''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Franky R. op 02 juni 2014 - 20:05:43
Citaat van: Enzo op 02 juni 2014 - 19:29:20
Tja Franky, elke teamgenoot is weleens sneller dan de ander ook al is de één duidelijk de betere.
Ik hecht dus ook weinig waarde aan jouw weetje, zeker gezien het Schumacher was die de wereldtitel haalde dat jaar.

Daarnaast als Herbert sneller was had hij vanzelf de 1ste coureurs treatment gekregen aangezien hij de beste kans maakte op een titel.
Broodje aap verhaal dus...


Hoezo broodje aap verhaal...Tuesday claimde dat niemand sneller was dan Schumacher..Ik kwam toen met Herbert als voorbeeld, wat meteen zonder argumenten terzijde werd geschoven.


En anders had ik ook Oostenrijk 2001 en 2002 als voorbeeld kunnen nemen? Schumi was snel, maar geen foutloze halfgod waar iedereen hem voor lijkt te verslijten?! ::)

Tuesday heeft gelijk, er was in principe niemand sneller dan Schumacher.
Maar een foutloze halfgod was hij nou ook weer net niet.

Beide een beetje gelijk dus... ;D

0634

Citaat van: Enzo op 02 juni 2014 - 19:29:20
Tja Franky, elke teamgenoot is weleens sneller dan de ander ook al is de één duidelijk de betere. Herbert heeft dit soort opmerkingen nodig om zijn middelmatige carrière wat kleur te geven. Geen weldenkend mens zou ooit Herbert sneller als Schumacher inschatten... ;)

Mja, middelmatig... Zoals wij hem kennen wel. Naar het schijnt hebben wij nooit de volledige potentie van Herbert kunnen aanschouwen in de F1. Mijn zegt dat hij een heel groot talent was maar dat hij na zijn afschuwelijke crash in de F3000 op Brands Hatch nooit de tijd heeft genomen te herstellen en na een half jaar bij Benetton instapte terwijl hij nog niet eens normaal kon lopen. Weet niet wat er van waar is, en hoever hij zonder dat ongeluk was gekomen, maar de crash was iig flink schrikken...


Arthur

Citaat van: Jeroen op 02 juni 2014 - 20:43:31
Citaat van: Enzo op 02 juni 2014 - 19:29:20
Tja Franky, elke teamgenoot is weleens sneller dan de ander ook al is de één duidelijk de betere. Herbert heeft dit soort opmerkingen nodig om zijn middelmatige carrière wat kleur te geven. Geen weldenkend mens zou ooit Herbert sneller als Schumacher inschatten... ;)

Mja, middelmatig... Zoals wij hem kennen wel. Naar het schijnt hebben wij nooit de volledige potentie van Herbert kunnen aanschouwen in de F1. Mijn zegt dat hij een heel groot talent was maar dat hij na zijn afschuwelijke crash in de F3000 op Brands Hatch nooit de tijd heeft genomen te herstellen en na een half jaar bij Benetton instapte terwijl hij nog niet eens normaal kon lopen. Weet niet wat er van waar is, en hoever hij zonder dat ongeluk was gekomen, maar de crash was iig flink schrikken...



Tja, die zijn er meer. Ik noem Kubica maar even. Hoe ver was hij gekomen...? Maar daar heb je niets aan.. Wat als...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Enzo

Citaat van: Jeroen op 02 juni 2014 - 20:43:31
Citaat van: Enzo op 02 juni 2014 - 19:29:20
Tja Franky, elke teamgenoot is weleens sneller dan de ander ook al is de één duidelijk de betere. Herbert heeft dit soort opmerkingen nodig om zijn middelmatige carrière wat kleur te geven. Geen weldenkend mens zou ooit Herbert sneller als Schumacher inschatten... ;)

Mja, middelmatig... Zoals wij hem kennen wel. Naar het schijnt hebben wij nooit de volledige potentie van Herbert kunnen aanschouwen in de F1. Mijn zegt dat hij een heel groot talent was maar dat hij na zijn afschuwelijke crash in de F3000 op Brands Hatch nooit de tijd heeft genomen te herstellen en na een half jaar bij Benetton instapte terwijl hij nog niet eens normaal kon lopen. Weet niet wat er van waar is, en hoever hij zonder dat ongeluk was gekomen, maar de crash was iig flink schrikken...



Ow.... :o
Dat wist ik niet van Herbert.

Maar desalniettemin had ik geen bijzonder hoge pet op van hem.

Tuesday

Citaat van: Enzo op 02 juni 2014 - 20:09:59
Citaat van: Franky R. op 02 juni 2014 - 20:05:43
Citaat van: Enzo op 02 juni 2014 - 19:29:20
Tja Franky, elke teamgenoot is weleens sneller dan de ander ook al is de één duidelijk de betere.
Ik hecht dus ook weinig waarde aan jouw weetje, zeker gezien het Schumacher was die de wereldtitel haalde dat jaar.

Daarnaast als Herbert sneller was had hij vanzelf de 1ste coureurs treatment gekregen aangezien hij de beste kans maakte op een titel.
Broodje aap verhaal dus...


Hoezo broodje aap verhaal...Tuesday claimde dat niemand sneller was dan Schumacher..Ik kwam toen met Herbert als voorbeeld, wat meteen zonder argumenten terzijde werd geschoven.


En anders had ik ook Oostenrijk 2001 en 2002 als voorbeeld kunnen nemen? Schumi was snel, maar geen foutloze halfgod waar iedereen hem voor lijkt te verslijten?! ::)

Tuesday heeft gelijk, er was in principe niemand sneller dan Schumacher.
Maar een foutloze halfgod was hij nou ook weer net niet.

Beide een beetje gelijk dus... ;D
tja, als je vrije trainingen mee telt, tja, dan was Herbert vast wel eens een keer sneller, maar doorgaan zat ie er toch zo'n anderhalve seconde achter. Ik vraag me sowieso al af of iemand die zoveel langzamer is wel wat heeft aan de telemetrie van zn teamgenoot??
Trouwens, ik was niet degene die dat claimde, ik kwam pas in de discussie nadat de naam Herbert was gevallen ;)

gloudiesaurus

Er zijn we geruchten, die het Schumacher-kamp inmiddels weer het ontkent, dat Schumacher inmiddels kon reageren op zijn omgeving.

http://www.onestopstrategy.com/dailyf1news/nieuw/article/22236-Manager+denies+latest+Schumacher+rumours.html

CitaatMichael Schumacher's manager has dismissed the latest round of speculation about the F1 legend.

Media reports in Spain last week quoted Sabine Kehm, Schumacher's manager, as saying the seven time world champion was now able to "interact" with his "immediate surroundings".

The news follows more than a 150-day coma for the former Ferrari and Mercedes driver, following his skiing fall just after Christmas.

But Kehm told Italy's La Gazzetta dello Sport: "I have never spoken with these journalists, and we have not issued any statement about Michael's health condition."

However, some believe the speculation about Schumacher's condition is only being fuelled by the complete lack of official information from his family and management.

Roger Benoit, a respected and long-serving member of the F1 corps, wrote in Blick newspaper: "Slowly, everybody is really worried.

"Grenoble and the family have been silent for weeks. Why?"

Also critical of the Schumacher camp's media strategy is Gary Hartstein, the former F1 doctor.

He fears the worst.

"I can conceive of no possible reason that Michael's entourage, understandably extremely protective of his and their privacy, would not tell his fans if significantly good things have happened," Hartstein wrote on his blog.

He said that, almost six months into a coma of Schumacher's magnitude, "only a tiny, tiny fraction" of patients ever regain consciousness.

Dr Hartstein added: "I'm quite afraid, and virtually certain, we will never have any good news about Michael. At this point, I rather dread seeing that the family has put out a press release."

Wel jammer dat Kehm niet verteld wat nu wel de status is. Zo blijft het gissen en speculeren.
Feit is wel dat Schumacher nu langer dan 150 dagen in coma is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Als ik een gok moet wagen, denk ik dat hij dusdanige hersenschade heeft opgelopen dat hij niet meer zichzelf is en slechts deels functioneert. Er zijn een hoop stadia bij hersenschade en dit hoeft niet perse het einde te betekenen, soms kan je dingen opnieuw leren en nemen onbeschadigde delen van de hersenen de functie over van de beschadigde delen...

Het blijft afwachten geblazen en tot die tijd gissen.


Arthur

Citaat van: Enzo op 02 juni 2014 - 23:33:54
Als ik een gok moet wagen, denk ik dat hij dusdanige hersenschade heeft opgelopen dat hij niet meer zichzelf is en slechts deels functioneert. Er zijn een hoop stadia bij hersenschade en dit hoeft niet perse het einde te betekenen, soms kan je dingen opnieuw leren en nemen onbeschadigde delen van de hersenen de functie over van de beschadigde delen...

Het blijft afwachten geblazen en tot die tijd gissen.

Aan gissen hebben we niets. Ik wacht nog steeds af op officieel nieuws. Het is niet anders...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Jep en officieel nieuws is er zolang niet geweest  >:(

Wel was het enkele keren zo dat er geruchten waren, Kehm ontkende, en enkele dagen later kwam Hehm toch met bevestigde nieuws die de geruchten eerder al meldden.
Laten we hopen dat het nu ook zo is en dat Schumacher weer kan reageren op zijn omgeving.

Al is reageren ook een breed begrip, dat kan ook het knipperen met je ogen zijn...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Tja. Elk (goed) nieuws wordt ontkracht en verder horen we niks over hoe het dan wel gaat.

Hamilton#44

Ik heb een documantare gezien waarin allerlei soortgelijke gevallen gevolged werden, je kan er geen pijl optrekken. De 1 is heel snel wakker maar blijft dan hangen in een bepaalde toestand en gaat vrijwel niet meer vooruit. De ander ligt zes maanden in coma en loopt 6 weken nadat ie wakker is het gebouw uit.
En daartussen zit nog veel meer, denk dat elk geval uniek is. De doktoren zeiden dat het er erg veel mee te maken heeft welk deel van de hersens beschadigd is en daar hangt dan vanaf of andere delen het opnieuw kunnen leren of overnemen.

Enzo

Citaat van: Hamilton#44 op 04 juni 2014 - 12:13:25
Ik heb een documantare gezien waarin allerlei soortgelijke gevallen gevolged werden, je kan er geen pijl optrekken. De 1 is heel snel wakker maar blijft dan hangen in een bepaalde toestand en gaat vrijwel niet meer vooruit. De ander ligt zes maanden in coma en loopt 6 weken nadat ie wakker is het gebouw uit.
En daartussen zit nog veel meer, denk dat elk geval uniek is. De doktoren zeiden dat het er erg veel mee te maken heeft welk deel van de hersens beschadigd is en daar hangt dan vanaf of andere delen het opnieuw kunnen leren of overnemen.

Heb dezelfde docu gezien en moet zeggen dat ik het beangstigend vond, heb de link ook in dit topic geplaatst een paar pagina's terug. Scary shit wat je liever niet wil meemaken... :-\

Hamilton#44

ja lijkt me ook erg voor de familie omdat iemand geestelijk misschien best kan volgen wat er gebeurt maar niet kan communicieren met omgeving

Kootje

Citaat van: Hamilton#44 op 05 juni 2014 - 13:34:51
ja lijkt me ook erg voor de familie omdat iemand geestelijk misschien best kan volgen wat er gebeurt maar niet kan communicieren met omgeving

Dat lijkt me moeilijker voor diegene die dat probleem heeft dan voor z'n familie, waarmee ik niet wil zeggen dat zij het makkelijk hebben.

Hamilton#44

Ik bedoel moeilijk voor de familie omdat ze niet kunnen kijken wat voor leven hij nog heeft, vroeg of laat komt de vraag of je ermee doorgaat of niet.