''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

0634

Prima. Ieder zijn mening. Maar laten we het weer over Schumacher hebben :).

Rho

Citaat van: Tuesday op 17 juni 2014 - 17:00:42
Citaat van: Perton op 17 juni 2014 - 16:28:52
Citaat van: Tuesday op 17 juni 2014 - 15:35:02
Rho=Perton?? ik weet het niet zeker, maar het zou niet de eerste keer zijn dat we in de maling worden genomen. F1fan2987 is nl Burrori, daar ben ik wel 100% zeker van. Van mij mag het, maar als je mensen in de maling wil nemen moet je wel wat beter je best doen.
Doe eens even niet zo verschrikkelijk achterlijke elke keer tegen mij.

Stel je voor dat mensen dezelfde mening delen. Dat is in de autistische wereld van Tuesday, waar alleen zijn waarheid de echte waarheid is, natuurlijk onmogelijk voor te stellen. Dankzij deze post weet ik het zeker. Tuesday = autistisch, daar ben ik wel 100% zeker van. Van mij mag het, maar had dat even meteen gezegd, dan had ik vanaf het eerste moment begrip gehad voor je gedrag.
het is vooral de manier van posten/taalgebruik, de momenten van posten, Rho wat toevallig een P is in het grieks. De gelijkenis is onmiskenbaar, maar dat zou toeval kunnen zijn, vandaar ook de vraagtekens. Maar goed, als ik het mis heb is dat toch ook niet zo erg? dan hoef je me niet voor de zoveelste keer uit te gaan schelden. Ik had je ook wederom een pm kunnen sturen, maar dan weet ik zeker dat ik weer minimaal 10 regels vol scheldwoorden terug krijg.
Sorry, ik weet dat het een afgesloten discussie is, maar ik moet er toch even op reageren. Ik ben niet Perton hahaha. "Rho" is een afgeleide van mijn eigen naam, ik had er eerlijk gezegd niets Grieks bij gedacht, maar dan nog zou het een R zijn, die er in het Grieks uitziet als een P, maar wel degelijk een R is (pi is P).
Daarnaast zou ik het niet in mijn hoofd halen om mensen online uit te schelden, ik weet hoe dat is en het komt kei hard aan als je zoiets leest.

On topic: ik hoop echt dat Hartstein het fout heeft, maar zijn blogs klinken overtuigender dan alles wat Kehm gezegd heeft, omdat dat zo weinig was. Dat is de beslissing van de familie, en het is hun goed recht om zo weinig te zeggen, maar voor de fans zou het fijn zijn wat meer te weten zodat er geen valse hoop of overdreven pessimisme is.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 17 juni 2014 - 18:49:30
Prima. Ieder zijn mening. Maar laten we het weer over Schumacher hebben :).
Tja, ik denk dat we hem gewoon ff moeten 'vergeten', er zal vast wel een moment komen dat dingen duidelijker voor ons gaan worden. Wat mij betreft hoef ik (vanaf nu) helemaal geen updates meer van het management, zo lang Schumacher het niet zelf kan, weet ik genoeg.

0634

Mja, dat is ook wel wat ik denk en vind, maar ja, de media zal 'updates' blijven brengen natuurlijk.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 17 juni 2014 - 19:32:44
Mja, dat is ook wel wat ik denk en vind, maar ja, de media zal 'updates' blijven brengen natuurlijk.
zo lang het maar geen giswerk wordt vind ik het prima. Via via zal er vast wel eens wat uitlekken, dat hou je toch niet tegen en vroeg of laat zal er ook wel een keer een foto opduiken, tenzij hij nooit meer van bed af of het huis uit kan.

Gerard

Het zou inderdaad prettig zijn  als er iets meer info naar buiten gebracht zou worden..  Eigenlijk zoals bij Friso...

Fabian

Het verhaal van Friso is anders Gerard. Friso was eigenlijk al dood toen men hem onder de sneeuw vandaan haalde. Friso zat zonder zuurstof, Schumacher niet. Schumacher heeft hersenletsel en hoe erg zijn situatie is, is vooral gissen. Friso werd 50 min gereanimeerd en was dus eigenlijk al dood. Zijn zuurstofgebrek heeft schade toegebracht aan zijn hersenen en andere vitale delen.

Perton

Geen idee hoe mijn tweede account gerard het bedoelde, maar in principe ben je na zes maanden coma wel klaar met je leven. En nogmaals, ik weet dat er uitzonderingen zijn en dat het altijd goed kan komen. In die zin is er uiteraard wél een verschil met friso, want in het geval van schumacher is er uiteraard nog steeds een kans, hoe klein ook, dat het goed gaat komen.

Maar voor de rest zie ik wel parallellen met friso. Weinig echte info, behalve dat ie van ziekenhuis is verplaatst. Nogmaals, daar heb ik verder geen moeite mee. Maar ik kan me voorstellen dat gerard in dat opzichten wel overeenkomsten ziet - doe ik namelijk ook.

Tuesday

Citaat van: Perton op 17 juni 2014 - 21:55:17
Geen idee hoe mijn tweede account gerard het bedoelde, maar in principe ben je na zes maanden coma wel klaar met je leven. En nogmaals, ik weet dat er uitzonderingen zijn en dat het altijd goed kan komen. In die zin is er uiteraard wél een verschil met friso, want in het geval van schumacher is er uiteraard nog steeds een kans, hoe klein ook, dat het goed gaat komen.

Maar voor de rest zie ik wel parallellen met friso. Weinig echte info, behalve dat ie van ziekenhuis is verplaatst. Nogmaals, daar heb ik verder geen moeite mee. Maar ik kan me voorstellen dat gerard in dat opzichten wel overeenkomsten ziet - doe ik namelijk ook.
waarom zijn het nu ineens weer 6 maanden coma dan?? hij was toch al sinds april uit coma?
en ja, ik zie ook wel een paralellen en overeenkomsten, soms wordt ik daarvoor zelfs uitgescholden.

Gerard

#924
Ik bedoelde meer de informatiestroom.. bij Friso was duidelijk dat hij niet zelfstandig kon ademen etc... ;)

Perton

Vier maanden coma inderdaad. Ik bedoelde zes maanden ziekenhuis. Maar vier of zes maanden, maakt volgens mij niet zo heel erg veel uit.

Perton

Citaat van: Tuesday op 17 juni 2014 - 19:51:00
Citaat van: Jeroen op 17 juni 2014 - 19:32:44
Mja, dat is ook wel wat ik denk en vind, maar ja, de media zal 'updates' blijven brengen natuurlijk.
zo lang het maar geen giswerk wordt vind ik het prima. Via via zal er vast wel eens wat uitlekken, dat hou je toch niet tegen en vroeg of laat zal er ook wel een keer een foto opduiken, tenzij hij nooit meer van bed af of het huis uit kan.
Nou het lekken (betrouwbaar of niet) is nu al begonnen:

Nicola Pohl ‏@NicolaBILD  23 min
Michael Schumacher is treated in a VIP hospital with special security personnel and a 200qm outdoor therapy area! pic.twitter.com/WPCd8pv87a

0634

Kan. Maar heel veel nieuws staat er niet. Een VIP ziekenhuis met bewakers. Ja, dat geloof ik best.

Enzo

#928
Ik begrijp dat hij afgelopen maandag in het universiteitsziekenhuis van Lausanne Zwitserland is opgenomen.
Dat wist een woordvoerder daar te bevestigen.

Of dat dezelfde is als Perton's tweet kan ik daar niet uithalen.

Tuesday

#929
Citaat van: Perton op 17 juni 2014 - 22:54:50
Vier maanden coma inderdaad. Ik bedoelde zes maanden ziekenhuis. Maar vier of zes maanden, maakt volgens mij niet zo heel erg veel uit.
de eerste tekenen van bewustzijn waren begin april, volgens Hartstein zou dat dus 3 maanden coma betekenen. Da's de helft van 6. Of het wat uitmaakt? tja, daar zal ook iedereen wel weer zn eigen idee bij hebben.

Wat ik in het algemeen nog toe wil voegen; ik begrijp nog steeds niet wat voor belang de familie er bij zou hebben om ons een verkeerd beeld voor te houden. Het kon nog zijn dat ze zouden zijn geschrokken van het positivisme gisteren, maar dan hadden ze vandaag niet alsnog een bericht op de site van Schumacher gepost. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen altijd twijfels houden bij de eerlijkheid van Schumacher, maar dat moet men niet doortrekken naar zn familie en manager. Geloof gewoon in de oprechtheid van die mensen. Afgezien van Ralf is de familie altijd al redelijk schuw geweest voor de pers en dat lijkt me nu ook de een goede verklaring voor de terughoudendheid naast het feit dat mensen in dit soort gevallen sowieso niet op pers zitten te wachten.