''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Oeps, verkeerd gelezen. Excusez-moi.


Franky R.

Ik vind het een combinatie...ze kon weer lachen én ze sprak met een journo over een positieve ontwikkeling rond Michael.

Perton

Citaat van: Hamilton#44 op 10 juli 2014 - 15:07:22
nu wil je grappig doen maar je vergelijking raakt kant nog wel.

Jij bent geen publiek persoon in de schijnwerpers. Zij was bij een event waar media aanwezig was dus dan let je echt wel een beetje op wat je doet.  :-X
Heb je het tegen mij of Miguel? Ik bedoel namelijk niks grappig in dit topic, eigenlijk.

Arthur

Citaat van: Jozef op 10 juli 2014 - 02:58:11
Ze zegt anderzijds ook gewoon niks. "Het gaat de goede kant uit", tja, dat hangt er maar vanaf wat je referentiepunt is. Ten opzichte van 30 december 2013 zal het nu best de goede kant uit gegaan zijn, maar wil dat zeggen dat Schumacher al een keer ook maar één woord heeft gesproken? Ik neig ernaar te denken van niet. :(

Ik wil niet lullig doen hoor, maar als het over je meest dierbare gaat neem ik aan dat het ECHT oprecht is en geen zinloos mediapraatje... Ik heb dus het idee dat zijn gesteldheid veel beter is dan als wij allemaal dachten. En dan wil ik natuurlijk niet zeggen dat hij de hond al weer uitlaat maar [denk ik, hoop ik] weer bij kennis is of -op welke wijze dan ook- weer kan communiceren. En ik mag hopen dat hij de uitslag van Duitsland tegen Brazilie heeft mogen beseffen :)

KEEP ON FIGHTING MICHAEL...!!!!!!!!!!!!!!!

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Citaat van: Hamilton#44 op 10 juli 2014 - 15:08:42
Prive zal ze inderdaad wel een keer weer gelacht hebben inderdaad  ::)

Ik kan uit ervaring vertellen dat een lach en een traan zeer dicht bij elkaar liggen [familie onderling] in dit soort situaties. Naar de buitenwereld is die lach er dan zeker niet tenzij het positieve de boventoon voert. Daarom stemt het bericht over Corinna mij positief!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Hamilton#44

Citaat van: Perton op 10 juli 2014 - 18:11:16
Citaat van: Hamilton#44 op 10 juli 2014 - 15:07:22
nu wil je grappig doen maar je vergelijking raakt kant nog wel.

Jij bent geen publiek persoon in de schijnwerpers. Zij was bij een event waar media aanwezig was dus dan let je echt wel een beetje op wat je doet.  :-X
Heb je het tegen mij of Miguel? Ik bedoel namelijk niks grappig in dit topic, eigenlijk.

Je doet alsof ik zeg dat Corinna nooit meer mag lachen na Michaels ongeluk.   :(

Hamilton#44

Citaat van: Arthur op 10 juli 2014 - 18:54:00
Citaat van: Hamilton#44 op 10 juli 2014 - 15:08:42
Prive zal ze inderdaad wel een keer weer gelacht hebben inderdaad  ::)

Ik kan uit ervaring vertellen dat een lach en een traan zeer dicht bij elkaar liggen [familie onderling] in dit soort situaties. Naar de buitenwereld is die lach er dan zeker niet tenzij het positieve de boventoon voert. Daarom stemt het bericht over Corinna mij positief!

Precies, dat bedoel ik. En het was ook geen paparazzo ofzo die in de bosjes lagen maar gewoon een media ding.

Perton

Citaat van: Hamilton#44 op 11 juli 2014 - 10:42:34
Citaat van: Perton op 10 juli 2014 - 18:11:16
Citaat van: Hamilton#44 op 10 juli 2014 - 15:07:22
nu wil je grappig doen maar je vergelijking raakt kant nog wel.

Jij bent geen publiek persoon in de schijnwerpers. Zij was bij een event waar media aanwezig was dus dan let je echt wel een beetje op wat je doet.  :-X
Heb je het tegen mij of Miguel? Ik bedoel namelijk niks grappig in dit topic, eigenlijk.

Je doet alsof ik zeg dat Corinna nooit meer mag lachen na Michaels ongeluk.   :(
Dat doe ik helemaal niet. Integendeel juist, ik hoop dat ze elke dag kan lachen. Ik zeg alleen dat als men nu conclusies gaat verbinden aan het lachen van Corinna, ik dat niet zo goed snap. Ik ken namelijk meer mensen die in moeilijke, uitzichtloze situaties óók aan het lachen waren. Dus als men hier nu in het topic zegt: "Corinna lachte in het openbaar DUS het gaat de laatste tijd heel goed met Schumacher", daar ga ik niet in mee.

Hamilton#44

Als jij breeduit staat te lachen op een media event waarvan je weet dat de hele wereld het ziet dan kan je er absoluut vanuit gaan dat het goed gaat, anders doe je dat niet op dat moment.

Als ze nu op een terras zat en een paparazzo in de bosjes maakte een foto dan had je een punt.

Perton

Ok, maar de eerste keer dat je over de foto begon, had je het niet over een media-evenement, je zei alleen dat je een foto had gezien. Dus daar reageer ik dan op, op 'een foto'. Als het dan later 'plotseling' een media-evenement blijkt te zijn, kan ik daar ook niet veel aan doen. Al had ik je tussenliggende posts achteraf gezien wel wat beter kunnen lezen, dat geef ik toe. Geen idee wat voor media-evenement het verder was, dus voor de rest heb ik er geen mening over.

Franky R.

Citaat van: Perton op 11 juli 2014 - 17:33:38
Ok, maar de eerste keer dat je over de foto begon, had je het niet over een media-evenement, je zei alleen dat je een foto had gezien. Dus daar reageer ik dan op, op 'een foto'. Als het dan later 'plotseling' een media-evenement blijkt te zijn, kan ik daar ook niet veel aan doen. Al had ik je tussenliggende posts achteraf gezien wel wat beter kunnen lezen, dat geef ik toe. Geen idee wat voor media-evenement het verder was, dus voor de rest heb ik er geen mening over.


Paardrij-evenement :)

Perton

Dat lijkt mij geen media-evenement als ik eerlijk ben... bij een media-evenement denk ik aan iets als een première van een film ofzo. Dus Corinna zat ergens wat op de tribune en lachte op een gegeven moment, daar verscheen een foto van en nu is de conclusie dat daarom Schumacher flink verbeterd is? Of wat voor foto moet ik me er verder bij voorstellen. Of gaf ze een persconferentie waar ze lachend zat te vertellen dat het goed ging met Schumacher?

Ik bedoel deze post niet lullig, al kan die misschien zo overkomen. Ik ben gewoon benieuwd wat de context van de foto nou precies was.

Arthur

Citaat van: Perton op 11 juli 2014 - 17:39:17
Dat lijkt mij geen media-evenement als ik eerlijk ben... bij een media-evenement denk ik aan iets als een première van een film ofzo. Dus Corinna zat ergens wat op de tribune en lachte op een gegeven moment, daar verscheen een foto van en nu is de conclusie dat daarom Schumacher flink verbeterd is? Of wat voor foto moet ik me er verder bij voorstellen. Of gaf ze een persconferentie waar ze lachend zat te vertellen dat het goed ging met Schumacher?

Ik bedoel deze post niet lullig, al kan die misschien zo overkomen. Ik ben gewoon benieuwd wat de context van de foto nou precies was.

Volgens mij gaat het niet alleen over die foto maar om de uitleg die ze gegeven heeft. Dat zegt me echt iets. Dan kom je niet met een mediapraatje als het over je meest dierbare gaat...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Oké, dan heb ik het wellicht verkeerd begrepen.