''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Perton

Tuesday is ook eigenlijk mijn rosberg :-*

Jehoentelaar

Ik dacht dat jullie dezelfde persoon waren eigenlijk.

Jozef

Nee, dat waren Tuesday en Rho (en F1fan1987). ;)

Tuesday

#978
Citaat van: Jozef op 21 juni 2014 - 01:06:04
Nee, dat waren Tuesday en Rho (en F1fan1987). ;)
ha ha, daar moet je geen grapjes over maken, ik sta daar nog steeds achter. Maar goed, t was vooral een waarschuwing voor de  rest van het forum, zeker in t geval van F1fan2987, Rho was meer een constatering eigenlijk waar ik achteraf pas echt in ben gaan geloven (ook omdat meerdere mensen dat idee hadden). Ik vind het verder prima hoor.

0634


Perton

Citaat van: Jeroen op 21 juni 2014 - 09:09:56
Ik ben eigenlijk Mark Rutte.
Vandaar dat je altijd zo vervelend bent ;D

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 21 juni 2014 - 09:09:56
Ik ben eigenlijk Mark Rutte.
het zal me een zorg zijn wie je bent, als je maar eerlijk bent

0634

Dan kan niet als ik Mark Rutte ben ;).

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 21 juni 2014 - 21:36:33
Dan kan niet als ik Mark Rutte ben ;).
maar hier wel ;) hier gaat het alleen maar om een spelletje (+bijbehorende eigenaardigheden). Dat je ons dingen beloofd die je niet waar kunt maken en dat je niet toe wilt geven dat je homo bent, dat telt hier niet mee ;)

Hamilton#44

Citaat van: Jeroen op 19 juni 2014 - 22:01:08
Citaat van: Hamilton#44 op 19 juni 2014 - 11:16:36
Helemaal mee eens. Kan me niet voorstellen dat die mensen niet stiekum iets tegen schumi hebben.  :(
Ik heb iets tegen Schumacher. Dat weet iedereen. Maar wat wil je ermee zeggen dan? Toch zeker niet dat ik hoop dat het nooit meer goed komt met hem, he? Want ik had alleen een hekel aan de rijder, niet aan de vader, de echtgenoot, de zoon, de broer, de whatever. Ik hoop echt dat je dat niet suggereerde.


Maar ik zie wel om mij heeft dat veel mensen die tegen Schumacher waren in het verleden, waarschijnlijk onbewust, toch vaak meer leunen richting negatieve berichtgeving/opmerkingen.  :)
En dat is ook vrij logische want zij hebben sowieso al niks met de man.

NielsD

Citaat van: Hamilton#44 op 22 juni 2014 - 17:38:12
Citaat van: Jeroen op 19 juni 2014 - 22:01:08
Citaat van: Hamilton#44 op 19 juni 2014 - 11:16:36
Helemaal mee eens. Kan me niet voorstellen dat die mensen niet stiekum iets tegen schumi hebben.  :(
Ik heb iets tegen Schumacher. Dat weet iedereen. Maar wat wil je ermee zeggen dan? Toch zeker niet dat ik hoop dat het nooit meer goed komt met hem, he? Want ik had alleen een hekel aan de rijder, niet aan de vader, de echtgenoot, de zoon, de broer, de whatever. Ik hoop echt dat je dat niet suggereerde.
En dat is ook vrij logische want zij hebben sowieso al niks met de man.

Vind ik niet logisch, meer ziek.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Dat ik naar het negatieve neig heeft niets met m'n antipathie naar Schumi te maken, maar alles met realiteitszin. Tuurlijk is er 'n kans dat hij (tot op zekere hoogte) geneest, maar die kans is gewoon nihil en dus ga ik me niet vast klampen aan elk hoopvol berichtje wat eigenlijk nietszeggend is.

Super Seb

De opmerking over homo zijn is een verwijzing naar de geruchten van enkele weken geleden waarbij er sprake van zou zijn dat eerder genoemde een relatie zou hebben met een man en dienen derhalve in die context gelezen te moeten worden.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Perton

Overigens om even terug te gaan op de discussie of Kehm (al dan niet bewust of onbewust) een rooskleurig scenario heeft geschetst. Ik had eergister wat vrienden over de vloer en die hebben niet zoveel met Formule 1, hebben het nieuws over Schumacher dan ook niet zo nauw gevolgd als wij.. en zij waren na het nieuws van afgelopen week dus oprecht van mening dat Schumacher zo'n beetje wandelend en genezen het ziekenhuis had verlaten. Kan natuurlijk net zijn dat ze het op de verkeerde nieuwssite hadden gelezen, maar toch. Nogmaals, Kehm en de familie mogen de persberichten uitbrengen wanneer ze willen en verwoorden zoals ze willen, maar dat kan dus wel duidelijk voor verwarring zorgen. Vandaar dat ik erg blij ben met de blog van Hartstein. Wat hij schrijft zal ook niet helemaal de waarheid zijn, maar schept wel een beeld waar ik wat meer mee kan.

0634

Citaat van: Hamilton#44 op 22 juni 2014 - 17:38:12
Maar ik zie wel om mij heeft dat veel mensen die tegen Schumacher waren in het verleden, waarschijnlijk onbewust, toch vaak meer leunen richting negatieve berichtgeving/opmerkingen.  :)
En dat is ook vrij logische want zij hebben sowieso al niks met de man.

Wat Kootje zegt. Dat is ook mijn antwoord.