''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Perton

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-28190255

Voor wie het interesseert: vermoedelijk zit helikopterpersoneel (en dus niet iemand van het ziekenhuis zelf, al zullen die mensen in de helikopter ongetwijfeld voor het ziekenhuis werken) achter de diefstal:


Fabian

Citaat van: Franky R. op 09 juli 2014 - 18:21:21
http://www.gppits.net/nieuws/corinna_schumacher_positief_over_michael/
Tja dan zal het wel kloppen hè. Vind het wel positief dat ze iets verteld en gelukkig is het dan ook nog goed nieuws.

Jozef

Ze zegt anderzijds ook gewoon niks. "Het gaat de goede kant uit", tja, dat hangt er maar vanaf wat je referentiepunt is. Ten opzichte van 30 december 2013 zal het nu best de goede kant uit gegaan zijn, maar wil dat zeggen dat Schumacher al een keer ook maar één woord heeft gesproken? Ik neig ernaar te denken van niet. :(

Enzo

Ik neig eraan te denken van wel.  :)

Hamilton#44

Ik zag laatst een foto van Corinna breeduit lachend dus zal het zal zeker beter gaan.
Helemaal als ze dit ook in de media melden.

Perton

Het is ook ruim een half jaar geleden. Ik ken wel meer mensen die in een kortere periode dat weer zijn gaan lachen

Miguel

Vanochtend moest ik ook even lachen; ergo, al mijn overleden dierbaren leven weer.
Peace out yo.

Franky R.

Citaat van: Miguel op 10 juli 2014 - 12:55:26
Vanochtend moest ik ook even lachen; ergo, al mijn overleden dierbaren leven weer.


En uw punt is?

Perton

Ik vermoed dat het een aanvulling is op mij, dat het feit dat Corinna ruim een half jaar na het ongeluk een keer ergens lachend verschijnt, echt geen indicatie is "dat het zeker beter zal gaan." Het sluit het ook niet uit natuurlijk, maar een lachende Corinna is echt geen indicatie daarvoor. Mensen verwerken dit soort dingen echt wel en gaan echt niet 15 jaar lang huilend in een hoekje zitten - die gaan ook door met hun leven.

Ik kan hier wel wat voorbeelden gaan geven die ik zelf heb meegemaakt, maar ik vind het naar die mensen niet netjes toe om dat zo even openbaar op een forum neer te zetten.

Hamilton#44

nu wil je grappig doen maar je vergelijking raakt kant nog wel.

Jij bent geen publiek persoon in de schijnwerpers. Zij was bij een event waar media aanwezig was dus dan let je echt wel een beetje op wat je doet.  :-X

Hamilton#44

Prive zal ze inderdaad wel een keer weer gelacht hebben inderdaad  ::)

Hamilton#44

Maar goed, van sommige mag je blijkbaar niet positief denken

Jehoentelaar

Oh, en als je de positieve lui enigszins tegenspreekt moet je "opletten op wat je doet"?

Jozef

Hij zegt alleen dat Corinna oplet wat ze doet, op een media-evenement...