumacher allemaal zou weten weet ik niet.

je been breken kan ook verschillen van een scheurtje in het bot tot een volledig verbrijzeld been.

Arthur

Citaat van: Hamilton#44 op 16 juli 2014 - 16:53:33
stond op de officiele formule 1 site dacht ik als ik het goed heb.

Hartstien kan dan wel dokter zijn, hij weet net zoveel als wij over de toestand van Schumacher. Dus waarom hij die dingen over schumacher allemaal zou weten weet ik niet.

je been breken kan ook verschillen van een scheurtje in het bot tot een volledig verbrijzeld been.

Het gaat juist om de informatie die je tot je beschikking hebt. Hartstein kan zich niet anders baseren op aannames en dat is vaak trickie! In mijn vakgebied is dat inmiddels out of case!!!
Beter kan Hartstein dus pas op de plaats maken dan een harde uitspraak te doen...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Krijg de indruk dat Hartstein ook wel heel graag in het middelpunt van de belangstelling staat.
Hij liet eerder weten niet meer over Schumacher te schrijven... maar hij gaat nu vrolijk door.

Ik vind dat altijd gevaarlijk als je info alleen uit de media haalt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Lees net op RTLGP dat Schumi communiceert met z'n ogen en men hem nu klaarstoomt om met z'n mond 'n rolstoel te besturen.