''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Hamilton#44 op 27 juni 2014 - 13:48:10
Zal waarschijnlijk wel iemand van binnen het ziekenhuis mee betrokken zijn, een schoonmaker ofzo.


Een schoonmaker die bij de dossiers kan? Ik denk eerder een stagiair oid. Maar ook 'deskundig personeel' kan loslippig zijn of 'vlugge handjes' hebben...

Hamilton#44

Zou ook kunnen, in ieder geval hulp van iemand ´on the inside´, dat kan niet anders denk ik.

Wings

Citaat van: Hamilton#44 op 27 juni 2014 - 13:48:10
Zal waarschijnlijk wel iemand van binnen het ziekenhuis mee betrokken zijn, een schoonmaker ofzo.

Als schoonmakers zomaar bij dossiers kunnen komen onderstreept dat mijn standpunt dat het slordig is van het ziekenhuis.

Franky R.

Citaat van: Wings op 27 juni 2014 - 18:34:24
Citaat van: Hamilton#44 op 27 juni 2014 - 13:48:10
Zal waarschijnlijk wel iemand van binnen het ziekenhuis mee betrokken zijn, een schoonmaker ofzo.

Als schoonmakers zomaar bij dossiers kunnen komen onderstreept dat mijn standpunt dat het slordig is van het ziekenhuis.


Dan zou ik het geen 'slordigheid' meer noemen..eerder amateuristisch...

Wings

Agree. Maar ik dacht, ik druk me eens genuanceerd uit. ;)

Perton

Was het ziekenhuis van Grenoble een groot ding of meer een provincieziekenhuisje waar Schumacher toevallig lag omdat dat het grootste ziekenhuis in de buurt was?

Want in het laatste geval vind ik het niet heel erg amateuristisch eigenlijk. Of ja, dat is het wel, maar dan is het wat beter te begrijpen (uiteraard niet goed te praten) dan bij bijvoorbeeld een universitair medisch centrum.

NielsD

Citaat van: Perton op 27 juni 2014 - 19:55:22
Was het ziekenhuis van Grenoble een groot ding of meer een provincieziekenhuisje waar Schumacher toevallig lag omdat dat het grootste ziekenhuis in de buurt was?

Want in het laatste geval vind ik het niet heel erg amateuristisch eigenlijk. Of ja, dat is het wel, maar dan is het wat beter te begrijpen (uiteraard niet goed te praten) dan bij bijvoorbeeld een universitair medisch centrum.

Grenoble is een redelijk grote stad, dus een klein ziekenhuisje zou het niet geweest zijn en ik vraag mij af of ze dergelijke zorg kunnen bieden in kleine ziekenhuisjes!

Hoe fout het ook klinkt; ergens hoop ik dat er wat details naar buiten komen, ik wil niet alles weten, maar wel wat dingetjes. Maar ik denk dat iedereen wel nieuwsgierig is of ben ik nu een eikel?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian

Nee hoor Niels . Denk dat iedereen wel wat kleine details wil weten.

Edwin90

Ik ben stiekem ook best benieuwd.  :-[ Maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat deze informatie op straat terecht komt, voor zover dat al niet het geval is.

Hamilton#44

er zal wel geen koper zijn anders was het nu wel ergens verschenen denk ik

Kootje

Citaat van: Hamilton#44 op 02 juli 2014 - 11:14:46
er zal wel geen koper zijn anders was het nu wel ergens verschenen denk ik

???

Verkeerde topic zeker?

Maikel0230

Ik denk dat Hamilton#44 doelt op die Medissche papieren van Schumacher.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Hamilton#44


Kootje

Citaat van: Maikel0230 op 02 juli 2014 - 16:41:07
Ik denk dat Hamilton#44 doelt op die Medissche papieren van Schumacher.

oh ja ... tuurlijk, die was ik alweer vergeten :-[

Jozef

Citaat van: Franky R. op 25 juni 2014 - 01:11:13
Citaat van: Jozef op 24 juni 2014 - 15:05:35
Ik denk dat het risico veel groter is dan een boete. In Engeland is een hele krant opgedoekt en is de oud-hoofdredacteur vandaag schuldig bevonden door de rechter, hij riskeert nu een gevangenisstraf. Het vergrijp? Een telefoongesprek afluisteren. Iemand private medische informatie publiceren is van hetzelfde kaliber. (de krant is opgedoekt voor meer dan alleen een telefoon aftappen, maar de veroordeling is wel echt alleen daarvoor)

Ik dacht dat de hoofdredacteur een vrouw was? ;)

Ze hebben wel meer dan één hoofdredacteur gehad in de geschiedenis van de krant. Rebekah Brooks (hoofdredacteur 2000-2003) is vrijgesproken, Andy Coulson (2003-2010) heeft 18 maanden cel gekregen.